Kjedelig å krangle om såntYes! Da var "hvor vi skal være på julaften" delen i boks. Litt drama ble det meen jeg kan puste lettet ut siden dette har hengt over meg i flere uker.
Hva ble det til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig å krangle om såntYes! Da var "hvor vi skal være på julaften" delen i boks. Litt drama ble det meen jeg kan puste lettet ut siden dette har hengt over meg i flere uker.
å jeg som trodde jeg drakk mye kaffe!![]()
Hehe, godt jobbet![]()
God kveld søtaGod ettermiddag damer
Hihi, min tøffel tør ikke nekteHehe
Matbutikk er greit her i huset da. Og ev Biltema og Jula om han får gå uten meg. Ellers er det i stort sett ramaskri om jeg prøver å få han med på shopping.
Ikke stønning og klaging, men nekting!![]()
Oi, for en sprek mann!!Må dele ett bilde med dere.
Som noen av dere har fått med dere er barna mine veldig mye hos oldeforeldrene sine
Min farfar er 84 år og sprek som en fole.
Å her ser dere ett eksempel på hva jeg mener med at han ikke oppfører seg som en vanlig (snart) 85-åring
![]()
Det er ille!Hjelpes som det blåser ute
Det blir hos min farKjedelig å krangle om sånt
Hva ble det til?
Begynte å lure når snuppa var på dans.Håper hun har rett![]()
Neimen da, så mett skulle du jo ikke bliÅåh fyy så mett jeg erklarer ikke røre meg
![]()
NeeiNeimen da, så mett skulle du jo ikke bli![]()
hjelper ikke snakke med han om hva som er "trygt". Du skulle sett da han dro samme prosjekt oppi flagstanga medSprekt! Men er det så trygt da?
Glad snuppa her også har oldeforeldre i relativt godt form men eldste er da også 70 år da![]()
det måtte jeg også etter noen år i utelivsbransjenJeg holder på å kutte ned da![]()
ja det kan man siOi, for en sprek mann!!![]()
Hmmm hva er en liten tur da?Gikk en "liten" tur i skogen nå.
Bekkmørkt, regn og vind.
Jepp, nå har høsten kommet
Var det så godt da?Neeihaha så var jeg tissetrengt også
Å være så mett at man ikke orker reise seg for å gå på do er tiltak![]()