Skravletråd September

Ja, men sist var all "hjelpen" det som fullstendig ødela for amming.
Redd for lignende opplevelse igjen, dessuten har de ikke barsel men en avd for kvinner som er knyttet til gyn.
Frister lite å kanskje måtte dele rom med noen andre enn mannen, også pga dårlig opplevelse før så tenker mer på etter fødsel enn selve fødselen :p
Også merker jeg at jordmor kan utrolig lite om dette og de legene på sykehuset haster seg igjennom hver time som forøvrig er satt til 10 min! Så får ikke snakket med dem heller.
Kanskje du får "bestemme litt mer selv" som andregangs? Å far hjem allikevel?
Det går jo å forklare at det ikke ble noe bra sist gang og at du gjerne far hjem så snart du får? Så kan du jo komme tilbake for sjekker etterpå :)
Så lenge han ikke må ha behandling for gulsot da, da blir det jo litt mer komplisert...

Har du stasjonær pc eller bruker du en laptop? Er jo en fin ting å ønske seg et tastatur i julegave da (om du klarer deg så lenge uten forstås :o)
Laptop, så eksternt er ikke ideelt. Mildt sagt
Jeg sitter i sofaen med pc på fanget.

Han byttet tastaturet på den forrige laptoppen min...

Men det kan da ikke være så dyrt å anskaffe? Kjekt å ha et tastatur som virker:)
Sikkert ikke. Mest styret med å skru og bytte og sikre at det blir rett. Siden det jo er en laptop

Kanskje du får "bestemme litt mer selv" som andregangs? Å far hjem allikevel?
Det går jo å forklare at det ikke ble noe bra sist gang og at du gjerne far hjem så snart du får? Så kan du jo komme tilbake for sjekker etterpå :)
Så lenge han ikke må ha behandling for gulsot da, da blir det jo litt mer komplisert...
Det går de nok ikke med på, men håper det går slik at vi kanskje får være på pasienthotellet istedenfor avd, og at vi får komme hjem etter ca 48 timer om alt ser bra ut :)

Så trøtt så trøtt. Tror det er noe med høsten som gjør at jeg er trøtt hele tiden.

Idag skal vi til en venninne og se på hundevalper :D tror faktisk mannen gleder seg mest for han har så lyst på hund :p

God morgen:-). Amme lillebror litt før vi kjører storebror i bhg om en times tid:-). Karl har ikke helt sluppet taket og vinden uler. Venter bare på regnet nå:-)

Skal til å gjøre oss klar for bhg, lillebror er foreløpig rolig. Storebror trenger selvsagt ny bleie. Skifter. Han hyler. Får på han ytterklær, imens begynner lillebror å hyle. Trøster han. Storebror hiver bilstol posen ut av stolen. Får den på plass imens mens lillebror atter en gang begynner å hyle. Trøster han. Får han i bilstol. Han hyler igjen. Han får bare hyle skal jeg klare å få levert i bhg før kjernetid

Back
Topp