Skravletråd torsdag! :D

vi bruker også parfymefri Milo, funker supert! :) Orker ikke å kjøpe sånne småting fra Nøstebarn for det blir så dyrt med porto :p

Åååh, håper sånn det er tilfellet m våre:D Emmeth tåler ikke melk, hvete, nøtter, koffein eller egg. Så mye jeg ikke får spist:( håper og kunne gi han mm til han er hvertfall året:)

Håper også jeg har mm til hun blir ett år, hvis ikke blir det vel Nutramigen på henne stakkars :eek: Har ikke testa den enda, tenkte å vente litt for orker ikke utallige bæsjebleier og kresting når vi er på reise med fly :p

Håper også jeg har mm til hun blir ett år, hvis ikke blir det vel Nutramigen på henne stakkars :eek: Har ikke testa den enda, tenkte å vente litt for orker ikke utallige bæsjebleier og kresting når vi er på reise med fly :p

Nei, det skjønner jeg veldig godt. tenkte jeg ikke på:) God tur i morgen:)

Vi har og fått masse fine ullklær,men snuppa tåler det plutselig ikke lenger.Eksemen blusser opp etter noen timer med ull mot huden...Men hun kan bruke sånn som er ull og med bomullsinnside...Så må vel ut å handle nytt.Ganske kjipt når hun har en skuff full av gode ullklær:-S

Akkurat som her i huset det :( *sukke* Men har ikke testa sånne med bomull på insiden. Orker ikke kaste bort penger på det hvis han ikke tåler det heller. Har allerede brukt en liten formue på ull han ikke tåler..

Akkurat som her i huset det :( *sukke* Men har ikke testa sånne med bomull på insiden. Orker ikke kaste bort penger på det hvis han ikke tåler det heller. Har allerede brukt en liten formue på ull han ikke tåler..

Ja,utrolig kjedelig!!Jeg har fått et par plagg i ull/bomull,så det var sånn jeg fant ut at hun tåler de.Tror ikke jeg hadde kommet på det selv:-)
Men når jeg vet at det funker,så tror jeg vi kjøper litt mer av den typen.Men det er kjipt,for de er ganske dyre disse små plaggene!!

Back
Topp