Skravletråd uke 35

To stykker på jobben bøy meg på salami i dag.
Ene kollegaen min skulle ut og kjøpe baguette og spurte om hun skulle kjøpe med en med ost og salami til meg. NEITAKK :-)
Så satt jeg ved siden av en annen kollega og han spurte vil du ha en skive??? Men salami...
NEITAKK
Tror aldri jeg har blitt tilbydt mat på jobben så var litt spess....
 
Da er jeg akkurat ferdig på skolen.. Chill!
Skal straks lure meg avgårde for å ta litt solarium da jeg atm. ser ut som et spøkelse.

Senere idag blir det vel forhåpentligvis en rolig hjemmedag, litt trøtt etter å ha vært på morra-spinning klokken 06.00 ;)
 
Er akkurat kommet hjem etter en lang dag i byen.
Har også vært hos legen å fått konstatert at jeg er gravid, og tatt en hel del blodprøver =)

Mannen er så utrolig søt om dagen <3 Selv om dette IKKE var planlagt, så begynner han å glede seg skikkelig. Han stryker og kysser magen hver annledning han får, og han syns det er SÅ koselig <3 Blir helt nyforelska jeg <3
 


Mammasen skrev:
Er akkurat kommet hjem etter en lang dag i byen.
Har også vært hos legen å fått konstatert at jeg er gravid, og tatt en hel del blodprøver =)

Mannen er så utrolig søt om dagen <3 Selv om dette IKKE var planlagt, så begynner han å glede seg skikkelig. Han stryker og kysser magen hver annledning han får, og han syns det er SÅ koselig <3 Blir helt nyforelska jeg <3

 
Åh, så herlig da:) Nyt det!
 
Ja det gjør jeg virkelig altså! Gjør på en måte at jeg klarer å kose meg mer med dette selv - at jeg klarer å være glad også =)

Han har aldri vært sånn i de andre 4 svangerskapene, så dette betyr masse for meg =)
 
Da sitter jeg i sofaen og venter på at lasagnen som står i ovnen skal bli ferdig. Etterpå må jeg ut og handle bursdagsgave.
Da mini er lagt må jeg studere litt. KOmmer sikkert til å kikke innom her også. Er plutselig blitt litt mer liv :-)
 
Goddagen =)
I dag har jeg vært første dag på jobb etter en laaaaang sykemelding. Var tungt, og jeg er kjempesliten nå! Ser ikke for meg at jeg noen kommer opp i 100% stilling før jeg går ut i permisjon, men vi får se. Vil jobbe lengst mulig, så da er det kanskje lurt å holde seg på 50%.

Skal i møte med sjefen min på Tirsdag, så da finner vi nok ut litt mer :)

Godt å være tilbake da, men hardt å starte opp med 06.30 vakt ja..
 
Nå er nedtellingen til helg begynt! Gleder meg til fredag kl 14 :)
Kjenner at det tar ekstra på å jobbe nå som jeg er gravid. Jeg begynte i ny jobb 18. august, så det er utrolig mye å sette seg inn i.

Hva er planene deres for helgen da?

Min er egentlig bare å slappe av. Er begynt å bli kvalm allerede, så spørs hvilken form jeg er i. Men skal hvertfall på H&M og bytte noen klær, tenker å bytte de i noen mammaklær da. Men er redd for å bli "tatt på fersken" :)
 
Hallo
Jeg har først vært på jobb og etterpå vært opg studert. Videreutdanner meg. Ta engelsk og i dag fikk vi tilbud om studietur, avreise i begynnelse av mai...
Blir nok ikke så veldig aktuelt for meg da...
 

Til helgen skal jeg jobbe, er noe dritt å jobbe helg men sånn er det..

Jeg kjenner også at det er tyngre å jobbe nå som gravid en før. Kjenner at etter noen timer så begynner det å verke i lårene og nederst i ryggen. Tror bekkenløysninga kommer tidlig denne gang. 

 
Åh som jeg gleder meg til helg :) 
Skal på morgenspinning klokken 06.00, så skole... før vi så starter turen til hytta :)

Elsker å være på hytta i helgene, så avslappende. Skal ta stamp i høstmørket og bare være kjærester mens lillegutt er hos gudmoren sin på besøk <3 
..Utenom det så var vi å kjøpte to duftelys idag hvor det står farmor på det ene og farfar på det andre.. Vi skal gi det til svigers i helga. Utrolig spent på hvordan det kommer til å gå. Håper og tror jo at vi får en positiv respons, men kjenner at jeg er litt redd for at de skal bli skeptiske siden jeg er midt i utdanning...
 
Jeg har fri i morgen og i helga har vi barnefri

Blir deilig å bare kose seg sammen med mannen, og slappe av litt! Har en masse vi skulle fått gjort her hjemme, så får se om noe av det blir gjort i helga da... Liker ikke å skulle bruke frihelga til å rydde å vaske da, men må man så må man =)

Er IKKE enkelt å holde det rent å ryddig her hjemme med 4 småttiser i hus!
 
Skravletråd er stas!!! Hadde oversett denne jeg... Ikke helt med... På tirsdag gikk jeg opp i 2.etg på badet 3 (!) ganger for å hente brillene mine og kom tomhendt ned like mange ganger....litt satt ut etter positiv test kanskje...
Idag reiser vi på hytta med et vennepar, hundene våre og guttene våre. Vi har sønner som er like gamle (9 dgr imellom dem :). Det blir koselig, men det blir også første helgen min som gravid... Jeg kommer nok til å merke at jeg må avstå fra div. morsomheter... Men jeg er innstilt på dette og det skal gå fint! Gleder meg til helg!
 
Sitter og kikker ut i lufta her litt, på veggen har jeg kalender hengende. 5 uker i dag :D Juhu! Blir kjekt når det baller på seg med disse ukene da..
 
Gleder meg til det blir partall vi teller :)
 
I dag er det fredag!! :-D Elsker fredager..

HVa har dere for planer i kveld da? Og hva står på menyen?

Selv gleder jeg meg VELDIG til å hente lillegutt i barnehagen og starte helgen når vi kommer hjem :) Vi bruker å lage taco på fredagene, men tror vi skal lage fårikål.. ( av alle ting) det er så godt!!!
 


Smila79 skrev:
I dag er det fredag!! :-D Elsker fredager..

HVa har dere for planer i kveld da? Og hva står på menyen?

Selv gleder jeg meg VELDIG til å hente lillegutt i barnehagen og starte helgen når vi kommer hjem :) Vi bruker å lage taco på fredagene, men tror vi skal lage fårikål.. ( av alle ting) det er så godt!!!

Det hørtes kjempegodt ut!

 
T-R-Ø-T-T
Men nå er det helg

mannen ser på landskamp. Jeg sitter og surfer på nett.
Skal snart legge meg og lese noen gamle utgaver av bladet gravid :-)

God helg alle maisnupper!
 
Back
Topp