• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Her er formen ganske grei i dag, jeg har brukt dagen på å pakke litt, vaske en haug med klær, kjørt en tur på søppelfyllinga, laget middag, hatt besøk i kveld, og nå driver jeg å skal levere inn selvangivelsen før vi skal dra på tur i morgen :)

Formen er på topp :) Vært ute å gått tur i skogen i 1,5 timer i sted. Så jeg fungerer som jeg skal. Bestilt meg vogn i dag :) Enn der?

Au i bekkenet :( men jeg har klart å pusse sparkel, male, sparkle, pusse og male igjen. Nå gjenstår bare siste strøket i morgen før flisene skal på plass :) Nå hilser fru rompe på mr sofa og har tenkt å bli der frem til leggetid :)

Formen er på topp :) Vært ute å gått tur i skogen i 1,5 timer i sted. Så jeg fungerer som jeg skal. Bestilt meg vogn i dag :) Enn der?
Vært med fyso, prøvd å lese litt ped, kosa meg med barna :)

Au i bekkenet :( men jeg har klart å pusse sparkel, male, sparkle, pusse og male igjen. Nå gjenstår bare siste strøket i morgen før flisene skal på plass :) Nå hilser fru rompe på mr sofa og har tenkt å bli der frem til leggetid :)
Flink du er!!

I dag har jeg ikke fått gjort så mye, ryggen stikker og hyler nå jeg gjør noe :(
Ikke noe kult!! Jeg føler meg helt mørbanket nå og må ærlig innrømme at jeg har IKKE lyst til å male en hel etasje alene i morgen før jeg må lage middag og bake for vi får middagsgjester i morgen.

Ikke noe kult!! Jeg føler meg helt mørbanket nå og må ærlig innrømme at jeg har IKKE lyst til å male en hel etasje alene i morgen før jeg må lage middag og bake for vi får middagsgjester i morgen.

Off høres ikke godt ut. Glad jeg ikke har mye som skulle blitt gjort!
Håper bare på finere vær sånn jeg kan vær litt ute, det har regnet så mye i det siste :(

Off høres ikke godt ut. Glad jeg ikke har mye som skulle blitt gjort!
Håper bare på finere vær sånn jeg kan vær litt ute, det har regnet så mye i det siste :(
Herregud for et arbeidsjern!
Har ikke så mye valg. Må ha kjelleren ferdig innen neste onsdag for da skal vi rive badet oppe.. Og innen det skal veggene være malt, gulvene fliset, garderoben på plass og forhåpentligvis alle lister. Etter det ene prosjektet venter 10 mye..

Har ikke så mye valg. Må ha kjelleren ferdig innen neste onsdag for da skal vi rive badet oppe.. Og innen det skal veggene være malt, gulvene fliset, garderoben på plass og forhåpentligvis alle lister. Etter det ene prosjektet venter 10 mye..

Høres ut som et evighetsprosjekt. Husk at du må ta vare litt på deg selv også! :)

Gjør du alt aleine eller??

Høres ut som et evighetsprosjekt. Husk at du må ta vare litt på deg selv også! :)
Det er AKKURAT det det er skjønner du!!! Derfor jeg hadde en sytetråd tidligere :p ser ingen ende på det. Når vi er ferdig med de prosjektene vi vet om, så har det nok gått så lang tid at en mest sannsynlig vil begynne med oppussing igjen! Det er det mest tragiske av alt :P hehe

Det er AKKURAT det det er skjønner du!!! Derfor jeg hadde en sytetråd tidligere :p ser ingen ende på det. Når vi er ferdig med de prosjektene vi vet om, så har det nok gått så lang tid at en mest sannsynlig vil begynne med oppussing igjen! Det er det mest tragiske av alt :p hehe

Hehe :p jeg ler med deg!

Gjør du alt aleine eller??
Ja, eller vi gjør. Sist la jeg alle gulvene i øverste etasje 3 uker før termin, og skiftet om til vinterdekk samme dag som fødselen startet :p Men denne gangen er jeg så dårlig i bekkenet at vi vurderer å få hjelp til å flise badet.

Back
Topp