~Skravletråd september ~

Håper dere er i mål med alt:)
Jada, jeg var hjemme fra foreldremøtet sånn ca 2030 og da hadde jeg handlet på vei hjem og lillemor sov

På jobbet vi godt i rute til rapport på fredag.

I moegen er det speider for eldste og fotball for mellomste og foreldremøte i bhg så atter en hektisk ettermiddag
 
God morgen
 
På plass på jobb og har byttet kontor, fått et med vindu ut. Før satt ejg på andre siden av gangen så ikke som om jeg ikke så ut altså, for vi har glassgører/vegger mot gangen. Mannen min hadde engang et kontor hvor han måtte ut og gå for å finne ut hva slags vær der var ute, sånn har jeg ikke hatt det, men det gir bedre dagslys å sitte ved vindu da, han som hadde dette kontoret jobber 95% hjemmekontor om ikke mer så da ble det bytting
 
God morgrn
Jobb, innom andre jobben å levere timeliste så få kengubarnet på trening.
Tirsdag var visst eneste dagen uten planer denne uken.
 
Jada, jeg var hjemme fra foreldremøtet sånn ca 2030 og da hadde jeg handlet på vei hjem og lillemor sov

På jobbet vi godt i rute til rapport på fredag.

I moegen er det speider for eldste og fotball for mellomste og foreldremøte i bhg så atter en hektisk ettermiddag
Travelt hos dere:)
 
Travelt hos dere:)
Litt ekstra med to foreldremøter denne uken, men det skjer jo en del ja. Mer annenhver uke da, kor og speider er bare partallsuker
 
Håper alle har en fin torsdag!
innså akkurat at det var torsdag i dag, og ikke fredag som jeg har tenkt hele dagen...
#nedtur
 
Håper alle har en fin torsdag!
innså akkurat at det var torsdag i dag, og ikke fredag som jeg har tenkt hele dagen...
#nedtur
Men snart fredag :)
Jeg hadde fredagsfølelse allerede i går jeg :p

Veldig fin torsdag, dro fra jobb allerede fra jobb kl 13 siden jeg skulle ha et kort møte med læreren til eldste.
Etter det hentet jeg frøkna og ei venninne og sitter egentlig bare i sofaen og koser meg akkurat nå
 
Men snart fredag :)
Jeg hadde fredagsfølelse allerede i går jeg :p

Veldig fin torsdag, dro fra jobb allerede fra jobb kl 13 siden jeg skulle ha et kort møte med læreren til eldste.
Etter det hentet jeg frøkna og ei venninne og sitter egentlig bare i sofaen og koser meg akkurat nå
Å gud jeg kjenner sofaen frister!
 
egentlig ferdig på jobb 16.00, men er ferdig med alt som skal gjøres, så er vell egentlig på vei til å pakke ned og komme meg hjemover... huset trenger ett realt skippertak!
 
Back
Topp