Skravletråd September

Du får lage en telefonsvarer så slipper du mas :) men du skulle hatt egen firma telefon så du slapp dette :o
Det er min firmatelefon som jeg bruker privat....
Men jeg har fått beskjed om å henvise alle som ringer til en annen på kontoret. Regner med det roer seg på noen dager uansett :)

Ja. Jeg fatter ikke helt hvorfor han mente jeg måtte velge mellom det, eksternt eller service. Det er han som kan dette. Jeg får ta det opp med ham når han er ferdig med det han stresser med i dag.
Har du fått snakket med han enda? :)

Idag er en dritt dag.

Jeg har løpt på meg vondt i hofter og ledd på jobb i et forsøk på å hente varer kjapt, la folk slippe å vente i kø og åpne ny kasse med en gang, løpt overalt, smilt og vært hyggelig.

Og alt jeg har fått igjen er drit sure kunder som bare klager over priser, ikke sier hei eller takk. Regelrett skjeller meg ut fordi vi er fri for lammelår til 60kr kiloen og hodekål til 1.90kr kiloen.

Det er da virkelig ikke min feil at kundene hamstrer enda vi har satt begrensning. Vi bestiller jo alt vi får tak i. Men når det går 600kg hodekål og 150lam på noen timer... da sliter vi.. og jeg får kjefta :(

Skulle ønske folk bare kunne være...litt mer hyggelig :(
Du har all min sympati:(
Har jobbet i butikk selv i 11 år...aldri vært et sted hvor jeg har fått mer kjeft!!:rolleyes:
Folk tror de kan lire ut av seg hva som helst:mad: butikkansatte er fritt vilt!

Back
Topp