I dag synes jeg også det er litt koselig som gravid, redselen piner meg ikke hvert eneste pust nå, jammen på tide!
Så deilig! Nå er du jo godt over den kneika det gikk galt sist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag synes jeg også det er litt koselig som gravid, redselen piner meg ikke hvert eneste pust nå, jammen på tide!
Kjenner jeg er glad jeg er veggis så jeg slipper spekepølse-cravings Men hvor ofte blir man matforgiftet av norsk nyåpnet salami tenker jeg da. Tenker at man får gjøre som man selv føler for. Sist svangerskap spiste jeg en del raw-food på ferie i Frankrike (hvor det er MYE toxoplasmose ute og går). På det ene stedet var det til og med en katt som gikk ut og inn av lokalet men jeg tenkte ikke lenger, og det gikk jo bra det så ja, det er en forhøyet risiko, men nei, fosteret tar ikke automatisk skade av at man spiser ei salamiskive.
Sniker fra desember forumet. Det gikk et lys opp for meg når jeg leste dette, jeg har bakovervendt livmor og har vel ikke skjønt greia med at et symptom er hyppig vannlating. Jeg tisser overhode ikke oftere enn vanlig. Men nå vet jeg hvorforFøler meg så sykt lite fresh for tiden. Så oppblåst at det ikke er gøy. Og fordi livmoren er bakovervendt så presser den jo ikke på blæra, som den ville gjort, om den sto forovervendt. Men derimot på endetarmen.
Som igjen fører til at luften hoper seg opp og jeg føler jeg ser ut som en elefant
Åå, det gjorde jeg igår, fy søren!! Deilig med ferie da! NytSpydde galle idag morges på jobb, det er seriøst en erfaring jeg kunne vært uten for det smaker virkelig ikke digg.
Men etter imorgen kl 17 er det herlig ferie med hyttekos så holder på tanken om det
Samme her. Er litt uggen og kvalm men det er alt...Føler meg nesten litt slem som har sluppet unna oppkast når dere plages sånn.
Sist måtte jeg ta sytenøytraliserende hver dag for å stoppe det før jeg spydde, men denne gangen har det fungert med mat og varm/kald drikke alt etter formen.
Skal ekstremt mye til for at jeg spyr ellers, så det kan jo være det. Jeg er en sånn som må stikke fingeren i halsen for å bli kvitt det når jeg har omgangssyken eller har drukket for mye. Eneste gangen jeg spyr helt av meg selv er ved menssmerter, så det blir spennende å se hvordan jeg takler fødsel.
Spydde galle idag morges på jobb, det er seriøst en erfaring jeg kunne vært uten for det smaker virkelig ikke digg.
Men etter imorgen kl 17 er det herlig ferie med hyttekos så holder på tanken om det