Skravletråd uke 17!

Nedtur hos legen i dag 8+1. Hadde ringt på forhånd å spurt om det var mulig å ta ultralyd for hjerteslag og fikk beskjed om at det skulle gå fint (ikke snakket med legen) Han i resepsjonen hadde glemt å si i fra at vi kom til timen kl 08.00 i dag, så vi fikk ikke kommet inn før kl 08.45, og da virket legen mest ivrig etter å bli ferdig. Sa det ikke var noe poeng med ultralyd nå siden det var så tidlig, og at det kunne hende han ikke fant hjerteslag, og det ville jo bare gjøre meg mer bekymret:rolleyes: Så han sa jeg kunne komme tilbake om et par uker for blodprøve og ultralyd.

Spurte om de kunne se at HcG-nivået på blodprøven de tok så bra ut, men da sa han at det var ikke det de tok blodprøve for,men blodprosenten min:rolleyes: Så da fikk jeg jo absolutt ingenting ut av det legebesøket... Får vel punge ut for en privattime på Volvat.
 
Nedtur hos legen i dag 8+1. Hadde ringt på forhånd å spurt om det var mulig å ta ultralyd for hjerteslag og fikk beskjed om at det skulle gå fint (ikke snakket med legen) Han i resepsjonen hadde glemt å si i fra at vi kom til timen kl 08.00 i dag, så vi fikk ikke kommet inn før kl 08.45, og da virket legen mest ivrig etter å bli ferdig. Sa det ikke var noe poeng med ultralyd nå siden det var så tidlig, og at det kunne hende han ikke fant hjerteslag, og det ville jo bare gjøre meg mer bekymret:rolleyes: Så han sa jeg kunne komme tilbake om et par uker for blodprøve og ultralyd.

Spurte om de kunne se at HcG-nivået på blodprøven de tok så bra ut, men da sa han at det var ikke det de tok blodprøve for,men blodprosenten min:rolleyes: Så da fikk jeg jo absolutt ingenting ut av det legebesøket... Får vel punge ut for en privattime på Volvat.

Så kjipt! For en frustrende situasjon :(
Spesielt når man har spurt på forhånd, da blir det en ekstra nedtur..
Sånne ting er det som irriterer meg med leger, de er bare kliniske og vil bli ferdig med en før man er kommet inn på kontoret...
 
Så kjipt! For en frustrende situasjon :(
Spesielt når man har spurt på forhånd, da blir det en ekstra nedtur..
Sånne ting er det som irriterer meg med leger, de er bare kliniske og vil bli ferdig med en før man er kommet inn på kontoret...

Vet skikkelig irriterende. Og har jo telt dager frem til dette legebesøket:wideyed:
 
Har dere noen spennende planer denne uka da? Sikkert noen som skal på TUL blandt annet? :)
Skal på tul på torsdag. Skrekkblandet fryd. Utenom det er d jobb , og forhåpentligvis trening. Men merker kvalmen begynner å bli værre så spørs hvor aktiv jeg orker å være.
 
Nedtur hos legen i dag 8+1. Hadde ringt på forhånd å spurt om det var mulig å ta ultralyd for hjerteslag og fikk beskjed om at det skulle gå fint (ikke snakket med legen) Han i resepsjonen hadde glemt å si i fra at vi kom til timen kl 08.00 i dag, så vi fikk ikke kommet inn før kl 08.45, og da virket legen mest ivrig etter å bli ferdig. Sa det ikke var noe poeng med ultralyd nå siden det var så tidlig, og at det kunne hende han ikke fant hjerteslag, og det ville jo bare gjøre meg mer bekymret:rolleyes: Så han sa jeg kunne komme tilbake om et par uker for blodprøve og ultralyd.

Spurte om de kunne se at HcG-nivået på blodprøven de tok så bra ut, men da sa han at det var ikke det de tok blodprøve for,men blodprosenten min:rolleyes: Så da fikk jeg jo absolutt ingenting ut av det legebesøket... Får vel punge ut for en privattime på Volvat.

Æsj, så kjedelig
 
Skal på tul på torsdag. Skrekkblandet fryd. Utenom det er d jobb , og forhåpentligvis trening. Men merker kvalmen begynner å bli værre så spørs hvor aktiv jeg orker å være.

Den skrekkblandede fryden har jeg òg.
Når har du time på torsdag? Jeg skal 10.20..
 
Den skrekkblandede fryden har jeg òg.
Når har du time på torsdag? Jeg skal 10.20..
Jeg skal kl 13. Gruer meg veldig. Gikk jo fint med nr 3. Men var gravid før det og gledet meg til tidlig ul så var det ingenting der. Skulle være 7 uker men var tom fostersekk. Så den opplevelsen har jeg ikke lyst på igjen. :confused:
 
Jeg skal kl 13. Gruer meg veldig. Gikk jo fint med nr 3. Men var gravid før det og gledet meg til tidlig ul så var det ingenting der. Skulle være 7 uker men var tom fostersekk. Så den opplevelsen har jeg ikke lyst på igjen. :confused:

Uff :( Det skjønner jeg veldig godt!
Vi hadde en MA i fjor, så vi så et foster uten et hjerte som slo. Da var jeg omtrent like langt som jeg er på torsdag. Og ikke bare det, ble gravid i samme mnd, skiller bare en uke...
 
Næ, jeg tror ikke det... driver å tar litt våropprydding i hus og hjem. Kaster ut en del ting som har samlet seg opp over tid osv. Så blir det nok en tur til legen. Blir vel sykemelding tenker jeg

Så flink du er! Jeg burde gjort det samme sjøl, men er helt skutt for tiden.

Er det pga svangerskapet og plager eller andre ting som du skal til legen for? (Jepp, er nysgjerrig, men du trenger ikke svare ;) )
 
Så flink du er! Jeg burde gjort det samme sjøl, men er helt skutt for tiden.

Er det pga svangerskapet og plager eller andre ting som du skal til legen for? (Jepp, er nysgjerrig, men du trenger ikke svare ;) )

Hehe, er nok svangerskapet ja.. kjente jeg ble litt irritert/frustrert for et par dager siden da jeg fant ut at det er forsket på at nattarbeid kan øke sjansen for SA med 50%... med tanke på at jeg også har mistet flere ganger tidligere bedrer jo ikke det akkurat situasjonen... har også mye vondt i rygg og hofter(på tross av at jeg bare er 4+4) og plages med nattesøvnen nå fikk sykemelding når jeg var der for en ukes tid siden, men da på grunnlag av mulig vanskelig tilrettelegging i jobben
 
Tips til å få dagene til og gå fortere?
Har så lite energi, og når jeg ligger på sofaen så blir det fort til at hvert minutt føles som 10.
 
Oppdatering: Kastet meg rundt etter den irriterende legetimen og bestilte time i dag på Volat kl 11.20. Nå håper jeg bare alt står bra til med det lille frøet og at jeg får gode nyheter :Heartred:Heartred
 
Back
Topp