Skravletråd

Rydde og vaske bilen, shoppe litt og senere dra på besøk til svigerforeldrene mine. Vi må der for å skifte dekk :(

Har dere skiftet dekk ennå?

Sparkle i leiligheten og 30-års dag i kveld. Tredje helgen på rad jeg har "festet", jeg har blitt en edru-partyløve!

Shoppe litt tippa eg :) og slappe av!!
Ådjis jenter! Dokke e super flinke! Ligge jo heil oppe på 25 plass! :D 5 plassa opp no så e du på topp 20! Heia på deg (oss alle) :D

Jeg har vært i Sverige uten å egentlig handle noe fornuftig. Ble så kvalm inni butikken at jeg måtte dra hjem igjen. Huff. Nå ligger jeg rett ut å har i det minste fått i meg litt vann i dag. Håper dere får en kjempefin dag!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Jeg har vært i Sverige uten å egentlig handle noe fornuftig. Ble så kvalm inni butikken at jeg måtte dra hjem igjen. Huff. Nå ligger jeg rett ut å har i det minste fått i meg litt vann i dag. Håper dere får en kjempefin dag!

Du får ha god bedring :)

Jeg å lillegutt har koset oss hjemme idag:-) å har ingen andre planer enn å fortsette med det:-) har boller til heving, så vi skal kose oss masse:-)

Tjasj, lite planer. Kjøpe litt jord kanskje, ellers bare være hjemme og slappe av. Sitter og jobber nå, med en stor katt liggende halvveis over tastaturet! Mini har dratt på kino med tante, så her er det stille.. Har veeeeldig lyst på nye sko da, så mulig jg må stikke ut å shoppe litt etterpå :D

Hvilke sko bruker du nå i vår?

Har lest at en del ikkje går til frisøren og bleiker håret sitt mens man er gravid. Ka tenker dokk om dette?

Jeg har jo stripa håret som gravid før.. Det er vel det at det kan bli annen farge når man er gravid. Skal til frisøt å farge tordag jeg, guu blir hærlig :)

Tjasj, lite planer. Kjøpe litt jord kanskje, ellers bare være hjemme og slappe av. Sitter og jobber nå, med en stor katt liggende halvveis over tastaturet! Mini har dratt på kino med tante, så her er det stille.. Har veeeeldig lyst på nye sko da, så mulig jg må stikke ut å shoppe litt etterpå :D

Hvilke sko bruker du nå i vår?

Bruker støvletter.. men får ikke lov lenger av fysio :( Så må vel investere i svindyre joggiser :) Hvilke har du? Har du bekkenløsning?

God bedring.. Ikke greit!

Shoppe litt tippa eg :) og slappe av!!
Ådjis jenter! Dokke e super flinke! Ligge jo heil oppe på 25 plass! :D 5 plassa opp no så e du på topp 20! Heia på deg (oss alle) :D
Hipp hurra! Flinke du er! Ser du er på 24 plass. Håper du når topp 20 :)
Haha nå kicker konkuranse innstinktet inn ja! ca 190 fra meg og den på 20 ser jeg.. Jeg har gått opp en plass fra i går, hadde virkelig vært noe med den bilstolen til en av gutta! Særlig Aron har en gammel sort nå, liker det ikke!

Bruker støvletter.. men får ikke lov lenger av fysio :( Så må vel investere i svindyre joggiser :) Hvilke har du? Har du bekkenløsning?

har ikke bekkenløsning heldigvis! Men jeg bruker bare flate ja, går som ei ku hvis jg har hæler nå haha :p lyst på noen kule stoffsko, men vet ikke helt hva.. Ei på jobb hadde noen coverse-lignende på din sko, ensfarget, semsketlook i knallfarge :D :D frister litt..

har ikke bekkenløsning heldigvis! Men jeg bruker bare flate ja, går som ei ku hvis jg har hæler nå haha :p lyst på noen kule stoffsko, men vet ikke helt hva.. Ei på jobb hadde noen coverse-lignende på din sko, ensfarget, semsketlook i knallfarge :D :D frister litt..

Som ei ku faktisk :P

Back
Topp