skravletråd uke 31

skulle gå i dusjen etter top model var ferdig, men da begynte hells kitchen og så begynte kongen av queens :P så endelig kan jeg gå i dusjen:P

Godt å ha en dag med bare tv titting også da :) har vasket litt gulv idag, skal ta resten iløpet av uka. Godt å ha gutten i bhg igjen slik at jeg får formiddagene for meg selv ;)

Har laget pai til middag, venter på at den skal bli ferdig. I morra tror jeg at vi skal ha kjøttkaker. fikk kjempe lyst på det

Stekt biff til middag idag m fløtepoteter,salat & peppersaus, kryddersmør og hvitløksmør :)) syns maten smakte godt idag:) og Mannen ble fornøyd :) nu spis æ jordbær i fløte :) Senere blir det en tur til hesten :)

Herman og jeg er hjemme alene, og skulle egentlig ha kjøttkaker.. Men endte opp med grandis gitt. Orket ikke tanken på noe annet :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Stekt biff til middag idag m fløtepoteter,salat & peppersaus, kryddersmør og hvitløksmør :)) syns maten smakte godt idag:) og Mannen ble fornøyd :) nu spis æ jordbær i fløte :) Senere blir det en tur til hesten :)
Nam nam... Lyst på biff jeg også. Problemet er bare at jeg liker biffen best medium stekt, og nå må jeg spise godt stekt. :(

Første dag på jobb etter ferie; gikk overraskende fint :) Nå har vi akkurat spist middag, gutta fikk kyllingvinger, jeg fikk laks og brokkoli. Omnomnom! Nå blir det barnetv før kveldsbad og legging, og så skal a mor på trening! Tirsdag er CorePuls dag! :)

Vi hadde pasta i dag, jeg orker ikke tanken på noe mat egentlig, rart jeg klarer å spise i det hele tatt...

her hadde vi torsk i dag. Det var veldig godt. Jeg er konstant sulten om dagen! kunne spist døgnet rundt..ikke bra!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sukk... Nå ga jeg litt opp. Som vanlig er jeg alene om legging av Herman, og han vil bare ikke sove. Så da snudde jeg senga hans slik at siden uten sprinkler er mot veggen. Nå hyler han som besatt. Tårene triller hos meg fordi jeg er så sliten, og jeg forbanner gubben fordi han har samvittighet til å reise bort...

I dag fikk svigermor vite det også. Jeg klarte ikke skjule magen i sommervarmen :p 8+0 i dag! Ultralyd til fredag! :D

Apper <3

Jeg er STAPPMETT! Har hatt det sånn den siste tiden... I dag har jeg spist to brødskiver og en is.... Er så mett/full i magen at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg... Hva skjer??? Forstår ikke hvordan i alle verdens land og rike jeg kan være så mett uten å egentlig ha spist noe som helst...

Jeg er STAPPMETT! Har hatt det sånn den siste tiden... I dag har jeg spist to brødskiver og en is.... Er så mett/full i magen at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg... Hva skjer??? Forstår ikke hvordan i alle verdens land og rike jeg kan være så mett uten å egentlig ha spist noe som helst...
Du er lik som meg du da. Jeg kan spise en brødskive til frokost og være stappmett resten av dagen! Ganske så rart :P

Apper <3

Du er lik som meg du da. Jeg kan spise en brødskive til frokost og være stappmett resten av dagen! Ganske så rart :p

Apper <3

Veldig spesielt det her! Skjønner nada! :p Og jeg som elsker mat! :p

Det rareste er at jeg har gått opp nesten 2kg... Har jo ikke spist 2kg tilsammen de siste 10 dagene sikkert... :p

Veldig spesielt det her! Skjønner nada! :p Og jeg som elsker mat! :p

Det rareste er at jeg har gått opp nesten 2kg... Har jo ikke spist 2kg tilsammen de siste 10 dagene sikkert... :p
Det er nok kanskje bare vann? Må det nesten være siden du ikke spiser så mye :P Jeg er også en som elsker mat, så for meg er det rart å aldri ha noe som frister, med mindre det er hveteboller da :P

Apper <3

Back
Topp