God morgen mallaGod morgen alle sammen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen mallaGod morgen alle sammen!
Håper det går bedre underveisSkal til å gjøre oss klar for bhg, lillebror er foreløpig rolig. Storebror trenger selvsagt ny bleie. Skifter. Han hyler. Får på han ytterklær, imens begynner lillebror å hyle. Trøster han. Storebror hiver bilstol posen ut av stolen. Får den på plass imens mens lillebror atter en gang begynner å hyle. Trøster han. Får han i bilstol. Han hyler igjen. Han får bare hyle skal jeg klare å få levert i bhg før kjernetid
Herlighet... Så vidunderlig det høres ut med to tette?Skal til å gjøre oss klar for bhg, lillebror er foreløpig rolig. Storebror trenger selvsagt ny bleie. Skifter. Han hyler. Får på han ytterklær, imens begynner lillebror å hyle. Trøster han. Storebror hiver bilstol posen ut av stolen. Får den på plass imens mens lillebror atter en gang begynner å hyle. Trøster han. Får han i bilstol. Han hyler igjen. Han får bare hyle skal jeg klare å få levert i bhg før kjernetid
Nei men ni er vel ikke så farlig?Nok en dag hvor vi står opp ni.. Da føler jeg hele dagen forsvinner.
Hvorfor det i grunn?Nok en dag hvor vi står opp ni.. Da føler jeg hele dagen forsvinner.
Nok en dag hvor vi står opp ni.. Da føler jeg hele dagen forsvinner.
Du får spør han om han ikke kan gjøre det igjen daLaptop, så eksternt er ikke ideelt. Mildt sagt
Jeg sitter i sofaen med pc på fanget.
Han byttet tastaturet på den forrige laptoppen min...
Det må være så deilig DaNok en dag hvor vi står opp ni.. Da føler jeg hele dagen forsvinner.
Ja. Jeg fatter ikke helt hvorfor han mente jeg måtte velge mellom det, eksternt eller service. Det er han som kan dette. Jeg får ta det opp med ham når han er ferdig med det han stresser med i dag.Du får spør han om han ikke kan gjøre det igjen da![]()
Du får lage en telefonsvarer så slipper du masGreit nok at jeg har gått ut i permisjon, men det vet ikke kundene jeg har drevet og ringt de siste dagene/ukene. Mellom 09 og 09:30 har jeg 6 tapte anrop![]()
Gidder ikke å svare når jeg ligger i sengen heller![]()
Huff da.Der gikk strømmen
CockerspanielHva slags valper er det?
En stund siden dist nå heldigvisHuff igjen
Håper det går fort over!
Heftig vær jaIkke det at vi ikke tåler litt regn altså, men dette er litt mye vær.![]()