Skravletråd uke 30

liljis

Elsker forumet
Julibarna2014
Sånn :D mye rart man har tid til om morgenen når kroppen finner ut at det er lurt å våkne to timer før vekkerklokka i dag. Det svir i øynene! Ikke får jeg sove igjen heller :(

-Appen

Sovet sykt dårlig i natt. En blanding av varmen, graviditeten og nakkevondt. Kastet opp rundt 1 i natt, og sovet innmari dårlig rett og slett. Sove når Herman er levert i bhg. Og holde meg unna sola i dag. :p solbrent til og med i hodebunnen :p

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Er alene m barna denne uken og de våkner kl.06.00.. Er så trøtt og kvalm . :/ dette blir en lang uke . Litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har den energien jeg trenger for å gi de full oppmerksomhet :/

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Sitter på legekontoret, venter på å få levere en urinprøve. Får håpe det ikke er noe galt. Har ikke spist enda så kjenner jeg er skrubb sulten og smålig kvalm pga det. Men går nok bra :) så er det rett på jobb. Kjipt med tidlig ferie altså ;)

Første dag med sykemelding, kjenner at jeg ikke er i særlig form. Blir en rolig dag!
Sov på sofaen i natt, på soverommet er det altfor varmt...

Akkurat sendt unga i bhg, nå skal jeg prøve å få ned noe frokost, formen er ikke god i dag :-/ håper det er fordi jeg er sulten. Ellers skal jeg vaske klær i dag, hoper seg opp for meg. :p

2 små + spire <3

fått kraftig bekkenløsning:'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Usj da. Det er ikke godt. Kjenner det så smått i korsryggen om dagen jeg... Håper jeg slipper litt billig unna

Jeg sover dårlig for tiden, sist jeg så på klokka i natt var den halv fem... Sovnet vell rett etter det og våknet nå.. Tok meg rett og slett en egenmelding på jobb. Hadde sovnet forran pcen hadde jeg dratt dit i dag.. Dårlig samvittighet, men men..

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg sover dårlig for tiden, sist jeg så på klokka i natt var den halv fem... Sovnet vell rett etter det og våknet nå.. Tok meg rett og slett en egenmelding på jobb. Hadde sovnet forran pcen hadde jeg dratt dit i dag.. Dårlig samvittighet, men men..

Det var kanskje bra du gjorde det. Du går først vet du :-)

Det var kanskje bra du gjorde det. Du går først vet du :-)

Ja det var nok lurt, jeg er trøtt til vanlig, orker ikke tenke på hvordan det hadde vært med kun et par timer med søvn ;-)

Så i dag blir det avslapping og litt soling.. Får begrense det, er litt solbrent etter helgens grilling av flesket :p

kjenner jeg kunne sovet mange dager i strekk.... ZzzzZZzz

Zzzz, Dattera mi har vært mye våken i natt. Endte med at jeg tok henne med på gjesterommet for å sove sammen med henne og kanskje få litt søvn.

Siste uken på jobb nå før ferie, og kjenner jeg trenger det sårt nå, or er ufattelig sliten:/ Jobba sykt mye døde siste ukene:/

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Nyt dagen og slapp av:)
Helsa er viktigere enn jobben!

fått kraftig bekkenløsning:'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner også antydning til bekkenløsning allerede. Jeg er 5+4 bare. Hadde en runde med rydding og støvsuging i går, og ut på kvelden var det skikkelig smertefullt. Bare å bestille seg time til behandling med en gang.

I dag har vi hatt en lat morgen her i huset.. Dattera sov til 08.15 og vi har bare lata oss inne, hovedgrunnen til det er vel at med en gang jeg reiser meg opp, så holder jeg på å rase i bakken.. Er så svimmel og sliten at det er nesten litt skummelt.

Zzzz, Dattera mi har vært mye våken i natt. Endte med at jeg tok henne med på gjesterommet for å sove sammen med henne og kanskje få litt søvn.

Siste uken på jobb nå før ferie, og kjenner jeg trenger det sårt nå, or er ufattelig sliten:/ Jobba sykt mye døde siste ukene:/

Så deilig med ferie snart, det høres ut som om den er velfortjent også :-)

Ny uke, nye muligheter. Vi drar snart hjem fra ferien her. Sambo har ferie enda lenger, mens jeg skal tilbake på jobb og nattevakter før vi skal til Praha i august :D Blir å kose seg i finværet i Trøndelag de siste to dagene nå :)

Apper <3

I dag har vi hatt en lat morgen her i huset.. Dattera sov til 08.15 og vi har bare lata oss inne, hovedgrunnen til det er vel at med en gang jeg reiser meg opp, så holder jeg på å rase i bakken.. Er så svimmel og sliten at det er nesten litt skummelt.

Uff, ikke morro:/ Håper du føler deg bedre utover dagen.

Back
Topp