Skravletråd September

Skal til å gjøre oss klar for bhg, lillebror er foreløpig rolig. Storebror trenger selvsagt ny bleie. Skifter. Han hyler. Får på han ytterklær, imens begynner lillebror å hyle. Trøster han. Storebror hiver bilstol posen ut av stolen. Får den på plass imens mens lillebror atter en gang begynner å hyle. Trøster han. Får han i bilstol. Han hyler igjen. Han får bare hyle skal jeg klare å få levert i bhg før kjernetid
Håper det går bedre underveis

Skal til å gjøre oss klar for bhg, lillebror er foreløpig rolig. Storebror trenger selvsagt ny bleie. Skifter. Han hyler. Får på han ytterklær, imens begynner lillebror å hyle. Trøster han. Storebror hiver bilstol posen ut av stolen. Får den på plass imens mens lillebror atter en gang begynner å hyle. Trøster han. Får han i bilstol. Han hyler igjen. Han får bare hyle skal jeg klare å få levert i bhg før kjernetid
Herlighet... Så vidunderlig det høres ut med to tette? :o Det blir vel bedre men skjønner det er tøft nå. Håper du fikk levert han i tide.

Nok en dag hvor vi står opp ni.. Da føler jeg hele dagen forsvinner.

Hehe.
"du er trøtt ja. Tid for første dubb, klokka er jo ni" sa jeg for en halvtime siden og begynte å gjøre meg og snuppa klar for en tur. Vi endte på senga da for mannen mente han hørte det varslede tordenværet nærme seg.

Greit nok at jeg har gått ut i permisjon, men det vet ikke kundene jeg har drevet og ringt de siste dagene/ukene. Mellom 09 og 09:30 har jeg 6 tapte anrop :(
Gidder ikke å svare når jeg ligger i sengen heller :P

Du får spør han om han ikke kan gjøre det igjen da ;)
Ja. Jeg fatter ikke helt hvorfor han mente jeg måtte velge mellom det, eksternt eller service. Det er han som kan dette. Jeg får ta det opp med ham når han er ferdig med det han stresser med i dag.

Greit nok at jeg har gått ut i permisjon, men det vet ikke kundene jeg har drevet og ringt de siste dagene/ukene. Mellom 09 og 09:30 har jeg 6 tapte anrop :(
Gidder ikke å svare når jeg ligger i sengen heller :P
Du får lage en telefonsvarer så slipper du mas :) men du skulle hatt egen firma telefon så du slapp dette :o

Der gikk strømmen
Huff da.

Her har vi strøm.
Og regnet har nærmest stoppet.
Ikke tordner det eller noe heller.

Tenker det blir ute-trilletur på snuppa om et par timer om dette holder seg.
Innesoving første dubb.

(dog, det begynte å regne mens jeg skrev dette da.)

Ikke det at vi ikke tåler litt regn altså, men dette er litt mye vær.
2c5e92f5a79720ebb0bad533b2fd549a

Back
Topp