Hurra for Nutte87, Katch og for Lillebollefrø som har fått sett bankende hjerter på UL i dag!!!

I morgen er det morsdagsbarnet som skal på UL, masse lykke til!
De siste dagene her har vært litt så-som-så. Vi byttet barnehage til 4-åringen i oktober (grunnet flytting), og nå den siste tiden vil han ikke i barnehagen, og spør alltid om jeg kan komme og hente han tidligere (etter mellommåltidet i 2-tiden). Får aldri noen tilbakemelding på hvordan dagen hans har vært ved henting heller, må alltid spørre og grave om hva de har gjort og hvem han har lekt med osv. Etter hvert blir det litt sånn at man gir opp, fordi det eneste svaret man får er uansett at: "Nei, det har da vært en bra dag....."
Merker jeg savner den gamle barnehagen hvor man fikk oppdateringsmeldinger ila dagen med bilder for eksempel, og fikk høre (uoppfordret) hva barna hadde gjort gjennom dagen og hvordan de hadde hatt det. Savner spesielt en ansatt som alltid omfavnet barna da de kom og kastet de rundt i lufta, laget fiselyder på magen osv. De ansatte i den nye barnehagen er kvinner litt oppi åra, så det er veldig seriøst og voksent- og jeg føler det er lite rom for å være litt tullete. Følte kommunikasjonen mellom barnehageansatte og foreldre var mye bedre i den gamle barnehagen, og jeg merker at jeg savner det. Men så tenker jeg på det stresset som kommer til å være dersom vi bytter bhg grunnet dette, det er jo ikke bare-bare å starte pånytt en ny plass heller. Men heller ikke gøy når man ser at barnet ikke trives... Vanskelig dette!