Skravletråd uke 15

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Ikke laget noen skravletråd for denne uken, eller er jeg bare blind? :hilarious:

Men herreguud så lyst jeg har på spekeskinke og salami :wtf: Dette er ikke noe jeg spiser mye av til vanlig, men har såå lyst på nå..

Tror du var først :p

SYKT lyst på spekeskinke!

Steker det noen ganger da, som bacon - eller hiver det på pizzaen før den går i ovnen :)

Det hjelper _litt_..

• Liker
Reactions: Cgn
Så glad jeg ikke er alene om å sikle etter spekemat haha! Har nesten kjøpt det så mange ganger nå! Lagde lammestek til middag ene dagen, men det var ikke helt det samme nei :P

I dag hadde jeg en skikkelig bedriten dag med tårer fra natt til nå omtrent, skikkelig hormonell tror jeg og det føltes ut som å bli slått av en depresjon plutselig så jeg har stengt meg inne på soverommet i hele dag og bare sovet meg igjennom det. Når jeg våknet nå så prøvde jeg doppleren en gang til og jeg fant endelig hjertelyden!!! Nå kom det tårer av helt andre grunner! Så da er ikke dette en MA allikevel og jeg kan puste lettet ut. Baby lever :love017 og plutselig så gleder jeg meg til UL om 5 uker (fikk ikke TUL og privat hadde ikke ledig time før når jeg er 14 uker på vei så da ble det den heller).

Så glad jeg ikke er alene om å sikle etter spekemat haha! Har nesten kjøpt det så mange ganger nå! Lagde lammestek til middag ene dagen, men det var ikke helt det samme nei :p

I dag hadde jeg en skikkelig bedriten dag med tårer fra natt til nå omtrent, skikkelig hormonell tror jeg og det føltes ut som å bli slått av en depresjon plutselig så jeg har stengt meg inne på soverommet i hele dag og bare sovet meg igjennom det. Når jeg våknet nå så prøvde jeg doppleren en gang til og jeg fant endelig hjertelyden!!! Nå kom det tårer av helt andre grunner! Så da er ikke dette en MA allikevel og jeg kan puste lettet ut. Baby lever :love017 og plutselig så gleder jeg meg til UL om 5 uker (fikk ikke TUL og privat hadde ikke ledig time før når jeg er 14 uker på vei så da ble det den heller).
Hurra for gledestårer! :) :)

:D:D
Ikke laget noen skravletråd for denne uken, eller er jeg bare blind? :hilarious:

Men herreguud så lyst jeg har på spekeskinke og salami :wtf: Dette er ikke noe jeg spiser mye av til vanlig, men har såå lyst på nå..

Jordmora mi sa jeg trygt kunne spise Salami fra norske produsenter, Gilde feks, da de har veldig strenge krav til sine produkter. Utenlandske salamutyper må man holde seg unna. Så jeg spiser salami fra gilde jeg :D

Jordmora mi sa jeg trygt kunne spise Salami fra norske produsenter, Gilde feks, da de har veldig strenge krav til sine produkter. Utenlandske salamutyper må man holde seg unna. Så jeg spiser salami fra gilde jeg :D

Har vel svart deg før der, men når jordmor kommer med anbefalinger som strider helt mot hva helsedirektoratet råder, hadde jeg valgt å IKKE hørt på jordmor. Det hadde jeg virkelig ikke tatt sjangsen på.
Så viktig er ikke den brødskiva med salami.

Min sa forsåvidt også noe liknende

Føler meg så sykt lite fresh for tiden. Så oppblåst at det ikke er gøy. Og fordi livmoren er bakovervendt så presser den jo ikke på blæra, som den ville gjort, om den sto forovervendt. Men derimot på endetarmen.
Som igjen fører til at luften hoper seg opp :bored: og jeg føler jeg ser ut som en elefant

Kjerringa mot strømmen jeg da :hilarious: som konsekvent går etter hva helsedirektoratet sier :dance011
Så frem til de endrer rådene ang den salamien så spiser jeg den ikke :excited001
Jordmoren min sa at sånne ting er noe man faktisk må vurdere selv, så enkelt er det.

Ganske sikker på at jeg fant hjertelyden igjen i dag :D
Mannen mente også det hørtes sånn ut!
Kjempevanskelig når min puls er så høy over!
Ul imorgen tidlig :sleep002

Kjerringa mot strømmen jeg da :hilarious: som konsekvent går etter hva helsedirektoratet sier :dance011
Så frem til de endrer rådene ang den salamien så spiser jeg den ikke :excited001

Ikke noe feil det heller altså, man velger selv tenker jeg. :D Jeg forholder meg også til helsedirektoratet sine anbefalinger, men jeg spiser salami med god samvittighet. Hadde ikke spist salami hvis ikke jordmor sa at det var trygt, så lenge det er fra norske produsenter. Man bestemmer selv. :D

Noen som har testet akupunktur mot kvalme før? Fikk tilbud om det av jordmoren min i dag. Er desperat etter å få vekk kvalmen! Men hjelper det??

Har såååååå lyst på fenalår! Hadde eg sist svangerskap også. Da fikk eg et sånt stort brett i fødselsgave på barsel :hilarious:

Om du har veldig lyst på er norsk produsert salami trygt å spise (faktisk tryggere enn skinkepålegg :hilarious:), og enda tryggere om du velger salami som ikke skåret opp på forhånd (altså hel pølse). Men du må jo kjenne på selv hva du føler om å spise det, man har jo fått banket inn at det ikke er bra å spise så forstår at mange er engstelige :)

Så ikke disse postene før etterpå :hilarious: enig, man får kjenne på selv hva man ønsker å spise! :)

I dag synes jeg faktisk det er litt koselig å være gravid. Første gang jeg har kjent på den følelsen :shy:

Back
Topp