Skravletråd September

Stakkars lille frøkna mi, ikke hennes dag idag :(
Falt inne på coop obs, begynte å blø i munnen, "nå går tanna" tenkte jeg. Heldigvis gikk det bra.
Da vi kom hjem turner hun i sofaen og stuper ut og faller rett på hodet :(

Heldigvis sovnet hun fort, håper morgendagen blir bedre.
Åh stakkars lita!! :( håper det går bra med henne tross alle motganger idag

Ligger i sofaen og tenker på kommende tid på sykehuset.
Vet at de kommer til å ha nøye overvåking av blodsukker til meg og lillebror, samt at de nok kommer til å ville gi han ekstra melk siden jeg ikke lager store barn, men håper vi får være på pasienthotellet og heller gå litt mellom avd.
Vet også at han har litt høyere risiko for gulsot så håper virkelig at vi slipper unna det for vil hjem etter ca 48 timer også.
Godt dere får hjelp men skjønner du vil hjem fort også

Godt dere får hjelp men skjønner du vil hjem fort også
Ja, men sist var all "hjelpen" det som fullstendig ødela for amming.
Redd for lignende opplevelse igjen, dessuten har de ikke barsel men en avd for kvinner som er knyttet til gyn.
Frister lite å kanskje måtte dele rom med noen andre enn mannen, også pga dårlig opplevelse før så tenker mer på etter fødsel enn selve fødselen :p
Også merker jeg at jordmor kan utrolig lite om dette og de legene på sykehuset haster seg igjennom hver time som forøvrig er satt til 10 min! Så får ikke snakket med dem heller.

Nei for vi får besøk på fredag som blir til søndag ;) mine besteforeldre samt søster også er det marten her i helga.

Også er det dans på tirsdag, vil at snuppa skal få hvert med der, så da kan han ikke komme på mandag heller, men fødselen kan da fint starte fra tirsdag morgen ;)
Da satser vi på tirsdag:P

Takk for det :)
Neida han er ikke det, var hos legen i dag men de var gått tom for sånne til å ta crp så skulle komme tilbake på fredag om han ikke var blitt frisk. Men fikk heldigvis dråper til øynene så da satser jeg på at øyekataren forsvinner. Så min mor passer han mens jeg er på jobb, kjenner det skal bli greit med ett avbrekk fra all den sykdommen nå :P
Så flott mammaen din kan stille opp:)
Fortsatt god bedring til T!

Back
Topp