Skravletråd Uke 32

Høres veldig koselig ut kattemamma. Jeg har nettopp laget en kalroibombe av en kake som skal fortæres. Etterpå blir det bursdagsmiddag på en tairestaurant nede i byen. :)
 
Snuppa sov rundt i natt!!! Var inne hos henne en gang på kvelden, ellers så våknet hun ikke for smokk eller noe i løpet av natten! :D
 
Snuppa sov rundt i natt!!! Var inne hos henne en gang på kvelden, ellers så våknet hun ikke for smokk eller noe i løpet av natten! :D
Så deilig!!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Så deilig!!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Håper det skjer igjen snart!

Nå har vi spist middag hos svigers, snuppa blei igjen, for hun skal sove der :O Veldig spent på hvordan det kommer til å gå, kjenner jeg nesten har litt vondt i magen :p
 
Håper det skjer igjen snart!

Nå har vi spist middag hos svigers, snuppa blei igjen, for hun skal sove der :O Veldig spent på hvordan det kommer til å gå, kjenner jeg nesten har litt vondt i magen :p
Går sikkert bra. Jeg skal ha første overnatting borte fra lillegutt på torsdag. Gruer meg skikkelig. Pappan som skal ha han.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Går sikkert bra. Jeg skal ha første overnatting borte fra lillegutt på torsdag. Gruer meg skikkelig. Pappan som skal ha han.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det går så bra så :) Hadde første natta uten lille i januar, todagers konferanse i Trondheim, og har ikke vært borte fra han siden så tror nesten det hadde blitt verre for meg nå :p
 
Snuppa sov rundt i natt!!! Var inne hos henne en gang på kvelden, ellers så våknet hun ikke for smokk eller noe i løpet av natten! :D
Gratulerer! Herlig :) Lille gjør det også med jevne mellomrom, hjelper mye når jeg er begynt i full jobb igjen :)
 
Inspirert. Mange som vet hva de skal stemme? ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Inspirert. Mange som vet hva de skal stemme? ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Usikker i år for første gang...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp