skravletråd

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Jeg synes det er leit at det har blitt så lite liv her inne..Var jo sååå bra her for et år siden på denne tiden...
Så jeg lager herved en liten skravletråd

Hvordan går det med dere alle? hvordan ser helga ut hos dere? blir det noen utskeielser eller er dere strenge i helgene og kanskje?

lite motivert for tida !!! så vekta står på stedet hvil !! men men.. ja, skeia litt ut i dag.. men skal trene zumba i mange timer i morra så det går bra :) hvordan går det med deg?

Første helg uten utskeielser på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge!!! Hehe ;)
Går veldig bra nå, etter ei dårlig periode siden litt før jul!! Har bestemt meg for å være superflink i februar, så om jeg klarer det blir det ingen utskeielser før mars :) Allerede ned 2 kg siden mandag!! Å da stiger jo motivasjonen veldig ;)

Myshild Bergsprekken skrev:
lite motivert for tida !!! så vekta står på stedet hvil !! men men.. ja, skeia litt ut i dag.. men skal trene zumba i mange timer i morra så det går bra :) hvordan går det med deg?

Du er ikke aleine...her og går det treeeeegt med vekta...men jeg har jo vært kjempemotivert og jobba hardt for å gå ned...men vekta protesterer..bare gått ned litt over 1kg siden i starten av januar...såå..det gjør jo litt med motivasjonen,,,men samtidig kan jeg ikke gi opp heller..så får bare håpe at det snart vil gå litt nedover...
mange timer zumba ja...det høres morsomt ut.. og veldig slitsomt!!! hehe..sikkert knallbra trening da. flink er du=)
ha en fin dag snuppa:)

ninoz:
WOW! Det er jo helt utrolig bra!! Så flink du er!!!!!!
Her har jeg lenge bestemt meg for å være superflink...til og med økt på litt med treninga....men til ingen nytte virker det som...For det ser jo nesten ut som det kan bli oppgang på meg imorgen...og jeg har ikke spist noe godteri engang...heller ikke pizza elleer slike ting...så det er jo veldig demotiverende...men hva skal man gjøre da? må jo bare fortsette...:)
Hvor mange kg skal du ned da?

her har det vært en ekstrem høykarbohelg, men bursdagsfeiring "hele tiden"...
skal bli deilig med hverdag igjen nå!!!
og heldigvis lenge til neste bursdag...

MaiSeptAugSkatt:
Takk :) Har vært for lenge tull og tøys nå på meg ;p Så måtte bare bestemme meg for at 1.februar så var det slutt! Vil ned sånn ca 15 kg, men må se når jeg nærmer meg om det er for mye eller for lite ;) Jeg har lest litt om den blodtypedietten, å jeg har troa på at den kan funke... Du har ikke vurdert å prøve den da, siden det ikke funker helt for deg nå? :) Kan jo vær at det er det du trenger for å gå ned mer ;)

solstråla:
Det er kjipt med bursdager når man slanker seg :( Man kan jo igrunn ikke si nei til å spise der, og blir jo feil å ha med seg egen mat også.... Men det som er bra er jo at om man kommer seg inn i gode vaner igjen med en gang så forsvinner de ekstra grammene ganske fort ;)

ninoz skrev:
solstråla:
Det er kjipt med bursdager når man slanker seg :( Man kan jo igrunn ikke si nei til å spise der, og blir jo feil å ha med seg egen mat også.... Men det som er bra er jo at om man kommer seg inn i gode vaner igjen med en gang så forsvinner de ekstra grammene ganske fort ;)

det kjipeste, var vell at det var her i huset feiringa var, så jeg har ingen unnskyldning for ikke å ha alternativer til meg...
eller, enda værre, jeg hadde, men spiste heller høykarbokakene!!
har hatt det tøft de siste ukene, så tror jeg på en måte trengte denne pausa...
men, nå er det slutt på sukker og hvetemel igjen, for kroppen verker av denne "giften " den har fått i det siste!! hehe...

man må bare gjøre som du gjorde, bestemme seg og følge planen...

solstråla skrev:

ninoz skrev:
solstråla:

det kjipeste, var vell at det var her i huset feiringa var, så jeg har ingen unnskyldning for ikke å ha alternativer til meg...
eller, enda værre, jeg hadde, men spiste heller høykarbokakene!!
har hatt det tøft de siste ukene, så tror jeg på en måte trengte denne pausa...
men, nå er det slutt på sukker og hvetemel igjen, for kroppen verker av denne "giften " den har fått i det siste!! hehe...

man må bare gjøre som du gjorde, bestemme seg og følge planen...

Lov å unne seg av og til da ;) Hvertfall om en har hatt det tøft en periode!
Men om kostholdet er på plass igjen i dag så går det nok bra :)

Gud bedre jeg kunne ønske jeg kunne få 10% av energien til sønnen min. Han er syk med feber og fortsatt er han helt hyper, skulle tru vi hadde fora han på sukker. Jeg savner barnehagen like mye som han nå ja

Hege og Chris skrev:
Gud bedre jeg kunne ønske jeg kunne få 10% av energien til sønnen min. Han er syk med feber og fortsatt er han helt hyper, skulle tru vi hadde fora han på sukker. Jeg savner barnehagen like mye som han nå ja

godt å høre at det er flere enn meg som tenker sånn!! hadde eldste hjemme mandag og tirsdag forgje uke, og minsta hjemme onsdag og torsdag...
og i dag er eldste hjemme igjen!!!
hehe...

hvordan vite at man er hektet på trening?
-når man trener step hjemme, men en krakk fra ikea som step, et fuktig handkle under for at den ikke skal skli, og hanna montana på eldstes stereo!!

solstråla skrev:
hvordan vite at man er hektet på trening?
-når man trener step hjemme, men en krakk fra ikea som step, et fuktig handkle under for at den ikke skal skli, og hanna montana på eldstes stereo!!

Haha, knallbra!:-)
Det var jo lurt da, hihi:)

MaiSeptAugSkatt skrev:

Haha, knallbra!:-)
Det var jo lurt da, hihi:)

ja, ble jo en kondisøkt, men musikken var ikke heeelt topp for motivasjonen... hehe...

da har jeg tatt dag 1 på level 3(30 day shred)
er spent på om det er noe forskjell om 9 dager...hååååper det!!! da skal målbåndet frem igjen hvertfall...

hvilke planer har dere idag da?

Mååå innom denne tråden og legge igjen noe av det ekstra jeg har av motivasjon - viljestyrke - kamphumør , jeg har et overskudd av dette får tiden , får ikke brukt det maksimalt selv får tiden , sååå hadde håpet at noen kunne heller ha fått det ....

Må bare si at dere alle er sååå utrulig flinke ! ! !

Selv om det går på gram får gram , så kommer en i mål en dag !

Og husk at den dagen er det mye lettere å holde vekten !

Den 22 februar begynte jeg får 2 år siden noe helt nytt ... livsstilendring ... og på den tiden har det gått ekstremt sakte ... men det ca 15 kg jeg har mistet er borte får alltid ! Kanskje jeg har gått ned 30 kg på desse 2 årene .... men livsstilendringen er det som hjalp meg , etter veldig mange år med jojo slanking og trøstespising om enn ann !

Så selv om det går sakte , så har jeg aldri lengre store hopp på vekten !
Bare det som er normalt med + på 2 - 3 kg av og til ... vet jo hvor kjedelig det er !

Du er en super motivator Lucillen Du er kjempeflink

Her har det vært 2 zumbatimer en som jeg var instruktør og en annen jeg var med.

Hege og Chris skrev:
Du er en super motivator Lucillen Du er kjempeflink

Her har det vært 2 zumbatimer en som jeg var instruktør og en annen jeg var med.

du er jo heeelt rå!!!! du trener jo noe vanvittig!!:)
Flink da:)
Lasta ned zumba i høst...men ga meg etter 1-2 økter...eier tydeligvis ikke rytme...hehe

Back
Topp