Huff den eldre generasjonen altsåhjelper ikke snakke med han om hva som er "trygt". Du skulle sett da han dro samme prosjekt oppi flagstanga med
potetkasse og stige oppi skuffen på samme traktor for 10 år siden
spreke oldeforeldre er fint å ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff den eldre generasjonen altsåhjelper ikke snakke med han om hva som er "trygt". Du skulle sett da han dro samme prosjekt oppi flagstanga med
potetkasse og stige oppi skuffen på samme traktor for 10 år siden
spreke oldeforeldre er fint å ha!
Huff den eldre generasjonen altså![]()
En "liten" tur vil si 9,8 km....Hmmm hva er en liten tur da?
Har dere også karl på besøk?
Vil ikke kalle det en liten tur, men var sikkert godtEn "liten" tur vil si 9,8 km....
Nei, jeg har ikke eks-en på besøk, hvordan viste du han heter Karl![]()
Hva har skjedd?Gaaaaah
Folk er så frekke!!!!
Derfor jeg sa "liten" ikke litenVil ikke kalle det en liten tur, men var sikkert godt
Tenkte mer på uværet som herjer rundt i Norge jeg da men eks-en såpass stormfull at de kan sammenlignes?![]()
Så kjedelig. Men plutselig er han herTypisk! Hadde rier mens jeg ventet på snuppa idag, var sånn at jeg var sikker på at nå skulle det skje noe!
Henta mannen og fortsatt vondt, spiste mat også dabbet det av og nå er det ingenting![]()
Er det mora hans som setter seg på bakbeina?Det blir hos min far
Gubben får ta seg av kranglingen![]()
Ja tror også det er mest på vestlandet.Derfor jeg sa "liten" ikke liten
Egentlig ikke.
Er ikke dirrekte uvær her, men litt vind og regn.
Er vel mest på vestlandet det er ille.
Bor på østlandet
Joa men hvor lenge skal man gå med maserier osv daSå kjedelig. Men plutselig er han her![]()
det måtte jeg også etter noen år i utelivsbransjen![]()
Vanskelig å få mannen i sengVanskelig å sove
Så deilig da?Hihi, min tøffel tør ikke nekte![]()
Her sovna min mens han tok på puppene, er så irriterende...Vanskelig å få mannen i seng
Åh ja! Er helt fantastisk!Må være en deilig følelse![]()
Her sovna min mens han tok på puppene, er så irriterende...

Han vet godt hva som skjer hvis han EE bortpå der, så nå ligger jeg her å prøver å ikke tenke på det
Har opplevd mye rart, men ikke den der
Kynnerne i kveld har vært helt sinnsykeJeg hadde noen skikkelig vonde maserier men ble bedre etter å ha spist![]()
Utrolig lei nå