Deilige resterFant taco-rester til meg selv
Og pasta carbonara til middag
Nå for mannen på butikken for å handle mat til resterende arbeidsuke![]()
Flink mann du har da! Min har allergi mot butikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilige resterFant taco-rester til meg selv
Og pasta carbonara til middag
Nå for mannen på butikken for å handle mat til resterende arbeidsuke![]()
Uff da1 time og 20 minutter tok det før ho sovna i dag. En runde med oppkast fikk vi også. Jeg er sliten nå!
Så flink du erGod kveldendelig fikk gubben fårikålen sin. Hadde mamma og stefar på middag i dag. Jeg har spist 3 pølser, men er fortsatt sulten
![]()
Så deilig å snart være i målSå fornøyd med at jeg fant gamingmus og matte på tilbud
Mangler bare headset så wr jeg ferdig med kb sin gave
God morgenGod morgen![]()
Har dere noen planer idag?
Mhm blir det i dagHøres ut som om det blir litt mye, ja
Jåper du ikke blir sykSmåuggen og kvalm. Håper ikke brygger på noe:-/.
God morgen thalizGod morgen![]()
Ja dr det sltsåSå deilig å snart være i mål![]()
Var ikke noe suksessSå flink du eraldri laget fårikål jeg..
Ikke så veldig fan av det, pinnekjøtt vil jeg ikke haLiker du ikke fårikål ellerjeg syns det er såååå godt
bare pinnekjøtt som slår fårikål
![]()
Ser den daJa for skal levere i bhg 8.30 så jo nærmere den tiden jo bedre, da kan jeg jo tilogmed levere husnøkler til dem og sette bilsete lett tilgjengelig med alle ting samt passe på de siste tingene som må ordnes, reise rett til jobben også få mannen til å kontakte stemor, förlossningen osv kjøre til sykehuset osv.
Så mye lettere enn om det starter midt på natta eller rett før jeg skal hente snuppa i bhg![]()
Tja få snuppa i bhg og stikke innom jordmor. Ikke mange andre planer idag ihvertfallGod morgen
Nei idag har vi ingen planergå en liten tur kanskje og matbutikken.
Hva med deg?
Min og egentlig, men har han en handleliste fikser han matbutikken. In-plukke-ut.Deilige rester
Flink mann du har da! Min har allergi mot butikker![]()
Det er santØvelse gjør mester![]()
God morgen ! Da er vi to.God morgen ! Jeg er så innmari trøtt i dag.
Ikke tilsynelatende. Men var urolig i natt også. Kanskje tenner som plager .Uff daer hun syk?
Føler jeg har sovet skikkelig dårligGod morgen ! Da er vi to.