Skravletråd September

Ser den da ;)
Jeg har og tenkt at det er så dumt om det starter midt i natten som sist, da må vi ringe opp svigers hit så gutten får sove (funker ikke å dra opp en 3-åring kl 04 om natta :()
Skulle det skje kl 06-07 isteden så kan de kom å ta over levering i bhg eller at vi leverer han på tur dit...
Nattetid passer litt dårlig, men sånn vært det sist, så jeg tror det blir så igjen.
Er ofte store forskjeller på når fødselen starter da så tror ikke den begynner natt om den gjorde det sist ;)

Bare mye på endag

Jobb, gå fra jobb etter 2.5 t, håpe det ikke er kø så jeg får hentet kb i tide ,,barnelegen med kb så kjøre han halvveis hjem(han må sykle resten).jobb igjen , samling i skogen fra 16-18 med klassen, jeg slutter 16 å er da hjemme 16.30 så ja...
Fotballtrening med kb kl 18.30-20
Lykke til idag:)

God morgen:-). Det som begynte som en koselig fin morgen med 2 smilende småtroll endte med full kaos da vi skulle på badet å få på de små klær. Da lillebror lå naken på stellebordet og gliste så jeg mitt snitt til å få på storebror klær mens jeg ennå hadde han på badet. Endte med at lillebror satte i ett gedigent hyl og hylte seg gjennom hele stellet. Storebror vred og vrengte på seg og skulle ihvertfall ikke gjøre stellet sitt lettere. Nå gjenstår det bare å få på dem bukser så satser jeg på å få storebror i bhg uten at lillebror skal overdøve radioen i bilen.

Gjør ikke det nei.
Men men er lei av masing og klaging så de får oppleve det den harde måten ;) gresset er ikke grønnere ved å flytte hele tiden :p
Da lærer de kanskje det:P
Barna må sikkert bytte skole/barnehage også?:rolleyes:

Da lærer de kanskje det:P
Barna må sikkert bytte skole/barnehage også?:rolleyes:
De yngste er ikke i bhg enda her så det er jo bra.
Eldste må bytte skole som hun kun har hvert på i litt over en mnd, men komplikasjoner i forhold til det tenker de ikke på!!

Back
Topp