Sånn er det her også som regel. Dumt at turen til kjøpesenteret bare er 5 minutter.Hun sovna ikke. Bare i bilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det her også som regel. Dumt at turen til kjøpesenteret bare er 5 minutter.Hun sovna ikke. Bare i bilen
Du skulle bodd her, da hadde du fått full jobb nestenTapee på det denne mnd om jeg ikke får en vakt eller to til
Får jo ikke brukt det før det blir dårlig en gang...Ja.. hva hun skal med 2 handlevogner fulle at hodekål vet jeg virkelig ikke...
Var det jeg og tenkte...Får jo ikke brukt det før det blir dårlig en gang...
Ja. Jeg vet at uten kunder, ingen butikk og ingen jobb for meg.Jo, jeg forstår deg godt. Er så trist at folk kan bli så ufine når de handler mat.
Men du skal jo ikke måtte finne deg i alt heller.Ja. Jeg vet at uten kunder, ingen butikk og ingen jobb for meg.
Men det mange ikke forstår er at jeg er faktisk ikke slaven deres. Jeg har en sjef. Og det er ikke de. Samtidig så trenger de oss på lik linje som vi trenger de. Uten oss, ingen butikk og enkelt få seg mat i
Kanskje jeg må flytteDu skulle bodd her, da hadde du fått full jobb nesten![]()
Tar 15-20 herSånn er det her også som regel. Dumt at turen til kjøpesenteret bare er 5 minutter.
Vi må desverre finne oss i mye.Men du skal jo ikke måtte finne deg i alt heller.
Høres veldig deilig utNok en dag hvor vi står opp ni.. Da føler jeg hele dagen forsvinner.
Godt du er attraktivGreit nok at jeg har gått ut i permisjon, men det vet ikke kundene jeg har drevet og ringt de siste dagene/ukene. Mellom 09 og 09:30 har jeg 6 tapte anrop![]()
Gidder ikke å svare når jeg ligger i sengen heller![]()
Er den tilbake?Der gikk strømmen
Håper du også har hatt en flott dag!Hei og hoppha en fin dag alle
Huff daHaha, ja blir vel noen turer på do om natta ;-)
Joda, jeg hadde en fin fridag i går. I dag har det vært en hektisk dag på jobb..
Æsj, det så kjipt utIkke det at vi ikke tåler litt regn altså, men dette er litt mye vær.![]()
Hva pakker du til?Burde pakka litt i grunn
Godt jobbet idagRyddedag i heimen!
Badskapene oppe tømt pg ryddet
Tømt en sånn 6 skuffers trillesak
Satt sammen ny kurvsak
Ryddet vadskap nede
Lagt sammen en hel haug med klær
Var det koselig?God ettermiddagtitter innom før babysvømming
![]()
Har det. ShoppetHåper du også har hatt en flott dag!![]()