babyønske13
Elsker forumet
siden ingen har laget det. lager jeg det nå:-D
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam nam... Lyst på biff jeg også. Problemet er bare at jeg liker biffen best medium stekt, og nå må jeg spise godt stekt.Stekt biff til middag idag m fløtepoteter,salat & peppersaus, kryddersmør og hvitløksmør) syns maten smakte godt idag
og Mannen ble fornøyd
nu spis æ jordbær i fløte
Senere blir det en tur til hesten
![]()
Hva slags pai lager du? Her hjemme går det stort sett i kylling og brokkoli pai hvis det skal være noe. Eller ost og skinke..! Pai er godtHar laget pai til middag, venter på at den skal bli ferdig.
Hva slags pai lager du? Her hjemme går det stort sett i kylling og brokkoli pai hvis det skal være noe. Eller ost og skinke..! Pai er godt![]()
Du er lik som meg du da. Jeg kan spise en brødskive til frokost og være stappmett resten av dagen! Ganske så rartJeg er STAPPMETT! Har hatt det sånn den siste tiden... I dag har jeg spist to brødskiver og en is.... Er så mett/full i magen at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg... Hva skjer??? Forstår ikke hvordan i alle verdens land og rike jeg kan være så mett uten å egentlig ha spist noe som helst...
Du er lik som meg du da. Jeg kan spise en brødskive til frokost og være stappmett resten av dagen! Ganske så rart
Apper <3
Det er nok kanskje bare vann? Må det nesten være siden du ikke spiser så myeVeldig spesielt det her! Skjønner nada!Og jeg som elsker mat!
Det rareste er at jeg har gått opp nesten 2kg... Har jo ikke spist 2kg tilsammen de siste 10 dagene sikkert...![]()