Skravletråd uke 44

Så bra at det hjalp med samtale og TUL :Heartred og helt nydelig at du har fått sovet godt etter å ha blitt kvitt litt stress!

Jeg håper kontrollen på fredag blir en god opplevelse med fine samtaler, er så redd for at det bare skal bli masse vektprat og kritikk slik at jeg gruer meg til fremtidige kontroller.

Uansett hvordan det går på fredag, så får jeg bare vente tålmodig på TUL om ca 2 uker. :happy093Det blir spennende :happy:

Krysser fingrene for at det går fint og at det ikke blir for mye snakk om vekt og sånn. Skjønner enormt godt at det ikke er det man helst vil snakke om når man er på første kontroll med mini i magen! Virker som om mange helsepersonell tror at det at vi er overvektige er helt ny informasjon for oss liksom :laughing002 Men heldigvis har jo jordmor den samtalen med veldig mange forskjellige damer i løpet av sin karriere, så forhåpentligvis har hun både forståelse og empati for at det ikke nødvendigvis er så lett å snakke om! Krysser hvertfall fingrene for at du får en fin første kontroll :Heartred

Travle dager her og :-) jobb er ekstremt travelt, burde roe ned, men går ikke! Farbare holde ut denne perioden. Bonusen er at man ikke rekker å kjenne på symptomer gjennom arbeidsdagen. :-)

Ulempe
Så spennende med Doppler! Har du prøvd den enda?
Ikke enda, skal at litt uti uka - har ultralyd i dag, så når jeg vet om det er liv så kan jeg sjekke (så jeg ikke blir urolig om jeg ikke finner :rolleyes:). Skal holde dere oppdatert på doppleren!

Travle dager her og :) jobb er ekstremt travelt, burde roe ned, men går ikke! Farbare holde ut denne perioden. Bonusen er at man ikke rekker å kjenne på symptomer gjennom arbeidsdagen. :)
Så enig i det! Synes det er deilig med travle dager, helst ikke rekke å sette seg ned å kjenne på formen. Men må legge meg tidlig! De siste dagene har jeg og mannen lagt oss 21:30 (samtidig som unga) sett på serie i senga, og da sovner jeg :knegg:

Ja, starter det fra helga av? Jeg fikk heller ikke med meg sist, så vil gjerne være med fra start :D :hilarious:

Noen som skal se Maskorama i helgen? Gleder meg :woot::woot::woot:
Jaaa, jeg har gledet meg i ett år! :smiley-bounce022 Men blir nok i reprise her også siden vi får besøk av svigersøster og samboeren i helgen. Tror vi skal fortelle dem det i kveld siden alt var bra på TUL i går 9+2/9+3! Så det gleder jeg meg veldig til nå! :happy090

Så gøy at vi er flere som skal se :D
De som vil kan gjette på søndag hvem vi tror noen er :)

Utrolig hva man drømmer. I natt har jeg drømt både at jeg får firlinger og delte det med alle i familien og på jobb, men også at jeg begynte å blø og mista.
Håper jeg ikke er sanndrømt på noe av det hvertfall! :oops:

Noen som skal se Maskorama i helgen? Gleder meg :woot::woot::woot:
Starter det i helgen? Så gøy!! Synes det var så merkelig første gang jeg så det, men så ble det så mye rundt det og jeg måtte se på det igjen. Men så synes jeg det ble så spennende :D

Jeg er 11 uker i dag! Helt sykt, en uke igjen til uke 12. neste uke skal jeg på første sv.kontroll og håper jeg får høre hjertet. Uken etter på organrettet UL og jeg skal se spira for første gang. Grugleder meg, tenker at alt er galt, men tenker også at alt må jo være bra :nailbiting:

Starter det i helgen? Så gøy!! Synes det var så merkelig første gang jeg så det, men så ble det så mye rundt det og jeg måtte se på det igjen. Men så synes jeg det ble så spennende :D

Jeg er 11 uker i dag! Helt sykt, en uke igjen til uke 12. neste uke skal jeg på første sv.kontroll og håper jeg får høre hjertet. Uken etter på organrettet UL og jeg skal se spira for første gang. Grugleder meg, tenker at alt er galt, men tenker også at alt må jo være bra :nailbiting:
Syns svangerskapet går «fort» til å være før de magiske 12. Nå er det plutselig litt som skjer i ukene fremover. Jeg skal også på TUL og veksler mellom at det må være noe galt siden vi allerede har to friske barn og at alt må vare bra siden vi har «klart» å få to friske:hilarious: prøver faktisk å tenke minst mulig på det for jeg blir bare mer urolig..

Syns svangerskapet går «fort» til å være før de magiske 12. Nå er det plutselig litt som skjer i ukene fremover. Jeg skal også på TUL og veksler mellom at det må være noe galt siden vi allerede har to friske barn og at alt må vare bra siden vi har «klart» å få to friske:hilarious: prøver faktisk å tenke minst mulig på det for jeg blir bare mer urolig..
Akkurat som jeg tenker å, to friske barn, men er 11 år siden sist unge.
De siste ukene synes jeg har gått fort, det er deilig.

Akkurat som jeg tenker å, to friske barn, men er 11 år siden sist unge.
De siste ukene synes jeg har gått fort, det er deilig.

samme her! I starten gikk tiden sååå seint, men plutselig løsnet det :p Håper i grunnen tiden fortsetter å rase avgårde

Jeg skal på en av de svære Fretexene i dag med mamma og storesøster :D
Vi skal egentlig se på julepynt, men jeg må innom klesavdelingen også for å se etter gravidbukser/komfortable bukser, men jeg tror også, at jeg bare må en liiiiten tur innom babyavdelinga :oops:

Noen andre som liker å kjøpe brukt?
Fra tidligere svangerskap så har jeg samlet litt retro og unikt (klesmerker fra andre land osv) som ligger og venter på lille :Heartred

Back
Topp