Skravletråd uke 17!

En tråd i 'Desember 2018' startet av Turbo, 23 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Da hadde jeg ikke nølt, du er i en risikogruppe da. Uff, ikke noe godt å plages med hofter og rygg så tidlig.. krysser fingrene for at ikke blir noe verre for deg da!

2. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Så bra ♡ Det var kjapt, tenker det går veldig bra jeg :)

• Liker Liker x 1
  3. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Enig, derfor sover jeg mye ;)
    Eller ser på serier..

4. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Er det noen som har opplevd stikninger i navlen? :woot: kjente mye til det på lørdagskvelden, og da var jeg 6+3. Merkelig følelse.

5. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Så greit å få en time samme dagen. Og tommel ned til legen da..

• Liker Liker x 1
  6. Mammatil1håperpå2 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Ja, men ikke opplevd det så langt dette svangerskapet :) syns det er kjempeekkelt :wideyed:

7. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Nå spammer jeg mye her, men ligger her i sengen og kjenner jeg må tisse. Så legger jeg hånden ned på magen og kjenner hele blæren!! Da må jo livmoren være i vekst for at blæren skal komme så langt opp!

8. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Oktoberlykke2020❤ Desemberlykke 2018

Prøvde å "klø" tilbake, men greide ikke å finne akkurat det stedet der jeg kjente stikningene:happy090

9. Amandaa11 Forumet er livet

Da er forhåpentligvis siste hcg blodprøve tatt. Håper på hode svar imorgen så jeg kan senke skuldrene litt

10. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Huff. Håper på god opplevelse for oss begge! Er derfor jeg velger å ta da å tidlig som mulig. Bare for å se at det faktisk er noe der. Sist såg vi at hjertet slo 5+9 Så vil absolutt tro det burde være realistisk når jeg er minst 6+1 Denne gangen

11. Oslo1989 Elsker forumet Septemberbarna 2019

Da har jeg vært hos jordmor og der så jeg et lite foster på 19 mm med et fint bankende hjerte:Heartred:Heartred Ble satt frem fra 8+1 til 8+3:p

Litt vanskelig å se noe særlig mer enn en liten klump med et bankende hjerte, men veldig gøy uansett. Jordmor greide å glemme å ta bilde og tok heller bilde av en vann-cyste hun fant på eggstokken min. Ikke like gøy å henge på kjøleskapet akkurat:hilarious::hilarious:

12. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Så herlig❤ Godt og høre at alt er bra❤❤

• Liker Liker x 1
  13. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Kjenner jeg gruer meg sikkelig til å begynne med ny jobbuke i dag. :( Helt utmattet og skulle tro jeg har fått nok hvile, men kjennes ikke sånn ut. :eek: :(

14. SuperNova2022 Forumet er livet

I dag har jeg ringt Legen og Gynekologen, får time til legen på onsdag så skulle jeg ringe gynekologen etter det for UL. Så skal je til Mauellterapaut på onsdag.. Mye som skjer nå :)

15. SuperNova2022 Forumet er livet

Uff, ikke noe godt når det er sånn.. Du får prøve å ta det med ro og ikke presse deg selv for mye. Hvile hver gang du har mulighet <3

16. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ja må bare prøve på det. Får håpe formen blir bedre litt senere i dag. Hadde vært veldig greit iallefall ❤

• Liker Liker x 1
  17. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Det håper jeg også!
    Jeg var inne 5+2, så ingenting annet enn at det var noe der. Og det var jo godt å bare se det.
    Jeg ligger en uke foran deg. 7+1 på torsdag.

Tenker du får se hjertet på torsdag da ja.

18. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Spennende uanset. Og greit å være forberedt på hva du event ikke får sett osv. :)

19. Turbo Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018

Sant :)

20. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Nå har jeg sagt i fra til veilederen min på jobb at jeg er gravid og forklart at formen er ikke på topp bestandig og hun var kjempe forståelsesfull ❤ Det var så godt og få sagt d slik at hun iallefall foratår hvorfor jeg ikke er 100% hele tiden :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden