Skravletråd Torsdag 30.Mars

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Irene29

Hei!
 
Streiker du ja.. Håper det går i orden for dere!!


Ja det håper jeg og.... Er ikke så mange som har forståelse for at vi streiker akkurat da...

ja dette hørte jeg på radion, men fikk ikke med meg hvorfor??

 
Fordi vi ikke er fornøyd med den arbeidstiden vi kanskje må inn i.... Kort sagt vil det si at vi ikke får tid til planlegging, og mest sannsynlig må gjøre det på fritida uten lønn.... I tillegg er det et par andre ting som skal bli dårligere i forhold til sånn vi har det nå, og ingen vil jo ha dårligere vilkår enn man allerede har....
 
ORIGINAL: Irene29

Ja, det går vel ut over enkelte foreldre jobbmessig. Men de bør jo til syvende og sist se at det blir bedre om dere får gjennomslag.
 
Jeg synes magen har vokst da men.. Bildet som vises under profilen min er tatt tirsdagen.. altså uke 27. Men dårlig bilde...
 
Har ett til:





 
 
Begynner jo å bli en tydelig kul da [:)] Moro når magen vokser litt. Men jeg kommer sikkert til å si noe annet om noen uker....når magen er tung og sprekkeferdig....
 
Jeg føler meg sprekkferdig allerede jeg.. Tungt med 10 kg ekstra. Vant til 47 kg, og nå er jeg 57!!!!! [&:]
 
ORIGINAL: Irene29

Jeg føler meg sprekkferdig allerede jeg.. Tungt med 10 kg ekstra. Vant til 47 kg, og nå er jeg 57!!!!! [&:]

 
Ja det blir litt ekstra... Jeg har lagt på meg 9 kg... Veide 75 fra før da, så hele meg begynner å bli ganske tung nå.... Tar snart igjen sambo på vekta [:'(]
 
57 tror jeg ikke jeg har veid siden barneskolen...hehe....
 
Hehe.. jaja.. jeg har aldri vært annet enn stankelbeinet gjennom oppveksten, så jeg har en utfordring i disse dager![8D]
 
Å endelig er dagen snart over... strømmet kynnere i fleng den siste timen nå. Kan det komme av stress??? [8|]
 
ORIGINAL: xcrazyx

Heisann jenter....[:D]
innom før jeg hopper i dusjen...har akkruat kommet fra fysio igjen....
føler meg banka opp nå[&:]

 
Du må lære deg å ta igjen!! hihi
 
Hihi.. bare tullar jeg. I godt humør nå som jeg skal forlate dere.. Nei da, det er fordi jobbdagen er over!!!
Håper du blir bedre av fysio da. [:)]
 
Ha en fin dag videre jenter!!! Snakker med dere i morgen og da er det fredag..... og straks helg!!!!
 
oi kom di nå sånn plutselig liksom?[8|]
 
jaja som du sier ingenting vi kan gjøre med det!
 
 
kjente nettop at jeg skjøv litla over på den andre siden..hehe.dutta litt i magen så svosj der bula magen på andre siden. tror hun ligger på tvers for jeg kjenner henne på begge sider.helt rart enda syns jeg at vi har et menneske i magen.et pittelite et.ååååh som jeg gleder meg[:D](tenkte å avlede deg fra strekkmerkene[;)])
 
nå drar jeg å spiser tex mex[:D][:D][:D]
skal spise litt for dere også[:)]
 
ORIGINAL: Anita20

hei hei jenter [:)]
nå er jeg tilbake og det var vanvittig godt.
har tilogmed lakket tåneglene [8D]
føler sommeren kommer snart. hehe.
reiste flori? [:(][:(]


 
 
 
 
Korsen i all verden klare du å lakke tåneglan dine???
 
 
Hallo alle sammen
GRATTIS TIL ALLE MED 28 UKER I DAG (KOMMER ETTER I MORGEN JEG OGSÅ)
GRATULERER TIL CARINA MED JENTE BABY (litt misunnelig)

Har vært til Fysioterapeuten i dag, og måtte rett hjem å legge meg.
Klarer nesten ikke å gå på føttene i dag, bekkenet vil ikke holde kroppsvekten min[X(][:(][:(]
Har ligget i hele dag, og har grusomme smerter.
Stikker innom her av og til utover dagen, men blir mest hvile på meg.
(kanskje det var nattevakta som tok knekken på meg)
Er jo så nyskjerrig på hva dere skravler om, og jeg vil jo gjerne være med.
klemz og kos
 
ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: gunnmerete

ORIGINAL: Anita20

hei hei jenter [:)]
nå er jeg tilbake og det var vanvittig godt.
har tilogmed lakket tåneglene [8D]
føler sommeren kommer snart. hehe.
reiste flori? [:(][:(]






Korsen i all verden klare du å lakke tåneglan dine???


hehe, satt på badegulvet å prøvde å treffe så godt jeg kunne [:)]
satt med magen mellom bena hvis du skjønner hva jeg mener [:D]


 
 
 
 
 
Huff så innvikla, hadde ikke takla det no.
Fornøyd med arbeidet??
 
 
Stakkar deg Gira! Skulle da fått lånt lap-topen min, slik at du kunne ha ligget og likevel vært på BV.
 
Alle dere som er misunnelig og venter nr 1, dere får sjangsen til jente med nr 2.
Sambo har frem til nå, sagt at han bare vil ha 2 barn, uansett.. Mulig han steriliserer seg. Men han har ikke sagt noe av det etter jeg fortalte at det ble jente. Kanskje han ikke vil gjøre meg opprørt, siden jeg håpa på gutt.
 
Jenta er mer enn velkommen hu altså. Slike ting bestemmeren ikke.
 
Va i byen i dag å kjøpte litt klær te mine små.
Dattra mi får litt for mye klær, men det e så vanskelig å la være når en går inn på Cubus og finn klær te 50 kr plagget.
Sa det te betjeninga før jul at det va egentlig dårlig gjort å ha så mye salg... ( De bare smilte å sa at det va første gangen de hadde hørt den...)
 
No skal æ ta ho med mæ i badekaret, får mæ sikkert en dusj samtidig... Prøve å holde ho våken te 8 i kveld, så har æ gjort en god jobb.
 
hehe....kanskje mannen din har fått second thoughts.
Bare vent du, før du vet ordet av det så har du nr tre på fanget.....hehe

Er ikke misunnelig på den måten, kunne ikke tenkt meg noe annet et gutten vår i magen nå.
Men jeg var sikker på helt frem til ultralyden at det var jente.....og da måtte jeg omstille meg.
Neste blir nok jente skal du se[:D]
 
hei og hopp jenter, dere skravker ivei om dagen ser jeg[;)] 
 
ORIGINAL: Flori

God morgen til alle juni-damer [:D]. Inatt har jeg faktisk fått sove noen få timer, så hjelper godt på formen [;)]. Skal komme inn her igjen å skrive etterpå, men må vente til jeg har lagt Benjamin, så dere må kose dere så lenge.
 
Grattis til meg og Lisbeth med 28 uker idag [:D]
grattis fra meg også[:D]
 
halloen juni mammaer!!
ååå som dere skravler, det er jo et lite prosjekt berre å komme seg gjenom alt dere har skrevet.

Til alle dere som feirer uke runding i dag gratulerer

anita20 kjekt å høre det går rette veien for svigerfar
Carina82 ååå kor koz da at du får en jente, godt å høre ho legger på seg.

veit dere eg sitter her og har så lyst på is, mmmmm å eg drømmer om is har til og med hvert ute i fryseren og sett på isen men gått der i fra UTEN is, men nå er det like før eg sprekker,må ha is, berre må ha. Men eg skulle så gjerne ha holdt meg til i morgen for i morgen er det fredag og da har eg lov til å spise is.


 
Back
Topp