Ja takk gud for detEr den tilbake?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk gud for detEr den tilbake?![]()
VeldigVar det koselig?![]()
Til høstferieHva pakker du til?![]()
Takk takkGodt jobbet idag![]()
Det er min firmatelefon som jeg bruker privat....Du får lage en telefonsvarer så slipper du masmen du skulle hatt egen firma telefon så du slapp dette
![]()
Har du fått snakket med han enda?Ja. Jeg fatter ikke helt hvorfor han mente jeg måtte velge mellom det, eksternt eller service. Det er han som kan dette. Jeg får ta det opp med ham når han er ferdig med det han stresser med i dag.
Mannen faktisk?Titter innommannen baker skolebrød
så deilig
![]()
Du har all min sympatiIdag er en dritt dag.
Jeg har løpt på meg vondt i hofter og ledd på jobb i et forsøk på å hente varer kjapt, la folk slippe å vente i kø og åpne ny kasse med en gang, løpt overalt, smilt og vært hyggelig.
Og alt jeg har fått igjen er drit sure kunder som bare klager over priser, ikke sier hei eller takk. Regelrett skjeller meg ut fordi vi er fri for lammelår til 60kr kiloen og hodekål til 1.90kr kiloen.
Det er da virkelig ikke min feil at kundene hamstrer enda vi har satt begrensning. Vi bestiller jo alt vi får tak i. Men når det går 600kg hodekål og 150lam på noen timer... da sliter vi.. og jeg får kjefta
Skulle ønske folk bare kunne være...litt mer hyggelig![]()
Så deilig å komme hjem til såntKom hjem fra jobb.
Gangen er ryddet.
1., 2. og deler av 3. etasje er støvsugd og middagen er klar....
Takk snille mannen![]()
SelvsagtLyst på noe sprell i oktober??
Har du fått snakket med han enda?![]()
Det spørs om du får det siden siste jobbdag er i morgen?Tapee på det denne mnd om jeg ikke får en vakt eller to til
Vi får ta det igjen daSnart oktober....
Må ha det før 5 okt bareDet spørs om du får det siden siste jobbdag er i morgen?![]()
Lyst på noe sprell i oktober??
Blir gøy å kose med de daDet ble ikke noe se på valper idagskal på tirsdag.
Hoho I wish, men ikke ennåskulle bare se på de og kose litt. Men da har jeg noe å glede meg til på tirsdag
![]()
Ooohh, heldige du!Har det. Shoppet![]()
Håper du får nullstilt deg nå i kveld da.Vi må desverre finne oss i mye.
Vi har mange hyggelige faste kunder. Men denne perioden på jobb er ille. Når lammesesongen er for fullt. Folk er virkelig gærne og frekke