Skravletråd uke 35

Sandrine

Gift med forumet

Jeg så dere prata om å ha ukentlige skravletråder så da tenkte jeg at jeg kunne starte denne ukas tråd. 

I dette øyeblikk så ligger jeg på sofa under pleddet og venter på at klokka skal bli halv 12 for da skal jeg dra på jobb. Jobber fra 12.00-18.00 i dag :) 

Hva gjør dere da jenter?

 
Jeg sitter også på sofaen og spiser frokost. Jeg begynner ikke på jobb før kl. 16, så jeg tenkte å lese litt til en eiendomsmeglerassistenteksamen:) Kjenner at jeg er litt småkvalm og at jeg har skikkelige mensmurringer..
 

Sitter også i sofaen..hehe.. Lillegutt sover, og jeg burde gjort noe fornuftig imens, men først en kopp kaffe ;) 

Hadde jobbehelg, så fri idag og imorgen :)) 

 
jeg er på skolen mens sambo er hjemme med knøttet som er syk, og gjett om det plutselig ble myyye gøyere å være på skolen da hehe
 
Jeg sitter på jobb og har konsentrasjonsvansker. Burde gjøre mye annet, men sola skinner ute og kroppen er ikke helt i jobb-modus.
Har en lang dag foran meg, er sannsynligvis ikke ferdig på jobb før i 6-tia.

Har mye murringer/smerter i underlivet og rundt der nå for tia, klarer ikke helt å riste av meg frykten for SA..... Hadde nemlig en i juni, og da hadde jeg også endel smerter. Er glad for hvert dobesøk uten blod i trusa :)
 
Sitter her å gruer meg til å gå på jobb, alt for fint vær til å være inne hele dagen:(   sitter også med en del murringer og stikkninger og kjenner meg igjen i det du sier Wilma,
 hadde en sa i Mai og er skikkelig nervøs..........     Men vi må prøve å se positivt på det, blir tussete av å gå å vente på tegn på at det skal gå galt.
 
*jippi* skravletråd =)

Mannen min har fri idag, og jeg begynner ikke på jobb før Torsdag, så vi har bare kost oss sammen i dag. Har vært ute å spist lunsj sammen, og bare kost oss <3
Nydelig vær ute, men jeg er sliten etter en hektisk helg!

Merker at buksene ikke er like behagelige å gå med lenger, men tør rett og slett ikke begynne med mamma klær riktig enda.
Måtte begynne rundt uke 6-7 sist, og det er mer enn tidlig nok : / Utrolig spent hvor stor mange kommer til å bli i dette svangerskapet....
 
Jeg har ryddet og ordnet i huset idag, kom nettop hjem fra ferie (fortsatt en uke igjen av ferie :) :) herligt! kjenner mye stikninger, hodepine, utrolig ømme puppe og sykt oppblåst mage! heldig som ikke har fått kvalmen.... enda....
 
Nå står middagen og koker, mens jeg tar 5 min pause. Har akkurat kommet hjem fra jobb og hentet jenten i barnehagen. Har hatt det så travelt på jobb i dag at jeg ikke har tenkt på gravidieten i det hele tatt.

Kjenner litt stikkinger i mage og rygg. Det husker jeg at jeg hadde sist gang også. Håper bare at den forbaskede kvalmen ikke kommer. Det er det verste med hele graviditeten. Heller gå gjennom to fødsler for å slippe kvalme og oppkast!
 
Akkurat nå ligger jeg på sofaen mens mini turner rundt.
Vært på jobb i dag.
Ingen graviditetssymptomer i dag. 4+6.
Men de kommer og går vel litt???
 


*FrøkenS* skrev:
Nå står middagen og koker, mens jeg tar 5 min pause. Har akkurat kommet hjem fra jobb og hentet jenten i barnehagen. Har hatt det så travelt på jobb i dag at jeg ikke har tenkt på gravidieten i det hele tatt.

Kjenner litt stikkinger i mage og rygg. Det husker jeg at jeg hadde sist gang også. Håper bare at den forbaskede kvalmen ikke kommer. Det er det verste med hele graviditeten. Heller gå gjennom to fødsler for å slippe kvalme og oppkast!


sign på det sterkeste (så lenge det er snakk om vanlig fødsel) !!!!! spydde fra uke 6/7 forrige gang og til og med dagen etter fødselenemoticon     klarte ikke å kose meg i det hele tatt i hele sv.skapet grunnet den j***** spyingen så håper jeg får kost meg denne gangemoticon   
 

Slapper av i sofaen med pcen mens samboeren min er på trening.. nyter dagene hjemme nå. Starter å jobbe igjen i slutten av uka. Har vært hjemme med minstemann, han har startet i bhg i disse dager.

I dag har jeg vært flink å bakt brød!! Mmmm.. skal ta meg en nybaktskive med geitost :-P
 


Smila79 skrev:

Slapper av i sofaen med pcen mens samboeren min er på trening.. nyter dagene hjemme nå. Starter å jobbe igjen i slutten av uka. Har vært hjemme med minstemann, han har startet i bhg i disse dager.

I dag har jeg vært flink å bakt brød!! Mmmm.. skal ta meg en nybaktskive med geitost :-P



Hørtes fantastisk godt ut. Sender du en hit?
 
Hjeeeelp jenter! I dag har jeg tatt steget ut og ringt kjøreskolen og skal til med siste del av kjøretimene og teori og alt sånt. Kjenner jeg blir litt stressa av tanken. Har fått kjøring i hele uke 42. Krysser alt jeg har for at det ikke er noe spying og kvalme da. 
 
tvi tvi: :) Dette går sikkert fint. Tenk så deilig å ha lappen når du er gravid, og ikke minst når babyen kommer!

Du får ha med en pose i bilen i verste fall...
 

Ja jeg gleder meg til jeg har lappen i handa. Skal bli så befriende. Jeg er så avhengig av mannen nå og det er slitsomt. 

Har en sønn fra før av så skal bli mye lettere når jeg kan kjøre og hente han når han er på ting. 

 

I dag har jeg fri fra jobb og det er bare helt deilig. Har jobbhelg til helga så da var det på sin plass med en fridag i dag :)

Jeg har brukt dagen til å sove til kl halv 12 og etter det har jeg fått rydda huset og nå holder jeg på å lage hjemmelaga fiskegratteng. Gleder meg til middag allerede :D 

Kjenner at kvalmen har vært kraftig i dag, kommer periodevis. Kjenner jeg gruer meg til uke 6-7 for det var da jeg begynte å kaste opp i forige svangerskap. Kasta opp i 7 mnd da. Men det er jo værdt det da :D

 
En fridag og sove lenge hørtes luksus ut.. kjenner jeg er misunnelig for det.. Ikke bare bare med en liten en som ikke kan forskjell på ukedag og helg, som gjerne våkner tidligere i helgene enn i ukedagene attpåtil.. men men. Sånn er det visst med små barn i hus :) Han er nå søt da :)

Vi driver med litt vel mye ting for tida, skal snart flytte så det er litt av hvert å henge fingrene i kan man si.. gleder meg til det hele er overstått, sånn at vi igjen kan få oss litt fri på ettermiddager, kvelder og i helger..
 


blåkanin skrev:
En fridag og sove lenge hørtes luksus ut.. kjenner jeg er misunnelig for det.. Ikke bare bare med en liten en som ikke kan forskjell på ukedag og helg, som gjerne våkner tidligere i helgene enn i ukedagene attpåtil.. men men. Sånn er det visst med små barn i hus :) Han er nå søt da :)

Vi driver med litt vel mye ting for tida, skal snart flytte så det er litt av hvert å henge fingrene i kan man si.. gleder meg til det hele er overstått, sånn at vi igjen kan få oss litt fri på ettermiddager, kvelder og i helger..

Vi har også en liten en i hus, eller han er 2.5 år da. Han sto opp kl 6 i dag så jeg bare var oppe med han og fikk i han frokost, stellte han og vekkte faren sånn at han kunne kjøre han i barnehagen så gikk jeg å la meg igjen :D 

Flytting er ikke bare bare, blir så mye styr ut av det. Men det er jo så sinnsykt deilig å sette seg ned og bare slappe av når man er ferdig :D Lykke til!

 
Jeg sitter på jobb som vanlig, uten arbeidslyst.... som vanlig!

Er svimmel og uvel, har vært det et par dager nå. Ringte legen, men ho sa at det kunne være influensa. Skulle se an noen dager...

Fikk samtidig time til første undersøkelse, 3.oktober. Gud det er lenge til!!!

Mye kan skje på den tiden, så jeg håper bare klumpen klamrer seg fast så godt den kan. Er i tillegg skikkelig oppblåst og kvalm, helt utrolig at jeg bare er 4-5 uker på vei. Ser ut som 3-4 mnd, spør du meg :)

På tide å ta en opprydning i klesskapet og få bort det som ikke kan brukes det neste året... Da blir det masse plass til nye klær!!!

 
Back
Topp