Skravletråd uke 44

Jeg skal på en av de svære Fretexene i dag med mamma og storesøster :D
Vi skal egentlig se på julepynt, men jeg må innom klesavdelingen også for å se etter gravidbukser/komfortable bukser, men jeg tror også, at jeg bare må en liiiiten tur innom babyavdelinga :oops:

Noen andre som liker å kjøpe brukt?
Fra tidligere svangerskap så har jeg samlet litt retro og unikt (klesmerker fra andre land osv) som ligger og venter på lille :Heartred
ja, handler brukt, men klær har jeg ikke handlet så mye brukt til meg selv.. synes det er lettere med ungene :) kanskje kjoler og slikt til meg hvis jeg vet det er klær som sitter bra. f.eks hvis jeg har hatt lignende før.

Vi skal egentlig se på julepynt, men jeg må innom klesavdelingen også for å se etter gravidbukser/komfortable bukser, men jeg tror også, at jeg bare må en liiiiten tur innom babyavdelinga :oops:

Fra tidligere svangerskap så har jeg samlet litt retro og unikt (klesmerker fra andre land osv) som ligger og venter på lille :Heartred

Prøver å handle mest mulig brukt. Har spart veldig mange kroner på å finne bruktkupp til guttungen. Ikke like flink å finne brukt til meg selv, bor ikke på et stort sted og det er litt mer tidkrevende å finne riktig str brukt på nett. Gleder meg til å starte å handle stort og smått til baby. Mangler en del babyutstyr som vi bare lånte sist, gleder meg til å lete i jungelen etter bruktkupp. :happy:

Så spennende! Du må vise fram :D

I dag er babyen min på størrelse med en liten lime! Begynner faktisk å bli litt størrelse da! 11+1

I dag er babyen min på størrelse med en liten lime! Begynner faktisk å bli litt størrelse da! 11+1
Nesten en håndfull jo:love7 tenk, her i fra går det fort på frem med disse små. Plutselig diskuterer vi når det var så godt når de ikke tok så stor plass:hilarious:

Nesten en håndfull jo:love7 tenk, her i fra går det fort på frem med disse små. Plutselig diskuterer vi når det var så godt når de ikke tok så stor plass:hilarious:
Ja, har lovt mannen at jeg ikke skal klage når jeg blir stor og tung :angelic: hjelpes. Men han fikk så dårlig samvittighet på slutten, det var liksom ikke så mye han kunne gjøre for at jeg skulle ha det bedre. Han kunne liksom ikke ta over.. så håper jeg ikke trenger å klage :bag: ellers får det gå til dere:happy:

Ja, har lovt mannen at jeg ikke skal klage når jeg blir stor og tung :angelic: hjelpes. Men han fikk så dårlig samvittighet på slutten, det var liksom ikke så mye han kunne gjøre for at jeg skulle ha det bedre. Han kunne liksom ikke ta over.. så håper jeg ikke trenger å klage :bag: ellers får det gå til dere:happy:
Glad jeg ikke har lovd det.. vet jeg kommer til å klage:hilarious: men, premien i andre enden gjør alt verdt det:Heartred

ja, handler brukt, men klær har jeg ikke handlet så mye brukt til meg selv.. synes det er lettere med ungene :) kanskje kjoler og slikt til meg hvis jeg vet det er klær som sitter bra. f.eks hvis jeg har hatt lignende før.
Jeg er skeptisk til å handle brukte klær på nett til meg selv, fordi man aldri vet passformen, men jeg er kjempeheldig! De har en stor gjenbruksbutikken i byen her (ikke Fretex faktisk) som fargekordinerer og henger opp klærne så bra. Da blir det mer gøy å se igjennom :)
Har funnet noen skatter der :D
Andre ting handler jeg stort sett brukt, får skikkelig kick av det :hilarious:

Prøver å handle mest mulig brukt. Har spart veldig mange kroner på å finne bruktkupp til guttungen. Ikke like flink å finne brukt til meg selv, bor ikke på et stort sted og det er litt mer tidkrevende å finne riktig str brukt på nett. Gleder meg til å starte å handle stort og smått til baby. Mangler en del babyutstyr som vi bare lånte sist, gleder meg til å lete i jungelen etter bruktkupp. :happy:
Jaaa! Jeg ELSKER at vi fikk vogna vår så billig som vi har fått den :D
Har funnet en sprinkelseng som jeg er syns er sååå fin, men den er svindyr :hilarious:
Så skal vente nærmere termin og se om jeg finner den brukt :p

Jeg syns det generelt er veldig gøy å kjøpe brukt. Før var det en nødvendighet pga økonomi. Nå er økonomien god, men syns fortsatt det er moro å fine f.eks vitrineskapet jeg ønsket meg i perfekt stand brukt til 800kr når det koster 4000 til vanlig :p

Har funnet en sprinkelseng som jeg er syns er sååå fin, men den er svindyr :hilarious:

Jeg syns det generelt er veldig gøy å kjøpe brukt. Før var det en nødvendighet pga økonomi. Nå er økonomien god, men syns fortsatt det er moro å fine f.eks vitrineskapet jeg ønsket meg i perfekt stand brukt til 800kr når det koster 4000 til vanlig :p

Såå enig! Vi flytta fra leilighet til hus i sommer. Hang på finn i uker i forveien og fylte 2 hengerlass med gratismøbler. Helt fine møbler, et par av de trengte et strøk maling. Sykt mye penger spart når man går fra 70/80 kvm til 240 :D de pengene kommer godt med når vi skal pusse opp store deler av huset og har gjort at vi med god samvittighet kunne invistere litt mer i de viktigste inventarene :D

Elsker brukt!
De siste ukene har jeg kjøpt ( brukt) :
- Stokke tripptrappstol til 700 kr
- Stokke newborn set til 300
- Hvit vugge til 100 kr
- BB hug me, sånn stor til gravide for 500 kr totalt med frakt
- Easygrow Grandma vognpose til 350 kr

Nå må jo bare dette gå bra :rolleyes::hilarious:

Elsker brukt!
- Hvit vugge til 100 kr

Jeg har hatt BBHUGME puta mi siden første svangerskap for 5år siden, elsker den, mannen elsker den :hilarious:

Mamma har snakket om at ho vil kjøpe tripptrapp stol, så har en følelse av at den blir ny. Jeg tar gjerne imot brukte gaver, men tror hele familien bare har lyst til å bruke på den lille :bag::p

Jeg har hatt BBHUGME puta mi siden første svangerskap for 5år siden, elsker den, mannen elsker den :hilarious:

Mamma har snakket om at ho vil kjøpe tripptrapp stol, så har en følelse av at den blir ny. Jeg tar gjerne imot brukte gaver, men tror hele familien bare har lyst til å bruke på den lille :bag::p
Kjekt å kjøpe til nytt tilskudd i familien :D

Elsker brukt!
- Hvit vugge til 100 kr

Wow! Det er veldig bra!!
Har kjøpt bilstol brukt, men ganske ny-

Medlemstilbud på tripptrapp hos Barnas hus denne helgen!

Noen som vet om det er et god pris på den Emmaljunga Nxt90 som barnas hus har i dag? Mannen har sjekket prisjakt og mener det er normal pris på den.. Jeg aner ikke på med på modeller osv, så vet ikke om ham sammenligner med rett tips, årsmodell og utstyr :rolleyes: :schocked028 :laughing002 noen av dere med mer peiling? Screenshot_20211107-150441_Chrome.jpg

Noen som vet om det er et god pris på den Emmaljunga Nxt90 som barnas hus har i dag? Mannen har sjekket prisjakt og mener det er normal pris på den.. Jeg aner ikke på med på modeller osv, så vet ikke om ham sammenligner med rett tips, årsmodell og utstyr :rolleyes: :schocked028 :laughing002 noen av dere med mer peiling? Vis vedlegget 370534

Jeg har ikke veldig peiling på emmaljunga, men stusser på at førprisen for bare sportsdelen hos barnas hus er dyrere enn full pakke duovogn hos andre forhandlere..

Noen som vet om det er et god pris på den Emmaljunga Nxt90 som barnas hus har i dag? Mannen har sjekket prisjakt og mener det er normal pris på den.. Jeg aner ikke på med på modeller osv, så vet ikke om ham sammenligner med rett tips, årsmodell og utstyr :rolleyes: :schocked028 :laughing002 noen av dere med mer peiling? Vis vedlegget 370534
Den ligger rundt den prisen på tilbud hos mange nå, er nok fordi det kommer en ny 2022 modell vil jeg tippe så selger de eldre modeller xsmile9 Jeg selv kjøpte brukt nxt90 2021 med ergodel til 5000, så veldig fornøyd med det!

Back
Topp