Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å få sovt utVi har vært bortskjemte m at snupp sover rundt, nå sover hu fra 19-06.30 ca hver natt..d er godt når man selv og føler man får sovet ut. Ellers er je kvalm for ett uvær om dagen-snart runda 12 uker så får tru d roer seg snart. 12 dager til snupp begynner i barnehagen..:: hjelpes
Ohoi, jeg er glad jeg ikke er gravid nå.. Med lillegutt i fyr og flamme og full jobb tror jeg det ville blitt vel heftigVi har vært bortskjemte m at snupp sover rundt, nå sover hu fra 19-06.30 ca hver natt..d er godt når man selv og føler man får sovet ut. Ellers er je kvalm for ett uvær om dagen-snart runda 12 uker så får tru d roer seg snart. 12 dager til snupp begynner i barnehagen..:: hjelpes
Hehe. Slitsomt ja! Full jobb, aktiv frøken som er høyt og lavt, og denne kvalmen..:/ måtte den gi seg snart. Ellers er d bare kos å være gravid igjen![]()
Hehe. Slitsomt ja! Full jobb, aktiv frøken som er høyt og lavt, og denne kvalmen..:/ måtte den gi seg snart. Ellers er d bare kos å være gravid igjen![]()
Er ca 11-12 uker så nærmer segKrysser for at kvalmen gir seg snart, og det gjør den nok snartEr det ikke andre trimester nå? Eller ihvertfall ikke lenge igjen.
Begynner jo å bli langt på vei nåEr ca 11-12 uker så nærmer seg![]()
Foreløpig har vi satt 8. Mars, men den er veldig usikker-tror d er tidligereBegynner jo å bli langt på vei nåNår ca er termin?
Da blir det spennende med ul og ny termin tenker jegForeløpig har vi satt 8. Mars, men den er veldig usikker-tror d er tidligere
Da er det sikkert deilig i dag tenker jeg.Hadde et kjempefint datedykk med mannen i dagMen innser jeg må trene litt styrke
Ikke dykket i Norge på nesten to år og tørrdrakt og dobbeltanksettet mitt gjorde sitt på kroppen! Sitter nå på sofaen og har IKKE planer om å reise meg på en stund! Auauau kroppen min
![]()
Trodde jeg ikke skulle klare å komme ut av senga i dag men er faktisk kvitt det mesteDa er det sikkert deilig i dag tenker jeg.![]()