Så bra at det hjalp med samtale og TULog helt nydelig at du har fått sovet godt etter å ha blitt kvitt litt stress!
Jeg håper kontrollen på fredag blir en god opplevelse med fine samtaler, er så redd for at det bare skal bli masse vektprat og kritikk slik at jeg gruer meg til fremtidige kontroller.
Uansett hvordan det går på fredag, så får jeg bare vente tålmodig på TUL om ca 2 uker.Det blir spennende
![]()
Krysser fingrene for at det går fint og at det ikke blir for mye snakk om vekt og sånn. Skjønner enormt godt at det ikke er det man helst vil snakke om når man er på første kontroll med mini i magen! Virker som om mange helsepersonell tror at det at vi er overvektige er helt ny informasjon for oss liksom
Men heldigvis har jo jordmor den samtalen med veldig mange forskjellige damer i løpet av sin karriere, så forhåpentligvis har hun både forståelse og empati for at det ikke nødvendigvis er så lett å snakke om! Krysser hvertfall fingrene for at du får en fin første kontroll 
Det blir spennende

Men blir nok i reprise her også siden vi får besøk av svigersøster og samboeren i helgen. Tror vi skal fortelle dem det i kveld siden alt var bra på TUL i går 9+2/9+3! Så det gleder jeg meg veldig til nå!