**Skravletråd**

Arrrg. Jeg orker ikke meeeeeeeeeeeer, jeg er såå sliiiiten! Jobb hver dag 8-16 og jeg er en zombie med "omgangsyke" hele dagen! Noen har sprøyta bomull inn i pappen på meg! Jeg får ikke gjort en dritt, jeg bare sovner eller konser for ikke å dævve av kvalme. Jeg er lei av å være på jobben og late som og slite for å holde hodet over vannet. Nå skal jeg sørenmeg ta meg vinterferie! Bastabom! (måtte bare klage litt)
 
Hehe! Det er lov å klage litt;) kanskje det er lettere å fortelle det på jobb! Så trenger du ikke bruke så mye energi på å late som;)
 
Jippi jippi :) :) :) ELSKER legen min :) Først hoppet hun av stolen av glede når jeg sa jeg var gravid, så fikk jeg time til ul om 2 uker :) :) Oh happy daaaay :) :)
 
Jippi jippi :) :) :) ELSKER legen min :) Først hoppet hun av stolen av glede når jeg sa jeg var gravid, så fikk jeg time til ul om 2 uker :) :) Oh happy daaaay :) :)

For en fantastisk lege :) :)
 
Så bra du fikk tidlig ul.

I dag har slitsom dag på jobb. Bekkenet begynner å gjøre vondt og jeg jobber med renhold så er aktiv storedeler av dagen.
 
Snakk om å være helt utafor!!

Først fikk jeg brunt utflod og gråt mine tårer på morgenen. Deretter

1. Jeg søler kaffe over hele PC´n og den er nå erklært død :(
2. Mikromann finner mine salte kjeks i skapet og strør de likesågodt utover hele gulvet. (2 min på rampetrinnet der ja...)
3. Deretter får han dessverre sølt vann i sofaen (stoffsofa, veit det er upraktisk :) ) Så da måtte vi forte oss å tørke den.
4. Mikromann tar en ny tokt i mammas skuff og finner kakestrøssel, jeg ser at han åpner lokket men når ikke frem før halve innholdet ligger strødd på gulvet :( (2 nye minutter på rampetrinnet)

Så nå venter jeg i spenning på hva som venter meg gitt!

Noen fler som bare ikke fungerer om dagen!? :)
 
er så sliten!
den verste dagen hittill og er tilkallingsvikar i kommunens bhg... sovet dårlig i natt, klarte ikke sove mer etter sambo sto opp ca 04.40 har vært ekstremt utmattet hele dagen, det kvalmeste jeg har vært hittill, uggen i magen ellers og skikkelig vondt bekken...
så har jeg sagt ja til å jobbe i morgen også, tenkte på å ta en sykedag, komme meg til legen og kanskje få sykmelding for en periode, men så var det så mye snakk om hvordan de skulle få kabalen til å gå opp i morgen og det med meg innregnet pga lite folk, da har jo ikke jeg samvittighet til å ikke dra dit i morgen...
 
Huff. Føler med dere som sliter så mye med kvalme, bekken osv. Jeg er litt småkvalm, svimmel og veldig trøtt hele tiden. men ikke verre enn at det går fint å komme seg gjennom jobb :)

kjenner meg igjen med oppblåst mage forresten! Her ryker dongeribuksa av med en gang jeg kommer inn døren hjemme. Da er det på med samboers joggebukse, og en stor og varm genser! Vurderer å kjøpe meg noen tightser og litt store topper/tunikaer eller noe, så jeg kan bytte bort de trange buksene litt av og til :)

Og jaaa - tiden går så saaaakte! Har jo bestemt oss for å vente med å fortelle om graviditeten til uken før påske til min familie, og til samboers familie i påsken når vi reiser dit. Men det er jo en hel evighet til!! :p
 
Snakk om å være helt utafor!!

Først fikk jeg brunt utflod og gråt mine tårer på morgenen. Deretter

1. Jeg søler kaffe over hele PC´n og den er nå erklært død :(
2. Mikromann finner mine salte kjeks i skapet og strør de likesågodt utover hele gulvet. (2 min på rampetrinnet der ja...)
3. Deretter får han dessverre sølt vann i sofaen (stoffsofa, veit det er upraktisk :) ) Så da måtte vi forte oss å tørke den.
4. Mikromann tar en ny tokt i mammas skuff og finner kakestrøssel, jeg ser at han åpner lokket men når ikke frem før halve innholdet ligger strødd på gulvet :( (2 nye minutter på rampetrinnet)

Så nå venter jeg i spenning på hva som venter meg gitt!

Noen fler som bare ikke fungerer om dagen!? :)
Huff... Det var da litt av en dag! Håper denne blir bedre!
Min gårsdag var også kjip... Har skrevet litt om den i oktobermiraklene...
 
Idag skal jeg først til Kiroprator, og så til fastlegen.
Pga et noe trøblete svangerskap med påfølgende MA/SA/utskraping sist, føler jeg vel egentlig at jeg er klar for en liten prat ang de neste ukene. Går på skolen 2 dager i uken, og det holder egentlig for meg nå kjenner jeg. Går konstant rundt grønn i trynet og brekker meg av alt :/
 
helt fullstendig umulig å sove i kveld så da var det bare å sette seg med dataen igjen da hehe
 
Back
Topp