**Skravletråd**

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Jepp, tenkte vi måtte ha en sånn her!

Tipper det ikke bare er meg som er skravlesjuk for tia :p

Her sitter jeg hvertfall på jobb, var kaos på morgenen i dag, men nå har det roet seg og jeg venter bare på at klokka skal bli 16.00 så jeg kan gå hjem.
Må ta bussen i dag, det er no dritt.. er ikke hjemme før 17.30 da... :angry2 men men!

Jeg og mannen har 6 mnd bryllupsdag i dag - tenk! Et halvt år allerede :) Kjempekoselig :love017

Hvilke tanker sitter dere damene med i dag da? :):) :confused004

Gratulere med 6 mnd. Bryllupsdag :-)

Du har nok heilt rett i at du ikke er den eneste som er skravlesjuk :p

5 min igjen av arbeidsdagen..... Pjuh!
Missunner ikke deg som har så lang vei hjem....
Er hjemme på noen minutter :)

Gratulerer med 6 mnd bryllupsdag! :D

Jeg er hjemme med sykt barn i dag.. 2 gang med spysyken/omgangssyken på 2 mnd, så begynner å bli lei kan du si.. Rett før jul var vi innlagt på sykehus pga han holdt på i over en uke! så ble helt uttørket! Stakkars liten er full i feber, og det kommer i begge ender :(

Håper på en bedre dag i morgen :)

Gratulerer med dagen :D jeg er hjemme med sykt barn, omgangssyken her også..... Passer bra at kvalmen har avtatt for min del, kjenner jeg ;)

Omgangssyken for andre gang på to måneder hos minsten her også. Men det ser ut til at det var en 24 timers greie denne gangen, forrige gang varte det i ti dager(!)

gratulerer med 6 mnd bryllupsdag :-)

er sliten, helt utslitt faktisk etter en dag på jobb med 14 hypre 2-3 åringer også hjem til en hyper 2 åring. hadde egentlig ikke fått noe jobb i dag heller, men ble oppringt 7.15 i morrest så var kke helt forberedt.

jeg var ikke sånn trøtt og sliten så tidlig i forrige svangerskap så dette er litt nytt for meg...
skal ha en fridag i morgen da :-)

god bedring til alle syke barn :-)

God bedring til syke barn :)
Her har vi heldigvis sluppet ganske billig unna omgangssyken!

Har akkurat vært superspræk og løpt 6,5 km :D klapp på skuldra til meg! Håper formen holdes ok, så jeg kan fortsette å trene gjennom graviditeten.

Gratulere med 6 mnd. Bryllupsdag :)

Du har nok heilt rett i at du ikke er den eneste som er skravlesjuk :p

5 min igjen av arbeidsdagen..... Pjuh!
Missunner ikke deg som har så lang vei hjem....
Er hjemme på noen minutter :)

Jeg har ikke lang vei hjem, skal ta 20 min med bil uten kø. Men pga. trafikken så blir kollektivtransporten et helvete :P

Gratulerer med 6 mnd bryllupsdag! :D

Jeg er hjemme med sykt barn i dag.. 2 gang med spysyken/omgangssyken på 2 mnd, så begynner å bli lei kan du si.. Rett før jul var vi innlagt på sykehus pga han holdt på i over en uke! så ble helt uttørket! Stakkars liten er full i feber, og det kommer i begge ender :(

Håper på en bedre dag i morgen :)

Huff og huff.. høres ikke noe gøy ut i det hele tatt! God bedring til gullet <3

gratulerer med 6 mnd bryllupsdag :)

er sliten, helt utslitt faktisk etter en dag på jobb med 14 hypre 2-3 åringer også hjem til en hyper 2 åring. hadde egentlig ikke fått noe jobb i dag heller, men ble oppringt 7.15 i morrest så var kke helt forberedt.

jeg var ikke sånn trøtt og sliten så tidlig i forrige svangerskap så dette er litt nytt for meg...
skal ha en fridag i morgen da :)

god bedring til alle syke barn :)

Huffameg.. ikke kjekt å jobbe med barn når man også skal hjem til barn! Da føles det liksom bare som om man bare jobber.. hvertfall min erfaring! ;)

Ja, jeg er også helt sinnsykt trøtt.. sovner overalt. Nesten så jeg sovner på jobb! :P

God bedring til syke barn :)
Her har vi heldigvis sluppet ganske billig unna omgangssyken!

Har akkurat vært superspræk og løpt 6,5 km :D klapp på skuldra til meg! Håper formen holdes ok, så jeg kan fortsette å trene gjennom graviditeten.

Fy fader.. jeg er heldig hvis jeg klarer å løpe i 10 minutter :P

her er det omgangssyke på begge ungene, så vi spyr om kapp..deilig.. :happy118,
feber og full pakke.. så vi spiser saltchips og cola til lunsj i dag ;) fint nok det hehe

Huff.. så dumt med syke unger. Her er vi friske som fisker *bank i bordet*! :P

I dag har jeg en GOD dag, er så blid som en sol. Herlig! :D
Endelig en god dag humørmessig ;)

har vært å prøvd å finne meg noe antrekk til barnedåp i helga. ble en svart finbukse og en topp til. har en periode hvor jeg ikke føler meg vel i noen kjoler og skjørt så da tenkte jeg at det duger vel med en svart finbukse som er litt vid i bena.
men etterpå fikk jeg følelsen av at den topp ble litt for hverdagslig :/ er så vanskelig med finklær... mamma kommer på besøk senere i dag får høre med henne hehe
synes selv den toppen satt meget pent på meg da så om jeg ikke kan bruke den på søndag kan jeg jo bruke den ved andre anledninger uansett :-)

da ble det så jeg bestilte meg legetime litt tidligere enn planlagt hehe skal dit på mandag :-) trr kanskje det kan hjelpe meg litt og snakke med legen og om jeg er heldig kanskje jeg får tidlig UL også ;-)

Back
Topp