Skravletråd Tirsdag 6. juni

ORIGINAL: Eli24

Jeg tror ikke at det er kynnere lenger, for de blir bare værre når jeg beveger meg. De varer ca 1 min, men det varierer fra 4-7 mellom hver. Er det ikke slik at de skal komme jevnt en god stund før man trenger å ringe?
Og hvor vondt skal det egentlig være?? Uff, synes detteher er vanskelig jeg!

Ring føden du så kan de nok svare deg bedre på disse spørsmålene enn vi!![;)]

Forresten, jeg har ingen sladrevenn jeg...noen som tar på seg oppgaven i farten?

Forresten, jeg har ingen sladrevenn jeg...noen som tar på seg oppgaven i farten?

Har sendt deg en pm! [:)]

ORIGINAL: Lille0My

Heisann.

da har jeg fått sovet en time jeg[:D]
Og det var deilig......
Det er vindstille her idag. men litt grått-..........ser ikke sola enda........

Jeg ringte legekontoret i dag og hun jeg snakket med skulle høre med den legen som driver akkupungtur om han også driver modningsakku. Jeg fortalte at jeg gjerne vil prøve det , for jeg har helt panikken for at jeg skal måtte ta keisersnitt. Tenker ikke på annt nå..sikkert derfor jeg ikke får sove. Har helt panikk for at babyen er så stor ved termin at jeg blir nødt å forløses med keisersnitt........

Jeg sliter skikkelig med den tanken.........Nå kommer jeg til å forsøke både akkupungtur og lakserolje.......

Det skjønner jeg godt!! Håper du får modningsakupunktur da, så får du ta en real slurk med lakserolje etterpå, så skal du se at det setter i gang![;)]

Takk takk Kathrine35+.

Og så ringer du føden Eli24!!![:D]

*leker litt streng hønemor nå...*

ok ok, skal gjøre det nå [:D]

ORIGINAL: katrine35+

Jeg tror ikke at det er kynnere lenger, for de blir bare værre når jeg beveger meg. De varer ca 1 min, men det varierer fra 4-7 mellom hver. Er det ikke slik at de skal komme jevnt en god stund før man trenger å ringe?
Og hvor vondt skal det egentlig være?? Uff, synes detteher er vanskelig jeg!

Ring føden du så kan de nok svare deg bedre på disse spørsmålene enn vi!![;)]

signerer

ORIGINAL: katrine35+

ORIGINAL: Lille0My

Heisann.

da har jeg fått sovet en time jeg[:D]
Og det var deilig......
Det er vindstille her idag. men litt grått-..........ser ikke sola enda........

Jeg ringte legekontoret i dag og hun jeg snakket med skulle høre med den legen som driver akkupungtur om han også driver modningsakku. Jeg fortalte at jeg gjerne vil prøve det , for jeg har helt panikken for at jeg skal måtte ta keisersnitt. Tenker ikke på annt nå..sikkert derfor jeg ikke får sove. Har helt panikk for at babyen er så stor ved termin at jeg blir nødt å forløses med keisersnitt........

Jeg sliter skikkelig med den tanken.........Nå kommer jeg til å forsøke både akkupungtur og lakserolje.......

Det skjønner jeg godt!! Håper du får modningsakupunktur da, så får du ta en real slurk med lakserolje etterpå, så skal du se at det setter i gang![;)]

lykke til da.

...nei, nå må jeg bake ut brødene!! Snakkes! [:)]

Da har jeg ringt føden, og dem mente at jeg skulle komme. Så da drar jeg en tur, så får vi se. Whææ, detta er skummelt! Snakkes senere damer!

Da har jeg ringt føden, og dem mente at jeg skulle komme. Så da drar jeg en tur, så får vi se. Whææ, detta er skummelt! Snakkes senere damer!

lykke til...høres jo ut som du er i fødsel da[:)]hold oss oppdatert[:D](veldig viktig selv om man ligger med ubeskrivelige smerter på et sykehus[:D])

ORIGINAL: Stardust

lykke til...høres jo ut som du er i fødsel da[:)]hold oss oppdatert[:D](veldig viktig selv om man ligger med ubeskrivelige smerter på et sykehus[:D])

[:D][:D][:D] signerer denna. Kjempe viktig.. tenk på oss da, som sitter her å nermest holder pusten...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: carina82

ORIGINAL: Stardust

[:D][:D][:D] signerer denna. Kjempe viktig.. tenk på oss da, som sitter her å nermest holder pusten...[:D][:D][:D]

ja ikke sant....ny oppgave for fedre på føden,finne en pc fort som fy(helst ta med lap topen på sykehuset)og hold oss opppdatert[:D]

mette-moj:du har termin i dag???noe på gang[8|]

huff da ikke si det a. Espen har web-cam på lap-top'en sin... Han tru med å sende fødselen "live" på bv... [:D][&:]

huff da ikke si det a. Espen har web-cam på lap-top'en sin... Han tru med å sende fødselen "live" på bv... [:D][&:]

ja det var en god ide...eller kansje ikke siden vi skal gjøre det samme snart....vist du klarer å ha et pokerfjes under hele fødselen...smile pent å vinke...så vil vi se[:D]

nei nå må jeg komme meg ut en tur...snakkis

smile pent å vinke du lissom... hahahahahaha...med sammenbitte tenner... hehehe...

*knis* du får ta betalt også.......
Eli har du vært på føden eller?????????

Morn' Gira.
Jasså, du synes jeg skal ta meg betalt. hehehe..[:D] Tror du det er penger å tjene da?[;)]

God morgen damer!
Kjempefint vær her med sol, men tempraturen tilsier IKKE bikinivær.
Sovet dårlig i natt.......som vanlig!
Hadde masse vonde kynnere når jeg la meg, og tenkte at nå var noe på gang.......men NEI.
Like fin i dag.....snakk om å bli lurt![:D]
Hva skal jeg finne på i dag da???
Eneste er at jeg skal til megler å hente tegningene av huset vi har kjøpt.......men det er ikke før senere i dag!

Back
Topp