God ettermiddagGod morgen! Nettopp vært ute å hente hjem noen småting som fikk skyss med vinden inatt
Blåst heftig her også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgen! Nettopp vært ute å hente hjem noen småting som fikk skyss med vinden inatt
Ja det gjør det nokLangs lister og skap.. Samler seg mye støv der.
Pasta med kjøttsaus herDa ble det take away middag![]()
Håper det gikk fint?Skal på sykehuset med frøkna i dag.
Oppfølging av hørselen hennes.
Krysser alle fingre for at den fremdeles er bra og ikke har blitt dårlig igjen
Veldig bra, hun trenger ikke komme tilbakeHåper det gikk fint?![]()
Det må jo være måletNoe har hvert på gang ganske lenge nå daså om det faktisk virkelig begynte og jeg ble ferdig hadde det hvert utrolig deilig
![]()
Hihi, hørtes godt utKylling og pastaden var veeeldig mektig for jeg lå på sofaen i 30 min før jeg fikk kommet meg opp
![]()
Bra du slappet av litt i sofaMangler å ta kattekassa samt oppvask, burde ikke ta lengre enn 10 min, men allikevel sitter jeg fast i sofaen![]()
Jaja er i det minste våken![]()
Deilig at man fortsatt kan sitte ute i slutten av september
Nå(15:30!) sovna ho. Etter å ha forsøkt siden 10:30.. Sliten? Jada.
Jeg jobbet siste dagen idag og du første dagen imorgenGod kvelden liten tur innom før husarbeidet og i morgen er første dag på jobb etter perm.. kjenner nå at det er litt blanda følelser, men skal bli greit å jobbe litt igjen
![]()
Så godt!Veldig bra, hun trenger ikke komme tilbake
Jeg jobbet siste dagen idag og du første dagen imorgenbegge går spennendes tider i møte! Lykke til imorgen
![]()
Oi, da var det nok ei sliten snuppe jaNå(15:30!) sovna ho. Etter å ha forsøkt siden 10:30.. Sliten? Jada.
Litt regn og vind tåler viBle litt våt i håret, og det var litt vind, men er også deilig med litt høstvær.
Hadde kled meg etter forholdet
Så snadderDa ble det take away middag![]()
Det så virkelig ikke feil ut
Mhm egen skyld at jeg sover på dagen daÅåh nei. Kjedelig å ligge våken da. Jeg gjør det også i blandt. Eller så våkner jeg midt på natta og ligger våken en time.
Gratulerer er et fint ordSå godt!Gratulerer? Eller hva en skal si
![]()