Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har erfaring med å prøve å få frenskyndt oul? Har fått time 21. juni, men da er jeg i slutten av uke 20. Syns det er veldig seint, men vet ikke om de vil "like" det argumentet.![]()
Samme her. Må stå opp flere ganger for å tisse[emoji85]Hehe nei...
Men må opp for å tisse!!
Noen som har erfaring med å prøve å få frenskyndt oul? Har fått time 21. juni, men da er jeg i slutten av uke 20. Syns det er veldig seint, men vet ikke om de vil "like" det argumentet.![]()
Jeg prøvde sist siden jeg synes jeg fikk så sent. Da fikk jeg en tidligere time, så er vel verdt et forsøkNoen som har erfaring med å prøve å få frenskyndt oul? Har fått time 21. juni, men da er jeg i slutten av uke 20. Syns det er veldig seint, men vet ikke om de vil "like" det argumentet.![]()
Jeg var på Oslo city legesenter for tul og synes de virket flinke derHar bestemt meg for å ta en tul til. Noen som kan anbefale noen i Osloområdet man kan ha time etter vanlig arbeidstid?
Jeg ringte sykehuset for å prøve, og skulle bli oppringt av jordmora som utfører ul (er det virkelig vanlig at det bare er én som gjør sånt?) og fikk også beskjed om at det bare ble utført ultralyder på torsdager hos henne. Er dét virkelig vanlig? ...
Hmmm.. hørtes da litt rart ut, Men kanskje forskjell fra sykehus til sykehus? Og om det er et stort sykehus eller ikke? Jeg tilhører Ahus!Jeg ringte sykehuset for å prøve, og skulle bli oppringt av jordmora som utfører ul (er det virkelig vanlig at det bare er én som gjør sånt?) og fikk også beskjed om at det bare ble utført ultralyder på torsdager hos henne. Er dét virkelig vanlig? ...
Det er nok definitivt et lite sykehus i forhold til Ahus ja!Hmmm.. hørtes da litt rart ut, Men kanskje forskjell fra sykehus til sykehus? Og om det er et stort sykehus eller ikke? Jeg tilhører Ahus!
Det er nok definitivt et lite sykehus i forhold til Ahus ja!Bor i lille Lofoten. Men vurderer å ringe nabosykehusene om det blir vanskelig å få fremskyndt den, de er litt større i allefall og har vel dermed litt bedre kapasitet
![]()
Men altså, slutten av uke 20 - dvs 19+4/5/6 sant? Det er ikke noe stort problem. Evt termin feilbedømming 1-2 dager er visst der verste som kan skje, evt organer og diverse er jo mer velutvikla senere og vil kunne friskmeldes med større sikkerhet. Det er egentlig kun dersom det er noe alvorlig galt (huff det skjer men huff ikke tenk på det!) Og svangerskapet må vurderes avbrutt at det er verst. Da har man kortere tid mot abortfristen på 23 ukerDet er nok definitivt et lite sykehus i forhold til Ahus ja!Bor i lille Lofoten. Men vurderer å ringe nabosykehusene om det blir vanskelig å få fremskyndt den, de er litt større i allefall og har vel dermed litt bedre kapasitet
![]()
Det er nok definitivt et lite sykehus i forhold til Ahus ja!Bor i lille Lofoten. Men vurderer å ringe nabosykehusene om det blir vanskelig å få fremskyndt den, de er litt større i allefall og har vel dermed litt bedre kapasitet
![]()
Jordmor var like nysgjerrig som oss, så hun holdt på en stund for å få et godt bilde. Kjempegøy!Iiiih, I dag hadde jeg første time hos jordmor. Hyggelig og stor stas. Enda mer stas blei det når hun fisket frem et lite ultralydapparatPga kvaliteten, og en liten mageboer som ikke var så lysten på å spre beina, var det ikke enkelt å se kjønn, men hun ville tippe på jente. Enten det eller en heller dårlig utstyrt gutt
Jordmor var like nysgjerrig som oss, så hun holdt på en stund for å få et godt bilde. Kjempegøy!
Åja, Men da er det nok derfor[emoji85] lykke til og håper du finner et sykehus der det går[emoji106]Det er nok definitivt et lite sykehus i forhold til Ahus ja!Bor i lille Lofoten. Men vurderer å ringe nabosykehusene om det blir vanskelig å få fremskyndt den, de er litt større i allefall og har vel dermed litt bedre kapasitet
![]()
Så moro å høre det gikk over all forventning idag hos jordmor[emoji173]Iiiih, I dag hadde jeg første time hos jordmor. Hyggelig og stor stas. Enda mer stas blei det når hun fisket frem et lite ultralydapparatPga kvaliteten, og en liten mageboer som ikke var så lysten på å spre beina, var det ikke enkelt å se kjønn, men hun ville tippe på jente. Enten det eller en heller dårlig utstyrt gutt
Jordmor var like nysgjerrig som oss, så hun holdt på en stund for å få et godt bilde. Kjempegøy!
Hmmm...aldri kjøpt Sushi på rema1000, men dytter for deg i håp om at noen av de andre jentene vet det[emoji106] [emoji4]Noen som finner sushi på rema 1000 for tiden? Tenkte jeg skulle prøve den, men finner ikke. Sett på to forskjellige
Hmmm...aldri kjøpt Sushi på rema1000, men dytter for deg i håp om at noen av de andre jentene vet det[emoji106] [emoji4]