mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke blodtrykk overhodet, Men vet at høyt blodtrykk er noe en skal være obs på hos gravide. Bra du blir fulgt opp nøye og får rett oppfølging[emoji4] jeg har veldig lavt blodtrykk pga jernmangel[emoji85] har slitt med anemi ei stund, så knasker 100 mg jerntabletter mot anemi.
Heldigvis så går det fint[emoji106] sliter ikke med forstoppelse, men kan bli litt kvalm av det.Såpass. Hvordan reagerer magen din på det?
Flere som har dyr som helst skal ligge inntil eller oppå magen?[emoji85] [emoji10] Vis vedlegget 262971Vis vedlegget 262972

Heldigvis så går det fint[emoji106] sliter ikke med forstoppelse, men kan bli litt kvalm av det.
Ååååh, for en nydelig pus[emoji173] [emoji8] Er det skogskatt eller perser, vanskelig å se når jeg ikke så ansiktet?[emoji85] Wilma(som hu heter) er en Sibirkatt(allergivennlig) og rasen heter Neva masqurade og kom til Norge i 2009. Hun har helt lyseblå øyne. Hun ligner litt på en hellig Birma. Herlig rase som er glad i barn og følger med overalt. Litt som en hund( hun henter ball) og er med på vaskerommet når jeg er der eller på badet når jeg dusjer. Rett og slett familievennlig[emoji173]Er det en hellig birma du har liggende der? Var ikke superlett å se [emoji14] Men kan se sånn ut
Mitt lille kosemonster: Vis vedlegget 262974
Ååååh, for en nydelig pus[emoji173] [emoji8] Er det skogskatt eller perser, vanskelig å se når jeg ikke så ansiktet?[emoji85] Wilma(som hu heter) er en Sibirkatt(allergivennlig) og rasen heter Neva masqurade og kom til Norge i 2009. Hun har helt lyseblå øyne. Hun ligner litt på en hellig Birma. Herlig rase som er glad i barn og følger med overalt. Litt som en hund( hun henter ball) og er med på vaskerommet når jeg er der eller på badet når jeg dusjer. Rett og slett familievennlig[emoji173]
Som ikke er allergivennlig. Hun er silvershaded perser. Litt mer nese og ikke fullt så trykt i ansiktet 
Persere er flotte[emoji8] vet ikke om jeg har sett dem med mer nese, faktisk[emoji4] Hahaha, Så artig å høre, for Wilma gjør det samme. Skravler og skravler, Så man kan faktisk ha en fin liten samtale med a[emoji85] [emoji23] Vi hadde 2 skogskatter som vi med tungt hjerte måtte selge pga sønnen vår er allergisk. Han reagerer ikke på alle,men på norsk skogskatt gjør han det[emoji22]Så herligHøres ut som lille hakk i hæl her
Som ikke er allergivennlig. Hun er silvershaded perser. Litt mer nese og ikke fullt så trykt i ansiktet
Skravler som en foss
![]()
Persere er flotte[emoji8] vet ikke om jeg har sett dem med mer nese, faktisk[emoji4] Hahaha, Så artig å høre, for Wilma gjør det samme. Skravler og skravler, Så man kan faktisk ha en fin liten samtale med a[emoji85] [emoji23] Vi hadde 2 skogskatter som vi med tungt hjerte måtte selge pga sønnen vår er allergisk. Han reagerer ikke på alle,men på norsk skogskatt gjør han det[emoji22]
Noen ganger litt masete. Hvertfall hun frøkna her.Vi hadde dem ifra før da han ble født[emoji20] var veldig tungt å selge dem. Blir jo som et familiemedlem[emoji177] Ja, han tåler Wilma fint, heldigvis, men han var på besøk hos en kompis fra bhgen som har allergivennlige hunder og han ble kjempedårlig stakkars. Han har alvorlig astma i tillegg(født med det), men slår ikke ut på allergitester hos legen, men tydelig han ikke tåler alle katter eller hunder. Er glad han tåler våre egne dyr. Vi har ei lita langhåret dvergdachs-frøken, 2 huskatter også Wilma. Jo, også et akvarium med fisk[emoji16] [emoji23]Så leitDet er vel noe med fettet i pelsen på enkelte katteraser. Går det greit i forhold til Wilma?
Det er morsomt med sånne skravlere som svarerNoen ganger litt masete. Hvertfall hun frøkna her.
Vi hadde dem ifra før da han ble født[emoji20] var veldig tungt å selge dem. Blir jo som et familiemedlem[emoji177] Ja, han tåler Wilma fint, heldigvis, men han var på besøk hos en kompis fra bhgen som har allergivennlige hunder og han ble kjempedårlig stakkars. Han har alvorlig astma i tillegg(født med det), men slår ikke ut på allergitester hos legen, men tydelig han ikke tåler alle katter eller hunder. Er glad han tåler våre egne dyr. Vi har ei lita langhåret dvergdachs-frøken, 2 huskatter også Wilma. Jo, også et akvarium med fisk[emoji16] [emoji23]
Hahaha, joa.. noen ganger blir det litt vel masete. Hun er ekstremt kosete[emoji85] [emoji23] [emoji7]
Det har vært hardt, skal innrømme det. Vært lite søvn i mange år(han blir 6 år i september) og først nå det siste året han er begynt å sove rundt. Heldigvis har astmaen hans bedret seg det siste året, men vinteren kan være tøff. Da ender han ofte opp med luftveisinfeksjoner som går fort over i lungebetennelse. Heldigvis har vi Azitromax liggende på resept til han om han blir dårlig og dexametason(hurtigvirkende kortisontabletter) pga slim i lungene. Ja, om han hadde blitt dårlig av dyrene våre hadde vi selvsagt solgt de.Så bra han tåler deres dyrDet er det viktigste.
Allergitestene slår sikkert ut når han blir eldre. Alvorlig astma i tillegg må være slitsomt for dere alle![]()
Det har vært hardt, skal innrømme det. Vært lite søvn i mange år(han blir 6 år i september) og først nå det siste året han er begynt å sove rundt. Heldigvis har astmaen hans bedret seg det siste året, men vinteren kan være tøff. Da ender han ofte opp med luftveisinfeksjoner som går fort over i lungebetennelse. Heldigvis har vi Azitromax liggende på resept til han om han blir dårlig og dexametason(hurtigvirkende kortisontabletter) pga slim i lungene. Ja, om han hadde blitt dårlig av dyrene våre hadde vi selvsagt solgt de.

Absolutt[emoji4] [emoji119] Så skal ikke klage[emoji177] Er heldig som har aktive barn som er i full fart hele dagen. De kan drive meg til vanvidd av og til, Men ja, jeg er heldig[emoji173]Høres tøft ut ja. Det er jo bra at han endelig sover rundt og at astmaen har blitt bedre [emoji813]red
Absolutt[emoji4] [emoji119] Så skal ikke klage[emoji177] Er heldig som har aktive barn som er i full fart hele dagen. De kan drive meg til vanvidd av og til, Men ja, jeg er heldig[emoji173]

Amen[emoji119] [emoji173] [emoji177]Det er sånn det er og skal være med barn![]()