Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for gledestårer!Så glad jeg ikke er alene om å sikle etter spekemat haha! Har nesten kjøpt det så mange ganger nå! Lagde lammestek til middag ene dagen, men det var ikke helt det samme nei
I dag hadde jeg en skikkelig bedriten dag med tårer fra natt til nå omtrent, skikkelig hormonell tror jeg og det føltes ut som å bli slått av en depresjon plutselig så jeg har stengt meg inne på soverommet i hele dag og bare sovet meg igjennom det. Når jeg våknet nå så prøvde jeg doppleren en gang til og jeg fant endelig hjertelyden!!! Nå kom det tårer av helt andre grunner! Så da er ikke dette en MA allikevel og jeg kan puste lettet ut. Baby lever og plutselig så gleder jeg meg til UL om 5 uker (fikk ikke TUL og privat hadde ikke ledig time før når jeg er 14 uker på vei så da ble det den heller).
Ikke laget noen skravletråd for denne uken, eller er jeg bare blind?
Men herreguud så lyst jeg har på spekeskinke og salami Dette er ikke noe jeg spiser mye av til vanlig, men har såå lyst på nå..
Jordmora mi sa jeg trygt kunne spise Salami fra norske produsenter, Gilde feks, da de har veldig strenge krav til sine produkter. Utenlandske salamutyper må man holde seg unna. Så jeg spiser salami fra gilde jeg
Min sa forsåvidt også noe liknende
Jordmora mi sa jeg trygt kunne spise Salami fra norske produsenter, Gilde feks, da de har veldig strenge krav til sine produkter. Utenlandske salamutyper må man holde seg unna. Så jeg spiser salami fra gilde jeg
Min sa forsåvidt også noe liknende
Jordmoren min sa at sånne ting er noe man faktisk må vurdere selv, så enkelt er det.Kjerringa mot strømmen jeg da som konsekvent går etter hva helsedirektoratet sier
Så frem til de endrer rådene ang den salamien så spiser jeg den ikke
Kjerringa mot strømmen jeg da som konsekvent går etter hva helsedirektoratet sier
Ikke laget noen skravletråd for denne uken, eller er jeg bare blind?
Men herreguud så lyst jeg har på spekeskinke og salami Dette er ikke noe jeg spiser mye av til vanlig, men har såå lyst på nå..
Kjerringa mot strømmen jeg da som konsekvent går etter hva helsedirektoratet sier