Skravletråd uke 24

Ojjda, sliter du veldig med bekkenet?[emoji30] Slet mye med nr 2 og nr 3, Men ikke blitt for ille ennå*bank i bordet*

Slet ikke så mye med førstemann, men nå gjør det så vondt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider[emoji33][emoji23] Har heldigvis en snill mann som gjerne hjelper til[emoji173]️ Håper du slipper unna!!!

Håper det er det samme her :) Krysser fingrene.
Håper jordmor kan hjelpe deg og sende henvisning til OUL og fødested[emoji4] [emoji173]

Skikkelig dårlig! :( Skal til jordmor i morgen.... Men hun kan vel ikke fikse henvisning til UL?
Får bestille legetime på fredag, så jeg kan få svar på blodprøvene og passe på at henvisningen blir sendt.
Med forrige var det jordmor som henviste til UL, så det går nok fint :)

Skikkelig dårlig! :( Skal til jordmor i morgen.... Men hun kan vel ikke fikse henvisning til UL?
Får bestille legetime på fredag, så jeg kan få svar på blodprøvene og passe på at henvisningen blir sendt.

Her var det jm som sendte henvisning, så det kan de nok absolutt[emoji5] Har ikke vært hos legen pga svangerskap en eneste gang, verken dette eller forrige[emoji4]

Jordmor fikset alt med en tlf nå :) Fantastisk dame.
Fantastisk[emoji16] [emoji119] [emoji177] Endelig er det i orden. Tenker du har timen i posten innen ei uke[emoji106] [emoji7]

Jeijjj[emoji119] [emoji177] [emoji7] [emoji4] [emoji11] Så moro, da har du fått en dato[emoji16] Jaa, da er du 2 dager før meg[emoji7] Blir spennende, søta[emoji173]
Får nok det og :) Men fikk på tlf, så jeg skal 27.06 :) Så da er vi ganske nærme.

Blir tredje dette svangerskapet. Men på duotest UL var det så mye «greier» så jeg glemte spørre om kjønn og bilde :hilarious:
Ja, sant det! Hadde glemt av det[emoji10] Blir moro å få et bilde denne gangen og får nok høyst sannsynlig vite kjønnet også[emoji173]

Sitter å venter på å komme inn til ultralyd[emoji173][emoji56][emoji4]

Back
Topp