Skravletråd Torsdag 30.Mars

godt å høre at det gikk bra med nattevakten i natt men eg likte ikkje å høre det at du er heilt knekt etter natten.
 
Hei Lalina og Squat
tar ikke helt av med skravlingen i dag....
tok på fingertuppene i går tror jeg!

Var vel ikke nattevakta som tok knekken fordi (jeg sov stort sett hele natta lalina,hyyyysj), det var ingen som var våkne her i Juniklubben i natt
 
hva?????? ingen nattevakt tenk om jeg hadde trengt hjelp igjen da*sutresutre*[:D]
 
Joda var klar jeg!
Hadde lyden på pc, så hadde hørt deg squat.
 
ORIGINAL: gira

Hei Lalina og Squat
tar ikke helt av med skravlingen i dag....
tok på fingertuppene i går tror jeg!

Var vel ikke nattevakta som tok knekken fordi (jeg sov stort sett hele natta lalina,hyyyysj), det var ingen som var våkne her i Juniklubben i natt


skal ikkje si det til noen(at du sov) for du lovet jo å ikkje fortelle det til noe at eg med tok en liten cowboy strekk når eg hadde nattevakt.

Det er i morgen det skravlinga tar av, får eg håpe, for da har eg fri, og slipper å sitte å lese gjenom alt det morroe som eg har gått glipp av på dagtid
 
Nå har jeg vært og besøkt vennina mi som fødte ei lita jente igår...ååååå som jeg gleder meg til jeg også sitter med en liten bebis i armene mine!åååååå misunner henne litt også... 11 uker og 4 dager(tror jeg) igjen,nå føltes de ut som evigheter.....
 
er det noen som vet hvem vi kan kontakte ang feil på profilen og slik.... hver gang jeg prøver å oppdatere profilen min så kommer et en beskjed me at e-post eller brukernavnet mitt er allerede brukt..
 
Te ale82, Ane desverre ikke..
 
Endelig fått lille pia mi i seng, ble mye tull på ho i dag.
Fått pakka påskeeggan te dattra mi og samboern ( har vært så flink i dag). Samboern like ikke å innrømme sånt, men han elske å få påskeegg med masse marsipangodt i...
 
 
hei Anita min sladrevenn[:D][:D]
Han koser seg sikkert noe helt enormt inne i magen din[:D][:D]
Elsker å sparke i fra seg der inne...tjihi

Tror nok vi må ha litt tålmodighet ennå med å få ut disse bebisene våre.
Ei venninne av meg sa at som oftes så gikk virket de tre første mnd av svangerskapet som en evighet, også gikk det kjempefort, men når det var ca to-tre mnd til fødselen gikk det kjeeeeeeempesakte
 
Synes første svangerskapet gikk skikkelig tregt æ.
 
huff...du må ikkje nevne vasking... skulle ha vasket i hele dag...[:'(][:'(][:'(]
Bare tanken gjør meg tulljåt
Men det e så lætt å bære sætt seg foran maskinen å klikk seg inn på alt mulig babygreier, å drøm seg SKIKKELIG bort
 
Gjør veldig lite.
Vi var invitert bort til et vennepar på indisk mat ikveld.
Jeg klarer ikke gå idag pga av bekkenet.....så samboer er der, mens jeg sitter her i sofaen da!
Ser litt på BB og mailer samtidig.
 
Seriøst, klarer ikke gå.
Bekkenet mitt klarer ikke holde meg, gjør såååå vondt og har ikke kraft i føttene til å gå.
Samboer må holde meg for å gå på do.
Har ikke vært så ille før....og håper ikke d skjer igjen.

Hvordan klarte du å ødelegge pc da?
 
hehe...gjør ikke noe at du spør altså
har vært 80% sykem siden januar og har vært 100% siden mars

Prognosene for å bli bra etter fødselen kommer an på hvor flink jeg er å ta vare på meg selv. Har begynt å få betennelse i bekkenet nå pga overbelastning, og det behandler de ikke for etter fødselen, så hvile hvile og hvile er beste medisin.
Jordmor på sykehuset har sendt meg videre til GU for å få en vurdering om å ta keisersnitt for å ikke utsetter bekkenet mitt for unødvendig påkjenning. Legen min mener det helt motsatte....er ikke til å bli klok av!
Oi ble langt.......

Vi har en stasjonær og en bærbar pc som vi bruker, vet ikke hvordan jeg klarte meg uten den bærbare før!? Men koster penger ja...
 
hehehe...det var nattevakt her på BV.
Men jeg sov i min egen seng i natt da!
Ikke bit meg da.....[:D][:D]lover at d aldri gjentar seg!

Vet ikke hva jeg skal velge eller ikke, tenkte å ta kontakt med en sånn forening for andre med bekkenløsning å høre litt erfaringer fra andre med samme problem.
Bare jeg blir bra etterpå så samma hva dem gjør med meg......

Har du dårlig erfaring fra å bli skjært i tidligere?
Gruer du deg til fødselen?
Jeg gruer meg ikke i det hele tatt, tenker lite på det.
 
Takk Anita. Søt og snill du er....
tar gjerne i mot nettsider hvis du husker hvor.
Pappan min er så søt da, han har sendt meg masse linker fra nettet ang bekkenløsning.
Tror det meste skal være der.
Også har de en lokalforening her jeg bor.....skal se det ordner seg.

Gleder meg bare til alt er over med fødsel og hele styret, og at bebisen kommer frisk og fin ut.
Håper alt blir glemt da både av plager og vond fødsel.
Så får jeg ta en dag av gangen etter det......
 
HALLOOOO.
ser det er mange pålogget her, men ingen som vil være med å skravle!!??
[:D][8|][8|]
 
Takk, har vært inne å sett på den tidligere.

Leste om svigerfaren din i dag...så det går bedre med han iog med at han får komme hjem da? SÅ BRA!
 
Back
Topp