Tror via gardermoen er kortestVet faktisk ikke hva som er kortest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror via gardermoen er kortestVet faktisk ikke hva som er kortest
Dagen er ikke over ennåSkulle hatt 300 innlegg til jeg![]()
Hmm... Hæ?Når det kommer til vesker, må man virkelig trenge en for å skaffe seg den, det var nytt for meg![]()
Har ikke tid til 300Dagen er ikke over ennå![]()
Tar ikke så lan tid fra oslo til sandvika daTror via gardermoen er kortestellers må man gjennom oslo og helt ut til sandvika (fikk litt hjelp av gubben)
Det blir så bra!Det nærmer seg.![]()
Fra Nittedal blir det vel enklest å kjøre rv. 4 til Hvam, og så E6 mot Gardermoen...Hoho nå ble jeg gladjeg som ikke eier rettningssans, å da snakker vi virkelig dårlig rettningssans altså
Kan heller ikke forskjell på høyre og venstre, ja det er helt utrolig
Men kanskje det er håp for meg likevel hvis jeg skulle være guide fra Nittedal og til hønefoss. Dette må jeg prøve en gang![]()
I rushtiden tar det lang tidTar ikke så lan tid fra oslo til sandvika da
Fra gardermoen til hønefoss tar det 50 min
Men du har jo skravla ganske godt denne mnd daHar ikke tid til 300
Sjekka det nåFra Nittedal blir det vel enklest å kjøre rv. 4 til Hvam, og så E6 mot Gardermoen...
Det gjør det uansett hvor man skal på ØstlandetI rushtiden tar det lang tid![]()
Ja. Det blir det!Det blir så bra!
Må ikkekjøre i rushenI rushtiden tar det lang tid![]()
Gleder hun seg?Ja. Det blir det!
Ja det har jegMen du har jo skravla ganske godt denne mnd da![]()
Hehe. Er enn så lenge bosatt i TrondheimÅh det liker jeg jo!!hvor bor du?
Hehe![]()
Du er altfor utålmodigMen har da aldri gått gravid så lenge og kommer jeg meg til uke 38 syns jeg det er bra, da trenger han bare noen få dager og ikke altfor lenge da![]()