Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj da. Det er ikke godt. Kjenner det så smått i korsryggen om dagen jeg... Håper jeg slipper litt billig unnafått kraftig bekkenløsning:'(
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huff d va tidlig:/fått kraftig bekkenløsning:'(
Det var kanskje bra du gjorde det. Du går først vet duJeg sover dårlig for tiden, sist jeg så på klokka i natt var den halv fem... Sovnet vell rett etter det og våknet nå.. Tok meg rett og slett en egenmelding på jobb. Hadde sovnet forran pcen hadde jeg dratt dit i dag.. Dårlig samvittighet, men men..
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Ja det var nok lurt, jeg er trøtt til vanlig, orker ikke tenke på hvordan det hadde vært med kun et par timer med søvn ;-)Det var kanskje bra du gjorde det. Du går først vet du![]()
Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen![]()
Jeg sover dårlig for tiden, sist jeg så på klokka i natt var den halv fem... Sovnet vell rett etter det og våknet nå.. Tok meg rett og slett en egenmelding på jobb. Hadde sovnet forran pcen hadde jeg dratt dit i dag.. Dårlig samvittighet, men men..
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
fått kraftig bekkenløsning:'(
Så deilig med ferie snart, det høres ut som om den er velfortjent ogsåZzzz, Dattera mi har vært mye våken i natt. Endte med at jeg tok henne med på gjesterommet for å sove sammen med henne og kanskje få litt søvn.
Siste uken på jobb nå før ferie, og kjenner jeg trenger det sårt nå, or er ufattelig sliten:/ Jobba sykt mye døde siste ukene:/
Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014
I dag har vi hatt en lat morgen her i huset.. Dattera sov til 08.15 og vi har bare lata oss inne, hovedgrunnen til det er vel at med en gang jeg reiser meg opp, så holder jeg på å rase i bakken.. Er så svimmel og sliten at det er nesten litt skummelt.