Skravletråd Uke 32

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Føler at vi trenger en ny skravletråd her :) Mini sov rundt i natt! Har bare skjedd noen ganger før, og det er leenge siden sist! Hvordan går det med resten her nå?
 
Så fantastisk deilig :) Vår lille har stort sett sovet rundt igjen siden han fikk eget rom. Deilig :D Men de siste nettene våkner jeg likevel rundt 2-3 tida og har vansker med å sovne igjen... skikkelig kjipt så håper det slutter snart...
 
Vi har vært bortskjemte m at snupp sover rundt, nå sover hu fra 19-06.30 ca hver natt..;) d er godt når man selv og føler man får sovet ut. Ellers er je kvalm for ett uvær om dagen-snart runda 12 uker så får tru d roer seg snart. 12 dager til snupp begynner i barnehagen..:: hjelpes
 
Heldiggriser.:p
Her soves det ikke rundt ennå, men har et håp om at ammeslutt på natta snart slår inn.

Hvordan går det med alle sånn ellers? Her er hverdagen kommet. Lillegutt i bh og jeg i jobb fra 18 august. Vært et fantastisk og utfordrende år med lillegutt. ;) Vemodig at man snart mister så stor del av hverdagene sammen med han nå.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært bortskjemte m at snupp sover rundt, nå sover hu fra 19-06.30 ca hver natt..;) d er godt når man selv og føler man får sovet ut. Ellers er je kvalm for ett uvær om dagen-snart runda 12 uker så får tru d roer seg snart. 12 dager til snupp begynner i barnehagen..:: hjelpes
Så godt å få sovt ut :) Får håpe kvalmen gir seg snart.
 
Her varierer nattesøvnen veldig, som regel 10 dårlige netter for hver gode :p

Her er det heldigvis enda en stund til hverdagen kommer, 2,5 uke til barnehagestart :) Vet ikke helt hva det blir til med meg da, fortsatt arbeidsledig :/
 
Skikkelig regn og tordenvær her nå! Spiser frokost på kjøkkenet og ser ut på regnet...
 
Vi har vært bortskjemte m at snupp sover rundt, nå sover hu fra 19-06.30 ca hver natt..;) d er godt når man selv og føler man får sovet ut. Ellers er je kvalm for ett uvær om dagen-snart runda 12 uker så får tru d roer seg snart. 12 dager til snupp begynner i barnehagen..:: hjelpes
Ohoi, jeg er glad jeg ikke er gravid nå.. Med lillegutt i fyr og flamme og full jobb tror jeg det ville blitt vel heftig ;) Jeg begynte på jobb for snart 2 uker siden, og utenom at rutinen er litt rusten, så er det DEILIG! Pappaen er hjemme med lille da, men vi begynner tilvenning barnehage om litt over en uke. Det blir veldig spennende...
 
Hehe. Slitsomt ja! Full jobb, aktiv frøken som er høyt og lavt, og denne kvalmen..:/ måtte den gi seg snart. Ellers er d bare kos å være gravid igjen;)
 
Hehe. Slitsomt ja! Full jobb, aktiv frøken som er høyt og lavt, og denne kvalmen..:/ måtte den gi seg snart. Ellers er d bare kos å være gravid igjen;)

Krysser for at kvalmen gir seg snart :)
 
Hehe. Slitsomt ja! Full jobb, aktiv frøken som er høyt og lavt, og denne kvalmen..:/ måtte den gi seg snart. Ellers er d bare kos å være gravid igjen;)

Krysser for at kvalmen gir seg snart, og det gjør den nok snart ;) Er det ikke andre trimester nå? Eller ihvertfall ikke lenge igjen.
 
Hadde et kjempefint datedykk med mannen i dag :) Men innser jeg må trene litt styrke :p Ikke dykket i Norge på nesten to år og tørrdrakt og dobbeltanksettet mitt gjorde sitt på kroppen! Sitter nå på sofaen og har IKKE planer om å reise meg på en stund! Auauau kroppen min :p
 
Hadde et kjempefint datedykk med mannen i dag :) Men innser jeg må trene litt styrke :p Ikke dykket i Norge på nesten to år og tørrdrakt og dobbeltanksettet mitt gjorde sitt på kroppen! Sitter nå på sofaen og har IKKE planer om å reise meg på en stund! Auauau kroppen min :p
Da er det sikkert deilig i dag tenker jeg. ;)
 
Da er det sikkert deilig i dag tenker jeg. ;)
Trodde jeg ikke skulle klare å komme ut av senga i dag men er faktisk kvitt det meste :) Litt øm nederst i ryggen bare. Så da tror jeg at jeg tar storesøster med på sykkeltur i dag mens mannen passer lillebror når han skal sove :)
 
Back
Topp