Skravletråd September

hjelper ikke snakke med han om hva som er "trygt". Du skulle sett da han dro samme prosjekt oppi flagstanga med
potetkasse og stige oppi skuffen på samme traktor for 10 år siden :P

spreke oldeforeldre er fint å ha!
Huff den eldre generasjonen altså :p

Vil ikke kalle det en liten tur, men var sikkert godt :)

Tenkte mer på uværet som herjer rundt i Norge jeg da men eks-en såpass stormfull at de kan sammenlignes? :p
Derfor jeg sa "liten" ikke liten :P
Egentlig ikke.
Er ikke dirrekte uvær her, men litt vind og regn.
Er vel mest på vestlandet det er ille.
Bor på østlandet

Typisk! Hadde rier mens jeg ventet på snuppa idag, var sånn at jeg var sikker på at nå skulle det skje noe!
Henta mannen og fortsatt vondt, spiste mat også dabbet det av og nå er det ingenting :p
Så kjedelig. Men plutselig er han her:)

Derfor jeg sa "liten" ikke liten :P
Egentlig ikke.
Er ikke dirrekte uvær her, men litt vind og regn.
Er vel mest på vestlandet det er ille.
Bor på østlandet
Ja tror også det er mest på vestlandet.
Men pappa sende Snap med skikkelig drittvær og han bor ved tusenfryd så tenkte kanskje dere også merket noe til han ;)

Så kjedelig. Men plutselig er han her:)
Joa men hvor lenge skal man gå med maserier osv da :p som om de vonde kynnerne ikke var nok ;)

Men vet vi nok blir så sykehuset i to dager og mine besteforeldre vil hit i helga sammen med min lillesøster (leie hytte), så da får han vel heller vente til mandag siden han ombestemte seg idag :p

Jeg hadde noen skikkelig vonde maserier men ble bedre etter å ha spist :p
Utrolig lei nå
Kynnerne i kveld har vært helt sinnsyke :o de har vært skikkelig vonde! :( Og lange! Vet ikke helt hva de klasses som da.. Men er vel sikkert fortsatt kynnere?
De strammer opp hele nedre delen av magen i opp til 2 minutter og av og til får jeg vanskelig å puste. Som om jeg ligger ned og det sitter en tung person på brystet :(

Back
Topp