Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært med fyso, prøvd å lese litt ped, kosa meg med barnaFormen er på toppVært ute å gått tur i skogen i 1,5 timer i sted. Så jeg fungerer som jeg skal. Bestilt meg vogn i dag
Enn der?
Flink du er!!Au i bekkenetmen jeg har klart å pusse sparkel, male, sparkle, pusse og male igjen. Nå gjenstår bare siste strøket i morgen før flisene skal på plass
Nå hilser fru rompe på mr sofa og har tenkt å bli der frem til leggetid
![]()
Vært med fyso, prøvd å lese litt ped, kosa meg med barna
Flink du er!!
Ikke noe kult!! Jeg føler meg helt mørbanket nå og må ærlig innrømme at jeg har IKKE lyst til å male en hel etasje alene i morgen før jeg må lage middag og bake for vi får middagsgjester i morgen.I dag har jeg ikke fått gjort så mye, ryggen stikker og hyler nå jeg gjør noe![]()
Ikke noe kult!! Jeg føler meg helt mørbanket nå og må ærlig innrømme at jeg har IKKE lyst til å male en hel etasje alene i morgen før jeg må lage middag og bake for vi får middagsgjester i morgen.
Ikke noe kult!! Jeg føler meg helt mørbanket nå og må ærlig innrømme at jeg har IKKE lyst til å male en hel etasje alene i morgen før jeg må lage middag og bake for vi får middagsgjester i morgen.
Herregud for et arbeidsjern!
Off høres ikke godt ut. Glad jeg ikke har mye som skulle blitt gjort!
Håper bare på finere vær sånn jeg kan vær litt ute, det har regnet så mye i det siste![]()
Har ikke så mye valg. Må ha kjelleren ferdig innen neste onsdag for da skal vi rive badet oppe.. Og innen det skal veggene være malt, gulvene fliset, garderoben på plass og forhåpentligvis alle lister. Etter det ene prosjektet venter 10 mye..Herregud for et arbeidsjern!
Har ikke så mye valg. Må ha kjelleren ferdig innen neste onsdag for da skal vi rive badet oppe.. Og innen det skal veggene være malt, gulvene fliset, garderoben på plass og forhåpentligvis alle lister. Etter det ene prosjektet venter 10 mye..
Gjør du alt aleine eller??Har ikke så mye valg. Må ha kjelleren ferdig innen neste onsdag for da skal vi rive badet oppe.. Og innen det skal veggene være malt, gulvene fliset, garderoben på plass og forhåpentligvis alle lister. Etter det ene prosjektet venter 10 mye..
SignHøres ut som et evighetsprosjekt. Husk at du må ta vare litt på deg selv også!![]()
Ja får veiledning, trening og massasjeVært på trening, au audårlig bekken og rygg. får du god hjelp av fysiot??
Det er AKKURAT det det er skjønner du!!! Derfor jeg hadde en sytetråd tidligereHøres ut som et evighetsprosjekt. Husk at du må ta vare litt på deg selv også!![]()
Det er AKKURAT det det er skjønner du!!! Derfor jeg hadde en sytetråd tidligereser ingen ende på det. Når vi er ferdig med de prosjektene vi vet om, så har det nok gått så lang tid at en mest sannsynlig vil begynne med oppussing igjen! Det er det mest tragiske av alt
hehe
Ja, eller vi gjør. Sist la jeg alle gulvene i øverste etasje 3 uker før termin, og skiftet om til vinterdekk samme dag som fødselen startetGjør du alt aleine eller??