Skravletråd!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Kan vi ikke skravle litt for å få litt mer aktivitet her inne? :)

Har dere kommet godt igang med julehandelen da? :)
 
nja, vi har kjøpt på andres vegne til pøbelen ;) trengte lekegrind/trappegrind/peisgitter så kjøpte i dag. på vegne av mormor og morfaren, samt kanskje oldemor og oldefar :P

men har begynt planlegging da... gjennomførelsen blir heller utsatt....
 
Me har vore sjuk nokre dager og hatt nokre rolege dager. Tida har blitt brukt til å handle på nettet :) Så no er me kommen godt i gang! Dei me ikkje har kjøpt til enno har me ein plan om kva me skal kjøpa så det ser lovandes ut :)

Det verste i år er å komme på noko eg skal ønska meg til jul... Har mange ønsker til junior og på fellesen (ting til huset og slikt), men slit med noko EG ønsker meg...

Du då?
 
Jeg har laget en liste med alle jeg skal kjøpe til og skrevet hvem som skal få hva. Har ikke konkrete gave til noen, men det kommer vel etterhvert :) Noe er bestilt fra nettet og noe må jeg handle inn fra fysiske butikker. Jeg syns jeg har kommet godt igang, men det er farlig å tenke sånn for man tror man har så god tid. Plutselig er det lille julaften og det er fire stykker man ikke har fått kjøpt til :P

Jeg har bestilt bildekalender som jeg skal gi til familien på min side, men jeg lurer på om det kan være en hel gave eller om jeg burde ha noe annet i tillegg? 
 
Har faktisk kommet godt i gang. Ferdig med flere gaver og har sånn ca plan over hva resten skal få. Eneste som er vanskelig er svigerforeldrene mine. De ønsker seg ikke noe, og har ingen spesielle interesser. Leser ikke bøker, ser ikke på film osv. Bildekalender hørtes jo fint ut. Noen andre tips?

Tenkte også jeg skulle lage lys med bilde av mini som fadrene og besteforeldrene hennes kan få. Litt harry kanskje, men tror det blir fint :-)
Noen andre som skal lage julegaver?
 
Jeg har vel fem gaver igjen, men vet hva jeg skal kjøpe. Jeg og sliter med hva jeg og samboer ønsker oss... Så blir jo egentlig til at vi ønsker oss ting som egentlig er til hun... Som bilsete, ny pute til tripp trapp stol, baby fall med to oppladbare deler og sånn... Har ikke pakket inn noe enda da, føler det er litt tidlig enda. Liker å sitte å kose meg med det og julemusikk for å få julestemning. Eneste julegaven jeg skal lage selv er et album til en venninne fra babyshoweren hennes.
 
Godt at de fleste har kommet så langt med julehandlingen :) Hvor skal dere feire jul og nyttår? Siden samboeren min reiser på jobb 2. juledag så blir det nok jul med svigers og nyttår med min familie :)
 
Me er blakke og aner ikkje korleis denne jula blir. Har laget presanger til besteforeldre, me handler ikkje til tanter og onkler. Men det er 11 barn som fortener gåve og det er inkludert våre egne. Aner ikkje om me har råd til julemat osv ein gang :confused:
 
Uff, så leit, lillemortil2snart :S Vi har heller ikke så altfor mye å handle for heller etter å ha fått to økonomiske smeller denne måneden.
Håper det ordner seg! <3
 
Så kjipt å ha lite penger når det nærmer seg jul xsmile16 jeg har ikke så god råd selv heller, men sambo har en del så bruker av hans konto til å kjøpe julegaver og julemat xsmile8 har ikke kommet igang med julegaver enda, men tenker jeg skal gi innrammet bilde av snuppa til de fleste i tillegg til noe småtteri kanskje xsmile9
 
jau.. da har vi hatt omgangssjuke her i huset.. Jeg fikk det i går, samboer og svoger i natt... lille pøbelen vår har løs mage og lite matlyst, men i ellers fin form..

i tillegg skal jeg på ikke mindre enn 4(!!!) jobbintervju til uka.... lurer på hvordan dette kommer til å gå :S
 
Masse lykke til, Devina! :) Uff, omgangssjuka er ikke god... Jeg har hatt den sjelden, men tror du ikke jeg fikk den to dager før fødselen skulle settes igang??

Jeg har nå endelig fått ræva i gir og begynt på billappen! Har hatt to dobbeltimer siden jeg spurte om jeg kunne ta den litt intensivt. Jeg bor jo ute på bygda, og da er man ganske avhengig av bil. Har dere andre lappen?
 
jepp. har bodd på et sted med heller dårlig bussforbindelse så den tok jeg da jeg var 19. tok lett MC da jeg var 17 ;)
 
Jeg holder også på å ta lappen, så du er ikke den eneste uten ;)
Har holdt på ganske intensivt fra august av, men det stoppet helt opp nå som jeg har begynt i jobb igjen. Jeg må ta teoriprøven for å komme meg videre, men jeg finner liksom ikke tiden til det. De dagene jeg har fri fra jobb er som regel fylt opp med noe annet. *sukk*
 
Jeg har lappen, tok den så fort jeg ble 18. Bor på en liten plass med dårlig bussforbindelse så det er veldig tungvindt og ikke ha den! Hvordan står det til med de små for tiden? :)
 
her sitter pøbelen og slår og skriker. Kjefter på alt :) han drar seg opp etter alt, har begynt å få _LITT_ balanse uten å holde seg, men etter 5sek detter han på stumpen og blir forskrekket. Krabbinga er spurting på alle 4. vansklig å holde øye med han hele tiden. Og er konstant mammadalt. Litt vanskelig nå når jeg har vært ute en del på dagtid, pga jobbintervju, men han har bare med å bli vant med pappan sin =)
 
Har en liten mammadalt her også, det merket vi veldig godt da jeg begynte i jobb igjen. Det er "mamamamamamama" hele dagen :p Nå har hun endelig fått sin første tann. Etter mange uker med forferdelige netter fikk vi to ganske gode og så var det på an igjen, så lurer på om det kommer en til med det samme eller om det er den første som plager henne fortsatt. Tannpussen går i alle fall noen lunde greit, heldigvis :)
Ellers er hun veldig travel. Reiser seg og går langs kanten på hva det enn er. Har oppdaget oppvaskemaskinen, synes det er så spennende å stå der og røske i tallerknene :p
 
Jeg har fått meg jobb!!!!!!! 80% stilling fram til 1.feb, så sko de se om jeg kunne få 100%!!!!

og dumme nav som har nesten halvert utbetalingen min for november! permen gikk ut 19., men allikevel!!!! :argue
 
Gratulerer med ny jobb! Skal pappaen være hjemme nå da, eller hvordan gjør dere det?
Her har pappaen vært hjemme i en mnd allerede. Tiden har flydd for min del (heldigvis), men tror at han er litt rastløs :p
 
Back
Topp