Herlig bilde
Så utrolig stilig. Og så deilig med spreke oldeforeldre.
Ja det er helt fantastisk.
Å de er helt herlige forbilder for Knøtte og Vesla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig bilde
Så utrolig stilig. Og så deilig med spreke oldeforeldre.
Håper de andre var fornøyd daJeg syns ikke det![]()
Sovet helt perfektGod morgen Ronjasovet godt?
Hvordan gikk det?Smart avgårde på 10mndkontroll
Nei ikke lett å huske. Hun var 9 kg og det er rimelig normalt jaSå brakontroll?
Det er utrolig hva man glemmer når tiden går. Jeg har ikke peiling på hva lillegutt veide på den tidenmen 10kg er sikkert helt perfekt det?
![]()
Alt fintHvordan gikk det?![]()
Ja ikke sant. Han bor jo så langt unna ogsåSå bra å kunne variere litt"turas om"
Veldig godt at det er i boksGodt å ha slikt avklart
Drama er ikke gøy da
Det blir jul hos min far på sørlandetDet er alltid like spennende. Hva fant dere ut?
Så braSovet helt perfekt![]()
så braGod kveld
Supert her!
Så triveligDet blir jul hos min far på sørlandetgleder meg sykt nå til jul. Alltid så koselig der
![]()
Vært full aktivitet her i dag, fant blant annet ut hvilken del av stua jeg burde støvsuge oftereHåper hun snart er tipptopp![]()
Jeg hadde noen skikkelig vonde maserier men ble bedre etter å ha spistDet gjorde ikke detmen føler jeg har kraftigere kynnere idag mot for tidligere. Tror dog ikke at det har noen betydning
![]()
Tja de yngste vet jo på en måte ikke bedre men er jo ikke bare bare for en skole å tilrettelegge for noen som ikke kan svensk heller, og de har satt henne ned en klasse pga det, så føler mest for henne og skolenHuff, stakkars barn som stadig rives opp fra miljø![]()
Sprekt! Men er det så trygt da?Må dele ett bilde med dere.
Som noen av dere har fått med dere er barna mine veldig mye hos oldeforeldrene sine
Min farfar er 84 år og sprek som en fole.
Å her ser dere ett eksempel på hva jeg mener med at han ikke oppfører seg som en vanlig (snart) 85-åring
![]()