Skravletråd team yellow

Så bra Krica!!! Hva gjør du for å ha så jevn nedgang?

Her har jeg skeiet ut denne uken, men har klart å ikke gå opp. en nedgang på hele 0,1 kilo!! :)
Brukte shape up appen i begynnelsen. Jeg spiser veldig sunt i utgangspkt. Så måtte ha hjelp til porsjonbegrensning. Videre så blir det mange trilleturer og litt gratishjelp av amminga. ;)
 
Heisann folkens.
Vil bare beklage dramaet, visste ikke at dere hadde hatt en tråd om det, så ingen.

Men vil bare påpeke at jeg synes denne utfordringen var kjempebra! Så synes dere ar skikkeligflinke til å lage en variert og god utfordring.
 
Jeg glemte å veie meg i morres, bruker egentlig veie med en gang jeg står opp, så veide meg ikke før litt utpå formiddagen, og jeg er gått opp i vekt :( Kan være det er siden jeg ikke veide til samme tidspunkt som vanlig, vet at jeg veier mer utover dagen enn på morgenen så.

Satser på en mye bedre uke neste uke, hvor vi motiverer hverandre masse å at det blir masse skravling. Satser også på at motivasjonen min blir bedre nå som vekten viste helt feil tall igjen :p
 
Heisann folkens.
Vil bare beklage dramaet, visste ikke at dere hadde hatt en tråd om det, så ingen.

Men vil bare påpeke at jeg synes denne utfordringen var kjempebra! Så synes dere ar skikkeligflinke til å lage en variert og god utfordring.

Det er greit det vet du. Du har hatt ei tøff uke. Da blir man litt på tuppa. ;)
 
Jeg glemte å veie meg i morres, bruker egentlig veie med en gang jeg står opp, så veide meg ikke før litt utpå formiddagen, og jeg er gått opp i vekt :( Kan være det er siden jeg ikke veide til samme tidspunkt som vanlig, vet at jeg veier mer utover dagen enn på morgenen så.

Satser på en mye bedre uke neste uke, hvor vi motiverer hverandre masse å at det blir masse skravling. Satser også på at motivasjonen min blir bedre nå som vekten viste helt feil tall igjen :p
Huff så kjedelig. Jg veier opptil en kg mer litt utpå dagen.
 
Resultatene våre for denne uken er oppdatert øverst i veietråden vår. Tror vi må skjerpe oss til neste uke hvis vi ikke skal miste flere nå.
 
Vi får skravle mye neste uke og holde motet oppe :) Jeg vet jeg må gjøre en ekstra innsats fra mandag, det blir en "tøff" helg med mye mat og kaker :p Skal gå til fysioterapeut pga betennelse i en skulder, så håper han lærer meg å trene riktig :) Må gå der minst 3 mnd, så må klare å lære litt på den tiden :)
 
Dæven! Trodde jeg kom til å ryke! !! Neu. Neste uke er det skjerpings for denne skrotten
 
Dæven! Trodde jeg kom til å ryke! !! Neu. Neste uke er det skjerpings for denne skrotten
Bra at vi ikke mistet deg. Vi får alle legge inn er ekstra gir neste uke. Tror de andre lagene er sugne på revansje også. Var vel litt varoerende resultat og en del rød tall på alle lagene.
 
Hjelp!!! Mannen skal være borte nesten hele uka :( jeg pleier falle om på sofaen når ungene har sovnet når han er borte... Blir ikke gode tall på fredag av det :(
 
Wohoo, vekta ligger an til å bli skikkelig bra på fredag! :D
Nå er det bare om å gjøre at det ikke kommer på igjen.:p
 
Wohoo, vekta ligger an til å bli skikkelig bra på fredag! :D
Nå er det bare om å gjøre at det ikke kommer på igjen.:p

Supert!

Her har jeg gått opp siden fredag :( Var nesten en kg på lørdagsmorgen, nå er det redusert til en halv kg. Håper det sitter løst, og at det bare er vann eller noe. Frykter et platå nå siden det har gått så greit så lenge. Er jo over 10 år siden jeg har veid så lite. Hadde vært så typisk å få rød tall denne uka. Da ryker jeg sikkert ut....
 
Supert!

Her har jeg gått opp siden fredag :( Var nesten en kg på lørdagsmorgen, nå er det redusert til en halv kg. Håper det sitter løst, og at det bare er vann eller noe. Frykter et platå nå siden det har gått så greit så lenge. Er jo over 10 år siden jeg har veid så lite. Hadde vært så typisk å få rød tall denne uka. Da ryker jeg sikkert ut....
Det går nok bra, skal du se.:)
Fort gjort å få litt ekstra vann i kroppen i løpet av helgen.:)
 
Jeg har gått opp siden fredag. Shit banan! ! Så i dag startet jeg dagen med en løpetur. Skal ha kveldsvakt og, så mulig jeg får skvisa inn en ekstra økt ;)
 
Jeg har gått opp siden fredag. Shit banan! ! Så i dag startet jeg dagen med en løpetur. Skal ha kveldsvakt og, så mulig jeg får skvisa inn en ekstra økt ;)
Mye? Får håpe vi klarer å kvitte oss med det før fredag. Er jo noen dager igjen...
 
Hvilke treningsplaner har dere for uka? Her tenker jeg å trene annenhver dag styrke/cardio. Intervall i går og styrke i dag. Lillegutt har nettopp sovnet så skal snart logge meg inn på livegym.

Hvor mange er det som er med på utfordringen denne uka?
 
Jeg har ikke noen treningsplaner for uka, skal bli glad viss jeg får trent noe i det hele tatt. Håper på en lang trilletur i dag, og så får det bli 30ds eller sykkel på kveldene viss jeg har energi igjen. Har ikke meldt meg på utfordringen da jeg tror dette kan bli en dårlig uke...
 
Jeg har ikke noen treningsplaner for uka, skal bli glad viss jeg får trent noe i det hele tatt. Håper på en lang trilletur i dag, og så får det bli 30ds eller sykkel på kveldene viss jeg har energi igjen. Har ikke meldt meg på utfordringen da.jeg tror dette kan bli en dårlig uke...
Du får ha fokus på kosthold isteden. Trenger ikke trene for å gå ned i vekt. :) Var det ekdamenslesing denne uka? Eller blander jeg nå?
 
Er bare 100 gram til jeg er tilbake til fredagsvekt. Håper det betyr at jeg unngår røde tall denne uken iallefall. Får bare legge inn et ekstra gir. ;)
 
Back
Topp