Skravletråd Tirsdag 6. juni

Jeg sitter foresten også å overfører bilder til elkjøp... tar sin tid ja![:)]

Er det sånn at alle i juni klubben har knepet igjen idag?

ORIGINAL: Lille0My

Huff er så fortvila jeg........

Men dere...oppi all denne psykiske sytinga....så tar jeg meg en kosestund med minn mann..........
Håper jeg ikke kommer innpå før om noen dager.......[:D][:D][:D][:D][:D]

Thi-hi, håper du koser deg, LilleMy, og får tankene over på noe annet. Ikke bra å bli desperado. Men ny kontroll med UL og skikkelig oppfølging synes jeg du skal kreve. Trenger ikke grine og hulke av den grunn - nok å utrykke hvor frustrert og fortvilet du er, så MÅ de bare følge deg opp [:)]

ORIGINAL: suprEspen

Jepp - i alle fall her i gården!![:)]

ORIGINAL: suprEspen

Nei på ingen måte - ikke denne jenta. Har trykka og trykka, men det som kom ut var ikke noen baby i hvert fall (sparer dere for detaljer). Mitt håp om å få en 060606-baby er i ferd med å svinne bort... Hvilken dato skal jeg da satse på? Den neste som er noe å trakte etter blir 20.06.2006, men det blir altfor lenge å vente...

Mobiltelefon!
Ja det er lov med mobil tlf, men det skal utvises folkskikk og den skal stå på lydløs til enhver tid.
Lokale forbud mot mobiltelefoner vil forekomme og de må overholdes. altså sku av tlf. 

Nei skal gå å ordne noe koselig til min kjære jeg.. han har vært på jobb
siden klokka åtte i mårest og kommer ikke hjem på en liten stund enda..
stakkar.. er litt sinna på jobben hans, som holder ham der så lenge...[:'(]

håper det ikke fortsetter slik når lille preben kommer[8|]

ORIGINAL: katrine35+

Her er det lov med mobil - må bare vise hensyn, ha lyden av og slå den av der det ikke er lov å bruke den...[;)] 
Hmmm... jeg lurer på hvordan det går med eli24 jeg, har ikke hørt mere, men får nok beskjed når det hender noe![:)]

Samme for Rikshospitalet. Lov med mobil, men vis hensyn...

Spennende med Eli24, ja. Og hva med everonics - var ikke der også noe på gang?

ORIGINAL: Pia81

Nei skal gå å ordne noe koselig til min kjære jeg..

Jeg også. Har lovet og lage pannekaker til kvelds. Så det får jeg gå og sette i gang med da... B r back [:)] 

Da logger jeg også av... kommer innpå om jeg får nytt fra eli24!
Hvis ikke så god natt damer![;)]

natta til dere som stikker for dagen[:)]

Ja, det kan nok stemme, det - at de ikke vil sette modningsnåler før du er i uke 38. Kom selv akkurat hjem fra min andre behandling i dag. Spent på hva det fører med seg utover kvelden og natta... Vil så gjerne at det skal skje noe snart (som de fleste andre her inne)!!!

Ok ja kanskje derfor jeg blir tilbudt det først på lørdag. Da er jeg i uke 38. Takk for svar[:)]

Ønsker deg lykke til i natt. håper det skjer da[;)]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
jævla dritt...
nå må jeg vel laste opp alle jævla bildene på nytt[:@][:@][:@]

Alle gått og lagt seg??? Vel, får vel gjøre det jeg også da. Har spist pannekaker og tatt en laaang og varm dusj, så nå er jeg i grunnen klar for senga uansett... Nattakoz alle sammen!!! 

Natta alle........
Men nå er jo jeg her........ikke dra da[:(][:(]

ORIGINAL: Stardust

god kveld god kveld.

sitter her med full fart i magen...å det presser/trykke sånn nedover.kjenner en del "lyn stikkning"skikkelig ubehagelig/vondt.andre som har det slik[8|]

som om det er babyen som presser seg nedover[8|]kjennes slikt ut.

Signerer på denne jeg, kjenner masse vond stikking som små lyn ned mot underlivet liksom!
auaau 

Jasså nå kommer nattens-skravle-dronning... (Gira) [8|][:D] Men jeg skal legge meg tenkte jeg... Wannabee-A-menneske...

carina da, ikke legge seg enda?!
Kjeder meg jeg.....
Har du gjort noe gøy i dag?

jeg er her da... venter på at bildene skal lastes opp... er egentlig trøtt som en strømpe, men når jeg først har begynt å laste opp bilder kan jeg liksom ikke bare avbryte det heller....

noen som vil holde meg med selskap eller??? [8|]

Haallooooo... er det noen her eller???

Blir jeg nødt til å skravle med meg selv??[8|]
ok... nå er det bare 52 bilder igjen....

Back
Topp