God kveld i stuaGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld i stuaGod morgen![]()
Det går å fordrive mange timer på BVKosehelg da eller?holder med deg i å få en lang natt når du er sliten. Hvil mens du kan
Jeg er på besøk hos min søster. Vi tenkte vi skulle se film, men hun måtte gjøre ferdig litt jobb førstså da sitter jeg her og surfer litt på BV da
er jo ikke så gærnt det heller
![]()
Jeg har hatt en super dag på jobb, en super ettermiddag med gutta og nå har jeg en super date med sofaenGod dagbesøket dro nettop. Snuppa er lagt
så skal jeg på obs en tur. Så skal vi leke ute, spise litt og være ute igjen. Så får jeg en venninne på besøk så er det taco
Hva skal dere denne hærlige fredagen ?
God bedring til UMåtte hente i barnehagen siden lille U hadde feber.
Kom hjem og skal til å sette meg ned og jobbe litt og nettet er nede og jeg må få gjort det i dag
Jepp, blir spennendeWooohooo! Siste dagen i september! Noen som gleder seg til å se topp 100 oktober?
Det tror jeg skulle kunne bli yndlingsretten minDet er biff med scampi
Vil du dele? Uansett, klem til deg også Kengu ❤Klart det er skummelt
Vi lever også litt i uvissw om dagen å det er mye tanker
Tror meg det var detHerregud så godt det så ut!!![]()
Det blir litt av en sjauHvordan i alle dager skal jeg klare å få 414 innlegg innen utgangen av dagen?
Flink du har vært idagGulv vaska og støvsugd i nesten alle rom. Bare soverommet vårt igjen. Og der er det bomba av klær.
Godt å høre!God kveld
Bra med meg! Og du?![]()
Holder nok med Kengu der at de fleste i den her tråden skriver såpass mye jaLigger alle her inne på toop100listen eller?![]()
Her var det den vanlige fredagstacoenFårikål til middag her i dag. Hva skal dere spise?
Vet ikke lengre, jeg har vært litt off :-OLigger alle her inne på toop100listen eller?![]()
Den var finSjekk den fine grønnfargen da
Vis vedlegget 199855
Spiser dere ofte middag så seint?Da ble man alt for mett denne fredagen også
Best å få med ullundertøyet da ja!Pakke pakke pakke
3 grader er det meldt i morgen...
Da er det bare å stå påSkulle hatt 300 innlegg til jeg![]()
En super-fredag med andre ord?Jeg har hatt en super dag på jobb, en super ettermiddag med gutta og nå har jeg en super date med sofaen![]()
Så fint det blirDet nærmer seg.![]()