Skravletråd team yellow

Heihei søte damer :)
Jeg har vært bortreist i helgen så ikke blitt noe internett på meg, og av den grunn ikke fått registrert meg på ukesutfordringen.
Ikke blitt noe trening så langt denne uken siden vi kjørte bil i hele går, men satser på å få gått meg en liten tur idag :)

Hvordan går det med treningen deres da?
Kjedelig at noen av dere har gått litt opp, men det er sikkert bare vann som forsvinner fort :D
 
Mye? Får håpe vi klarer å kvitte oss med det før fredag. Er jo noen dager igjen...

Ja :S 2 kilo i pluss :S skjønner nesten ikke åssen det er mulig! i dag hadde jeg gått ned en kilo da, så er sikkert mye vann etter kosehelg. sikkert inntatt mye salt! skal jobbe iherdig for å bli kvitt det siste nå assa! pluss få masse poeng!!!
 
[QUOTEDu får ha fokus på kosthold isteden. Trenger ikke trene for å gå ned i vekt. :) Var det ekdamenslesing denne uka? Eller blander jeg nå? ][/QUOTE]

Ikke eksamenslesing på meg nei, jeg vet enda ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor :p (er bare 35 nå ;) )
Var i konfirmasjon i helgen og restelag deretter, og en bursdag i familien på torsdag, så kostholdet er ikke helt på topp... Tenker litt over hvor mye jeg spiser, men sitter ikke å nekter å spise kake altså! Skal nå kose meg litt og :) Er alene med barna nesten hele uka, men viss de legger seg som de skal på kvelden kan jeg få trent litt da. Og fredag har jeg seinvakt og tid for meg selv, men det blir jo etter veiing... Men alt hjelper :)
 
Nå har jeg til og med ofra sukker i kaffen bare for å få de Sunnhetspoenga :p
 
Har dere trent noe idag?

Min eneste trening er at jeg har gått fra busstoppe og til svømmehallen og tilbake, men det er en jævlig lang oppoverbakke så det får holde :p
Også har jeg vært på jobbintervju så dere må krysse fingrene for meg :)
 
Har dere trent noe idag?

Min eneste trening er at jeg har gått fra busstoppe og til svømmehallen og tilbake, men det er en jævlig lang oppoverbakke så det får holde :p
Også har jeg vært på jobbintervju så dere må krysse fingrene for meg :)

Har gått laang tur. Nesten bare oppover. Får se om jeg ikke får til en styrkeøkt også. Håper du får jobben! Hvilken type jobb er det? Driver også å søker jobber, men det tar litt tid. :(
 
Blitt lite trening her i dag. Holdt på så mye vann etter økta på mandag at jeg vil ikke risikere å være vannballong på fredag.:p har egentlig heller ikke hatt tid til mer, dagene fyker av gårde! Skal prøve å få tid til ihvertfall en liten gå/joggetur i morra hvis det blir opphold igjen.
 
Blitt lite trening her i dag. Holdt på så mye vann etter økta på mandag at jeg vil ikke risikere å være vannballong på fredag.:p har egentlig heller ikke hatt tid til mer, dagene fyker av gårde! Skal prøve å få tid til ihvertfall en liten gå/joggetur i morra hvis det blir opphold igjen.
Den er lumsk den der treninga altså. Jeg blir ofte litt ekstra sulten også når jeg trener, og vanskelig å vite hvor mye ekstra mat jeg trenger. Sikkert enklere å kun fokusere på kostholdet, men man vil jo gjerne få strammet litt også. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er det dagen før veiing. I morges var vekta opp 300 gram fra forrige veiing. I går var den ned 300 gram. Kan ikke skjønne hvorfor den øker med 600 gram på en dag. :(
Noen som har tips til hva jeg bør gjøre i dag for å unngå å holde på vann?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er det dagen før veiing. I morges var vekta opp 300 gram fra forrige veiing. I går var den ned 300 gram. Kan ikke skjønne hvorfor den øker med 600 gram på en dag. :(
Noen som har tips til hva jeg bør gjøre i dag for å unngå å holde på vann?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Drikk masse og spis mange små måltider med lite salt.:). Det pleier å gjøre susen her.
 
Den er lumsk den der treninga altså. Jeg blir ofte litt ekstra sulten også når jeg trener, og vanskelig å vite hvor mye ekstra mat jeg trenger. Sikkert enklere å kun fokusere på kostholdet, men man vil jo gjerne få strammet litt også. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Ja, ikke sant. Er ikke noe stas å ha riktig vekt hvis man er slapp som en fiskebolle.:p
Jeg prøver å tenke at om vekta går opp etter en hard treningsøkt så har jeg gjort noe riktig. Det er ikke så lett, da. Man vil jo ikke ha høyere vekt enn forrige veiing.:p
Men, vekta i går var ytterligere 200gr ned, så det ser lovende ut for morgendagen! :D
 
Får holde meg unna salt. ;) Drikker allerede masse. Får se om jeg ikke legger meg tidlig i kveld, og tar en rask spasertur rett før. Kanskje det setter fart på forbrenninga og driver ut masse vann.
 
Drikk masse og spis mange små måltider med lite salt.:). Det pleier å gjøre susen her.
Spiste kinamat med masse soya sent i går. Sikkert derfor jeg veide så mye. :p
Da er det håp. Har allerede drukket over 2 liter i dag. Spist tre små måltider. Gått tur på nesten to timer og trent 45 min. Intervall. ;) vi håper at det er nok for å bli venner med vekta i morgen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Spiste kinamat med masse soya sent i går. Sikkert derfor jeg veide så mye. :p
Da er det håp. Har allerede drukket over 2 liter i dag. Spist tre små måltider. Gått tur på nesten to timer og trent 45 min. Intervall. ;) vi håper at det er nok for å bli venner med vekta i morgen.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Wow! Bøyer meg i støvet!
Du skal se alt og mere til er borte til i morra.:)
 
Er dere klar for morgendagens veiing jenter? Noen tanker om hvordan dere ligger an?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
I have a good feeling.:D

Satser på at det blir mange grønne tall denne uka! :)
Så bra! Skal ikke veie meg hver dag neste uke. Skal holde meg til fredagene fremover. Blir unødvendig stort fokus kjenner jeg. Skal måle i morgen også. Det blir spennende. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
God morgen :)
Idag husket jeg å veie meg med en gang jeg sto opp så da fikk jeg heldigvis ett tall jeg er fornøyd med, ned 0,9kg :)

Chaba hvordan går det med squat utfordringen? Jeg datt helt ut så må starte pånytt nå snart :p
 
Back
Topp