Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det i dag jenter? Hva re planen?![]()
Jeg har vært i Sverige uten å egentlig handle noe fornuftig. Ble så kvalm inni butikken at jeg måtte dra hjem igjen. Huff. Nå ligger jeg rett ut å har i det minste fått i meg litt vann i dag. Håper dere får en kjempefin dag!
Venter en liten skatt i september 2013 <3
Du får ha god bedring![]()
Tusen takk skal du ha dansesnuppa. Regner med å være kurert om 22 uker senest
Rydde og vaske bilen, shoppe litt og senere dra på besøk til svigerforeldrene mine. Vi må der for å skifte dekk
Har dere skiftet dekk ennå?
Har lest at en del ikkje går til frisøren og bleiker håret sitt mens man er gravid. Ka tenker dokk om dette?
Tjasj, lite planer. Kjøpe litt jord kanskje, ellers bare være hjemme og slappe av. Sitter og jobber nå, med en stor katt liggende halvveis over tastaturet! Mini har dratt på kino med tante, så her er det stille.. Har veeeeldig lyst på nye sko da, så mulig jg må stikke ut å shoppe litt etterpå
Hvilke sko bruker du nå i vår?
Jeg har vært i Sverige uten å egentlig handle noe fornuftig. Ble så kvalm inni butikken at jeg måtte dra hjem igjen. Huff. Nå ligger jeg rett ut å har i det minste fått i meg litt vann i dag. Håper dere får en kjempefin dag!
God bedring.. Ikke greit!
Shoppe litt tippa egog slappe av!!
Ådjis jenter! Dokke e super flinke! Ligge jo heil oppe på 25 plass!5 plassa opp no så e du på topp 20! Heia på deg (oss alle)
![]()
Haha nå kicker konkuranse innstinktet inn ja! ca 190 fra meg og den på 20 ser jeg.. Jeg har gått opp en plass fra i går, hadde virkelig vært noe med den bilstolen til en av gutta! Særlig Aron har en gammel sort nå, liker det ikke!Hipp hurra! Flinke du er! Ser du er på 24 plass. Håper du når topp 20![]()
Bruker støvletter.. men får ikke lov lenger av fysioSå må vel investere i svindyre joggiser
Hvilke har du? Har du bekkenløsning?
har ikke bekkenløsning heldigvis! Men jeg bruker bare flate ja, går som ei ku hvis jg har hæler nå hahalyst på noen kule stoffsko, men vet ikke helt hva.. Ei på jobb hadde noen coverse-lignende på din sko, ensfarget, semsketlook i knallfarge
![]()
frister litt..
Haha nå kicker konkuranse innstinktet inn ja! ca 190 fra meg og den på 20 ser jeg.. Jeg har gått opp en plass fra i går, hadde virkelig vært noe med den bilstolen til en av gutta! Særlig Aron har en gammel sort nå, liker det ikke!