*Skravletråd September*

Ja, hektisk. Må ble det jo ikke foreldremøte denne uka. Så det ble flyttet til neste tirsdag hvor det bare kræsjer enda mer, så vi må nok ha barnevakt for å få det til å gå opp.

Foreldremøte ja.. skal vel være noe sånt her snart også. Blææh :p
 
Da satt man her i barndomshjemmet og venter på takstmannen. Blir jo spennende å se hvor mye jeg kan svare på :nailbiting:
 
Da satt man her i barndomshjemmet og venter på takstmannen. Blir jo spennende å se hvor mye jeg kan svare på :nailbiting:
Det er vel noe egne regler ved salg av dødsbo, da kan man jo ikke alltid forvente t selger vet alt.
 
Da var bli kjent samtale for han som går i første klassen over. Bli kjent og bli kjent. De kjenner han fra før av da de har vart på møter og veiledning flere ganger før gutten begynte på skolen.
Men det var likevel kjekt at høre hvordan gutten er i klassen og friminutt.
Han som leser så godt sliter med at når de blir gjentat ord og tekst sakt om og om igjen blir for mye for han da han aldreden kan det. Og selvfølgelig så skjønner vi at de andre må får lære og øve seg flere ganger på lyder.
Men supert at da velger lærer at han kan gjør noe annet tex i et annet rom.
Nå er det fotball kamp på 2 av 3 barn i ettermiddag. Sko ønskt faren bare kom i tide. Han har alltid så god tid i siste liten til alt :oops:
 
Håper ikke det. Men hu holdes jo hjemme fra barnehagen i 48 timer etter allikevel i tilfelle. Vi andre er så langt friske. Men jeg droppet fysio i tilfelle, er mange sårbare mennesker der.
Håper dere andre ikke får det og at det går fort over /ikke blir noe mer

En vinter hadde mellomst en alternativ variant av omgangssyke. Hun var hjemme hele uka fra bhg og ble i bod på ski, for det ar den uka med snø. Hun var vel ca 5. Hun kastet opp en natt. Ikke noe mer før neste natt.
Igjen frisk på dagen så vi gikk må på ski rundt huset, ingen andre der uansett. Det gikk ca 47 timer. Så kastet hun opp igjen. Og så en gang natten etter det også.

4 ganger på 5 døgn
 
Håper dere andre ikke får det og at det går fort over /ikke blir noe mer

En vinter hadde mellomst en alternativ variant av omgangssyke. Hun var hjemme hele uka fra bhg og ble i bod på ski, for det ar den uka med snø. Hun var vel ca 5. Hun kastet opp en natt. Ikke noe mer før neste natt.
Igjen frisk på dagen så vi gikk må på ski rundt huset, ingen andre der uansett. Det gikk ca 47 timer. Så kastet hun opp igjen. Og så en gang natten etter det også.

4 ganger på 5 døgn
Nå driver hu og hoster så vi holder a hjemme imorgen. Får se hvordan natten blir.
 
Bakte brød i går. Gikk ikke så bra, måtte kaste begge rett i søpla. Ble liksom ikke stekt uansett hva jeg gjorde. Så, da måtte jeg slumpe i hop et nytt et, etter kl 23. :p
Jaja , da ble det i alle fall mat på ungene i dag :p
 
Bakte brød i går. Gikk ikke så bra, måtte kaste begge rett i søpla. Ble liksom ikke stekt uansett hva jeg gjorde. Så, da måtte jeg slumpe i hop et nytt et, etter kl 23. :p
Jaja , da ble det i alle fall mat på ungene i dag :p
Måtte le litt. Har akurat satt en deig eltefri rundstykker så måtte jeg tenke meg om igjen om jeg 4 dobbel satsen på alt;) blitt favoritt rundstykker her hjemme hos store og små. Greit at ha i frysen og bare værme de litt i ovnen om morgen og rett i matpakken til barna som gleder seg hver gang de får det med seg.
 
Måtte le litt. Har akurat satt en deig eltefri rundstykker så måtte jeg tenke meg om igjen om jeg 4 dobbel satsen på alt;) blitt favoritt rundstykker her hjemme hos store og små. Greit at ha i frysen og bare værme de litt i ovnen om morgen og rett i matpakken til barna som gleder seg hver gang de får det med seg.

Kjekt ❤️ jeg vurderer prøve lage pizzasnurrer eller noe, men må hente en overskuddsenergi som jeg ikke har, så .
 
Kjekt ❤️ jeg vurderer prøve lage pizzasnurrer eller noe, men må hente en overskuddsenergi som jeg ikke har, så .
Pizzasnurrer lages det mye av her. Barna elsker pizzasnurrer bearnesås opp på og så ost som topping in i ovnen. Pleier fryse ned så vi har til matpakke. Genialt.
 
Pizzasnurrer lages det mye av her. Barna elsker pizzasnurrer bearnesås opp på og så ost som topping in i ovnen. Pleier fryse ned så vi har til matpakke. Genialt.

Ja, er ikke så dumt. Har ikke så mye plass i fryseren nå, dog. Men..
 
Back
Topp