Skravletråd!

Gratulerer med jobb Devina, så flott :)

Her har vi hatt vår første våkenatt inatt, snuppa har skreket mye og vært umulig å roe ned. Tror hun holder på å få tenner igjen, i tillegg til at hun er veldig snørrete.

Jenta mi har såvidt begynt å reise seg litt, og elsker å stå. Hun har ikke begynt å krabbe på alle fire enda, men hun kryper liggende, og det går ganske fort det også!
 
Gratulera med jobb!!! :)

Her har eg og guttungen vore forkjøla i 4 veker!! Begynner å bli lei no... Den første veka sleit han på natta, men no har det gått seg til, utruleg kva dei små blir vant til.

Han reiste seg to dager etter at han begynte å krypa, så det blei plutseleg full fart her i huset :) Han er slu og, kvar gang me går ut av rommet er det full fart bort til ein plante! Han veit han ikkje får lov så han gidd ikkje prøva seg når me er der.
 
Pappan skal ta ut permisjon ja. og om vi ikke får bhg plass til den er ferdig blir han gående hjemme med knøttet <3

Jeg skulle ønske pøbelen ikke krøp og reiste seg opp. for han ligger ikke stille 5 sek! det er full fart, og må passe på, for han HATER lekegrinda :(
 
Mini er heller ikke spesielt glad i lekegrinden. Kan fint sitte og leke der inne hvis porten er åpen, men protesterer hvis vi lukker den. Med åpen port er jo hele vitsen vekke, men det er vel det hun har oppfattet :p

For tiden er hun veldig vanskelig å ha med å gjøre. Sover overhode ikke om natten og er derfor veldig grinete om dagen. Soving på dagtid har hun aldri vært spesielt flink til så vi klarer ikke å hente oss inn igjen der, dessverre. Fra søndag kveld av har hun i store perioder bare sovet hvis jeg har holdt henne. Så da har jeg sittet der da, og holdt! Har prøvd å legge henne ned når hun har sovnet tungt, men får samme reaksjon hver gang. Hun hyler til, snur seg straks på magen og kryper til hun får fatt i en sprinkel, reiser seg og griner (og griner, og griner). Hun har tann nr. 2 på vei, så mye av dette rotet skyldes nok det, men syntes det har tatt sånn av at jeg lurer på om det kan ligge noe annet bak også. Hun har vært litt småtrassete siden jeg begynte i jobb igjen og jeg tenker at det nå kan ha nådd nye høyder.
Har dere noen tips til hva dette kan være? Noen som har vært borti noe liknende? Hva kan jeg gjøre med det?
 
Back
Topp